مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

باران صبح نم نم می بارد و تو را به یادم می آورد ، که نم نم باریدی و ویران کردی خانه ی کهنه را .

همه چیز خوبه و بارون و این هوای خیلی گرفته هم نتونسته حالم رو بگیره ...

خونه رو مرتب کردم ، این روزا خیلی بیشتر از قبل حواسم به مامان و کارهای خونه هست و این روزا همه ی ظرف ها رو یا خودم شستم یا ماشین زحمتش رو کشیده ...

از صبح که چشم باز کردم گنجشک ها روی نرده ی پنجره م نشستن و آواز می خونن ... همیشه دوس دارم بدونم چرا اینجا رو انتخاب می کنن واسه نشستن و اون شاخه های بی نظیر درخت رو نادیده می گیرن؟!

در هر حال به برکت حضورشون ایمان دارم و خوشحالم می کنه بودنشون ...

این روزا وقتی ظرف می شورم عمیق تو فکر می رم و دیگه متوجه گذر زمان و صدای تلویزیون نمی شم . یه آرامشی تو دلم هست که مدت هاست ازش بی بهره بودم و این آرامش در عین بی قراری مهمونم شده ...

یه حس دلهره مدام همراهمه ، کمتر به گوشیم نگاه می کنم ، بیشتر به اتفاقات افتاده و پیش رو نگاه می کنم و سعی دارم ذهنم رو آروم نگه دارم . اصلاً نمی دونم چه پیش خواهد اومد، اما امید دارم که روزای خوشی در پیش باشه...


نظرات 6 + ارسال نظر
مروارید 1394/01/26 ساعت 01:02

سلام ، میتونی بری تو قسمت ستینگ وایبر و گزینه seen رو غیرفعال کنی

سلام !
می دونم دوست عزیز و گاهی دوس دارم بی توجه جلوه بدم که باز می کنم و جواب نمیدم.
زیاد دوست ندارم برش دارم راه دیگه ای هم هست وگرنه؛)

مادر 1394/01/22 ساعت 19:09

مچکرم مگی جون..مار جان آینده
چهارتا جاغله امره بایی امره پست بنی ایشاااله...
اون موقع منم اندرزکونی ؛مامان کوچولو چرا بی عقلی بوکودی زای دوتا داری....مر بیدین...پدر ی از کچل مردای در باوردم.....دهنی ازش سرویس بوکودم
درضمن مگی جان....مامان کوچولو می زاکان می مار جانه صدا کونیدی:) من مامان خالی وتنها ایسم ..
تی فکر میرماااااا

4 تاااا :-)))) ؟!
نه دیگه تا 30 سالگی ازدواج نکنم قطعاً به 2تا بچه هم به زور می رسم ! حالا 6 سال وقت دارم:دی
هرچه دیرتر نی نی کمتر !!!:))
الهی ... شما چی هستی مامان ریزووو :))؟ :دی

سیمای 1394/01/22 ساعت 17:55

مگ بی خیال بودن اونقدرررررررررررررررررر کیف میده
بی خیاااااااال بذار هرچی میخواد بشه

به شرطی که بعد هرچی شد گله نکنیم دیگه :دی
منم کلا بی خیالی رو دوست دارم ! ولی در حد معقول فعلاً که بی خیال گذاشتم ماجرا رو ببینم چی میشه

عمو 1394/01/22 ساعت 17:37

روز زن، بر شما مگهان عزیز
با یک روز تاخیر مبارک باد
ارادتمند
عمو

ممنونم عموی مهربون... ایشالا سایه تون بالا سر زن عمو باشه همیشه

مادر 1394/01/22 ساعت 16:57

مگی جونم سلام....تی حال واحوال :)مگی من ایته سوال داشتیم :تونم سال هاپو بدنیا بامویی....من ایته هاپوی نگرانم همیشه...دراوج خوشی می دیل تنگ به...فلکه گیل رد کودم گیلان واسی ....مگی می دیل تنگ ایته جایه...دانم می حال اویه میزانه...ده دیل بیقرار نزنه...ولی نانم کویه ایسه....من منه لعنتی اصلاااا نرمال نیم
وای سبک بستم.مچکرم مگی.
کاری به کار میلیجه ندار اوشن امی دیل خبر دارده....حرف بزن اوشن امره....سیا چومی.
جاننننننن وارش تند بسته....می دیل شوره کم بسته.

واااااای درست وقتی این بارون سیل شد من به فکر شما و چوپان بودم و هیجان داشت می کشتم !
محشررررر بود این بارون ...
امیدوارم عمر دلتنگی هامون کوتاه باشه مامان کوچولوووو :-*
با تاخیر روزت مبارک راستی مهربون

اماسیس 1394/01/22 ساعت 13:59 http://emasis.blogsky.com/

من فقط قسمت اول و دوم رو فهمیدم و در زمینه وایبر و اینا نمیدانم!

===============
باران لطافت میده و خیلی باحاله

اصن ادم بارون ندیده ای مثل من باید بره زیره بارون فقط بدوئه!

مهم نیست اون قسمت آخرو واسه خودم نوشتم در واقع !
ماجرای اصلی رو درک کردین خوبه ؛)
بارون محشره... من دوس دارم هرجا که هستم بارون بباره و واقعاً به این هوا خو گرفتم بعد از 24 سال زندگی تو شهر بارون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد