مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پست هام همش چرک نویس میشن !



هی می نویسم این روزا و هی چرک نویس می مونن و اصلاً منتشر نمی شن !

این روزا که بازم بهار هست و منم مست و ... اتفاق زیاد افتاده و لحظه هام پر از شوک هست ...

یکی یکی می گذرونم و نیم نگاهی هم به آینده دارم ! که برام کاملاً مبهم و عجیبه ... هیچ چیز روشن نیست . سعی می کنم خودمو سرش اذیت نکنم ولی آدمیه دیگه ! دوست داره بدونه که آخرش چی میشه  ...


× دلم برای خودم خیلی می سوزه ، ترحم حس جالبی نیست ... ولی با تمام وجود دلم برای خود طفلیم می سوزه : (

× دلم ثبات می خواد ...


نظرات 10 + ارسال نظر
خورشید جاودان 1394/01/22 ساعت 13:52

بستگی داره درآمد داشتن رو چجور ببینی میلیونی یا مثلا صدهزارتومن تجربه کردم که میگم شاید پولش کم باشه ولی برکت داره یه عالمه دعا خیر هم همراهته البته بعضیا با میلیاردها تومن دارایی احساس فقر دارن وبعضیا هم با پونصدتا تک تومنی خودشونو ثروتمند ترین ادم روی زمین میدونن بعد مرگ درسا نه سال تو مهدکودک کار کردم تا حالم خوب شد بچه ها واقعا معجزه میکنن و خیلی چیزای دیگه که چون دوست ندارم برم تو فاز نصیحت اونا رو بهت نمیگم به هر حال این دوتا کار تنها راهیه که فعلا داری به نظرم
فاز غمت واسه هرچی باشه با ارتباط با بچه ها اونو فراموش میکنی دیگه بدتر از داغ فرزند نیست

خورشید جان : )
گفتم من اجازه ندارم هرجایی کار کنم و پدر سخت گیری دارم ...
من هزار تا کار جالب تر از این می تونستم بکنم و نکردم بخاطر خونواده م : )
بگذریم بازم ممنون از نصیحت هات من حالم خوبه الهی شکر

خورشید جاودان 1394/01/21 ساعت 13:11

سلام دیوونه چرا اینقدر زندگی رو سخت میکنی چرا لک لک برات بچه بیاره خودت برو دنبالش اونم اینطوری که من بهت پیشنهاد میدم یا برو مهدکودک کار کن یا هر هفته برو پرورشگاه اونوقت اینقدر بچه گیرت میاد که حس مادری قلمبه شده تو دلت برطرف بشه منظورم اون قلمبگیشه و حالت خوب میشه اینقدم واسه ما ایه یاس نمیخونی ونمیری تو فاز غم

من همه چیزو سخت دوس دارم انگار ؛ )
عزیزکم ... پرورشگاه که میرم ناراحت میشم سر یه چیزایی ... می رفتم قبلاً ... روحیه ش رو ندارم .
مهد کودک هم واقعاً مسولیت سنگینیه... جدا از اینکه در آمدی هم نداره ! می دونم خونواده م آن چنان موافق کار کردنم هر جایی نیستن .
هاها ... تو فاز غم بودنم واسه بچه نیست .
بی خیال مادر خانومی ؛ )

asmani 1394/01/21 ساعت 10:08 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو روزتون رو تبریک میگم ایام به کامتون

سلام آقا ...
روز عید شمام مبارک ... الهی همسر و دخترتون همیشه سلامت باشن زیر سایه ی شما

افروز 1394/01/21 ساعت 09:18

اینجا نوشتم عزیزم..

http://darhamnevesht.blogsky.com/1393/07/28/post-56/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D9%88%D9%86-

ممنووووووونم :-*
می خونمش الان

سلام

امروز پنجشنبه است...

سلام ...

امروز نه مهمون داریم نه اتفاق خاص دیگه ای رخ داده و منم خونه نشینم ...
به همین راحتی و بی مزگی !

افروز 1394/01/20 ساعت 11:08

یه روزی دلم تغییر خواست
دلم چیز ماورایی خواست
حالم از تماااام چیزای معمولی دورو برم که آدمای معمولی تر اطرافمو خوشحال می کرد به هم خورد..
یه روزی فهمیدم دارم زنده به گور می شم .. ینی خودم دارم گور خودم و می کنم

از اون روز 7 سال می گذره
اگه گفتی چی کار کردم؟!

واقعاً نمی دونم چی کار کردی افروز خیلی هم دوس دارم بدونم ...
بهم بگو !
من انقدر هرکاری خواستم بکنم نشد و نه اومد توش واقعاً احساس خستگی می کنم ...
با تمام وجودم

شادی 1394/01/20 ساعت 10:38

سلام
بچه ها راس میگن مگی جان. ممکنه نوکت بزنه لک لکه هااا. اونوخ از هرچی لک لکه بیزار میشی .

چی بگم والا ؛ )
لک لککک با بچه خیلی خووبه من بچه دوست دارم حتی اگه نوکم بزنه!
راستی سلام

لیلیت 1394/01/20 ساعت 10:27

مگی ؟؟!!!
از تو توقع چنین پستهایی رو ندارم اونم در بهار ...
نازلی ، بهار خنده زد و ارغوان شکفت !

بخوون این شعر شاملو رو لدفن ...

لیلیت بانو....
فکر کنم شما بدونی من چقدر مثبت به گذشته م حتی نگاه می کنم ، در کل آدم شاد و خرسندیم!
یعنی ببینید چی شده که من صدام در اومده اونم تو این فصل و هوای بی نظیر رشت..

می خووونم : )
شاملو دوست می باشم من هم

اماسیس 1394/01/19 ساعت 21:39 http://emasis.blogsky.com/

اون لک لکه با نوکش باید یه حالی بهت بده تا از این حس و حال بیای بیرون

این فکرای منفی چیه که رو سرت ابر تشکیل داده؟!پراکندشون کن

والا چی بگم : )
همه چیز خوبه زندگی هم خوبه ! : ) ولی خببب ... لک لک فقط واسه آوردن بچه ها خوبه !

bardia 1394/01/19 ساعت 16:20 http://elves0014.blogsky.com

بیشتر وقتا بی ثباتی ما بخاطر اینه که پایه فکری نداریم یا خیلی ضعیفه
به کارمون به هدفمون به چیزی که میخوایم باور نداریم
اگه اینو تغییر بزیم از بی ثباتی به یه ثبات حداقلیی میرسیم

ممکنه همین طور باشه ... ولی ثباتی که من می خوام اصلاً دست خودم نیست 2درصد خودم می تونم کمک کنم 98 درصد عوامل دیگه هستن که باید وجود داشته باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد