مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Wörterbuch



واسه من هیچی هیجان انگیز تر از داشتن یک دیکشنری آلمانی-انگلیسی ! اورجینال نمی تونست باشه ...

دو سه باری رفتم برای خریدش و اونی که می خواستم نبود ! بالاخره دیکشنری خیلی محبوبم خریداری شد و الان از نگاه کردن بهش هی دلم غنج میره !


× شهریور - شهریور - شهریور



نظرات 10 + ارسال نظر
سیمای 1394/01/19 ساعت 10:02

مگیییییی میدونی چیه؟؟
دیشب دلم برات تنگ شده بود

عزیزکممم
تو چقدررر مهربونی آخه :*

دوتا میخریدید ، منم لازمم میشه :دی
من شهریوری ام ، جانم ؟ :دی

: )))
یکی ازش داشت اولندش !
دومندش من چشم امیدم به شماست بری اونجا واسه من اورجینال بفرستی ها !!! :))
به به ! شهریور ماه خاصیه واسه من ... همین

اماسیس 1394/01/18 ساعت 23:51 http://emasis.blogsky.com/

شهریور چه خبره؟

والا ... هنوز خودمم نمی دونم ...

اماسیس 1394/01/18 ساعت 23:51 http://emasis.blogsky.com/

عکسشو میذاشتی خب!

دیکشنری رو میگم
بدون عکس پستش انگار یه چیزی کم داره

+الکی مثلا" یعنی دنبال یه دیکشنری آلمانی-انگلیسی هستم

ولی جدی حالا آلمانی انگلیسی رو نه ولی فرانسه - انگلیسی رو بسیار میدوستم که داشته باشم

خب میذارم عکسش رو اصلاً چیز خاصی نیست فقط من خیییلی عجیب عمیق دوسش دارم !
خیلی هم کوچولو هستش : )
من آلمانی رو ترجیح میدم به هر زبان دیگه ای

نیکادل 1394/01/18 ساعت 23:25 http://somerest.blogfa.com

شهریور داری از ایران میری؟ من چکار کنم؟ کی بیام ببینمت؟

یا خدا !
چرا این فکرو کردی بانو ؟ هستم حالا : )

سپیده 1394/01/18 ساعت 20:31

هیجانت تو حلقم

هیجانات شدید ! عالیه هیجانات من

فخر میفروشی؟ علاوه بر حسودی پز و افاده؟
برو سرنوشت قارون رو بخون بلکه هدایت بشی!

دیوانه :-)))))))

سیمای 1394/01/18 ساعت 08:50

مبارکت باشه خانومی

ممنووووووونم

pari 1394/01/18 ساعت 07:35

عزیزم مبارکت باشه
مگی یکشنبه رفتم ولی تشکیل نشد.
سه شنبه ایشالا....

مچکرم !
مطمئن بودم تقریباً همیشه جلسه اول کنسله مگه اینکه من ازشون بخوام جلسه اول رو تشکیل ندن که حتماااا میدن:-)))

حسووووووووووووووووددددددددددددد!

بنده نصف کتاب های خارجکیم اورجینال هستن الان از 15 سالگی بهت حسودیم شده ؟ :/
ایش :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد