مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آخه این همه ریسک ناپذیر ؟



مامان تپلی من حالش بهتره ؛ در نتیجه منم خوبم ! واقعاً خوبم ... حالا هرچقدرم ظرف بشورم خونه رو مرتب کنم و هزارتا کار دیگه ... انگار اصلاً خسته نمی شم همین که می دونم حالش خوبه...

یه روزایی هست که اصلاً لازمه آدم به احساساتش فکر نکنه ، اینکه من ناراحتم دلیلش این نیست که کسی ناراحتم کرده باشه نه اصلاً ...

دلیلش یه حس درونیه که هر زمان حرفم بیاد می نویسم ازش ! فقط یه چیزی رو واضح درباره خودم درک کردم و اون اینه که هرجایی لازم باشه تصمیمی بگیرم درباره زندگیم بد اخلاقی می کنم و سعی می کنم به هر طریقی از زیر کار در برم !!! انقدر ریسک پذیر بودنم خوب نیست قطعاً:| 


× حال بد من هیچ ربطی به شروع رابطه ای نداشته دوستای عزیزم . ببخشید که نگرانتون کردم : ) مگهان دوستتون داره !





نظرات 5 + ارسال نظر
ه. 1394/01/18 ساعت 23:00

مادرتون بهترن؟
خدا بد نده.
انشا الله سلامت و زنده باشن.

شکر بهترن ...
گویا لازمه بیشتر نازشون رو بکشیم : )
مچکرم از دعای شما انشالله استاد گرامی

مگهان یعنی چی

مروارید ...

سپیده مشهدی 1394/01/17 ساعت 23:39

خدا رو شکر
همیشه سلامت باشن

طراحی سایت حرفه ای با مناسب ترین قیمت همراه هاست و دامنه ی هدیه

شماره ی تماس:0364505582

مریم 1394/01/17 ساعت 21:22 http://maryami.onlinenegar.com

وب قشنگی دارین , به من هم سر بزنید .. راستی این سیستم آنلاین نگار جدید اومده سریع نام وبلاگ خودتون رو ثبت کنید.
http://maryami.onlinenegar.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد