مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پرچم صلح دستمه کاینات ! میشه ببینیدش ؟



چشمام هی خیس می شه و پاکش می کنم ، هی دمر میفتم رو تخت و هی به خودم میگم آروم شو...

میشد بدتر از اینا شه ...

اشکام گوله گوله پایین میان و هی به خودم میگم مگهان ! تو مجبوری ادامه بدی ...

مگهان از تو بدبخت تر پر هست توی دنیا ...

انقدر سوژه های غم زیاد شدن که دیگه واقعاً نمی خوام بهشون بخندم و واقعاً نمی دونم چرا نمی خواد هیچی اونجوری که می خوام باشه ...چقدر صبر کردم واقعاً ...

و هیچ کس از مشکلاتم چیزی نفهمید .

یه جایی آدم می بره ... یه جایی آدم جونش تموم میشه .


× تا اطلاع ثانوی من یه موجود روانی هستم که از همه چیز فاز غم می گیره ، من از خواستگار خوب داشتن حتی غمم می گیره ... گریه م می گیره . من حتی از عاشق کردن کسی هم بغضم می گیره ... بدبخته کسی که منو بخواد . همین دیگه همین ...

ذکر مصیبت 17 فروردین بود که گفته شد .

ممنونم خدایا ... ممنونم که زنده ام !
× احتمالاً به کامنت ها جواب نمیدم .



نظرات 5 + ارسال نظر
خورشید جاودان 1394/01/17 ساعت 13:17

مگی یه چیزی میگم ناراحت نشیا تویی که خودت کم اوردی چرا به من میگی خدا نکنه طوریت بشه من مثل تو میدونو خالی نکردم فقط از احتمالات حرف زدم واینکه از مرگ ترسی ندارم ولی زودم اون پستا یی رو که بوی مرگ وناامیدی میدن رو پاک کردم پاشو خودتو جمع و جور کن زلزله هم که پیش بیاد ودنیا زیرو رو بشه تو که زنده ای مسخره پرچم سفید چیه دست گرفتی بجنگ با دنیا بجنگ دور از جونت دکترا که خبر مردن خودتو بهت ندادن که تسلیم شدی بازم دور از جونت زنده هزارساله باشی اون موقعم مثل من به ریششون بخند
15 ساله دارم می جنگم وهیچ کسی حتی پدر مادرم خبر ندارن چی شد مردم نه والا سر ومور گنده دارم زندگی میکنم هر دفعه تا لب پرتگاه می رم وبر میگردم دردت از مال همه ادمای دنیا بدتر کسی درکت نمیکنه وهزار حرف این مدلی تا زنده ای ونفس میکشی باید بجنگی اصلا بیخود میکنی کم بیاری دنیا جای ادمای ضعیف نیست تو طبیعت اونی برنده است که قوی باشه اینو همسرم وقتی داشتم تسلیم میشدم با عصبانیت بهم گفت ودر ادامه گفت اگه بخوای تسلیم بشی وزانوی غم بغل بگیری بهتره همین الان خودتو از شر زندگی خلاص کنی امیدوارم تا ته حرفامو فهمیده باشی

نیکادل 1394/01/17 ساعت 12:39 http://somerest.blogfa.com

مگی اگر بهت بگم نی نی ناراحت میشی؟
از نشانه های نی نی ها همینه که گاهی ..
ولش کن.بیا یه بوس بده به خاله
همه چی درست میشه.
همه چی درست میشه
همه چی درست میشه
من قول میدم بهت

سیمای 1394/01/17 ساعت 09:00

عزیززززززززمممممممممم
حیف چشای خوشگلت نیست اینهمه گریه میکنی؟!!
میدونم بعضی وقتا آدم کم میاره بد جوری
من خودم بیشتر وقتا کم میارم از خودم بدم میاد هیچ کاری نمیکنم و فقط دلم میخواد بخوابم
اگه همراهی و نصیحت نامزدم نبود من خودمو داغون میکردم
ولی اینو میدونم که کار درستی نمیکنم باید از هر روزم خوب استفاده کنم و ثانیه هامو زندگی کنم چون نمیدونم یه ساعت دیگه هستم یا نه
خوشگل خانوم سعی کن خودتو آروم کنی

بهامین 1394/01/17 ساعت 01:51

منم گاهی غمگین میشم
محکم باش عزیزم

غریبه 1394/01/17 ساعت 01:17

من فکر می کردم شما متاهل شدی
یا خبرای خوبی در راهه چی شد پس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد