مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

bad luck



گفته بودم که من تو دانشگاه اینترنت دارم ؟ گقته بودم سرعتشم چشم نزنم خیلی خوبه ؟!

بعد گفته بودم خییییلی می چسبه وقتی دانشگاهم چپ و راست هی اس ام اس واسم بیاد و کامنت داشته باشم ؟!

× هیچی دیگه درست روزایی که من دانشگاهم دریغ از یک عدد پی ام در وایبر حتی !!!




نظرات 6 + ارسال نظر
سپیده 1394/01/16 ساعت 21:10

اوهوووومممم

بهامین 1394/01/16 ساعت 20:28

دانشگاه ماهم همینجوره

چه خوب : )

عمو سیبیلو 1394/01/16 ساعت 17:12

آیا دانشگاه ....
1) خر است؟
2)کره خر است؟
3) گور خر است؟
4) همه موارد

دانشگاه بسیار بسیار خر است ، ولی با اینترنت یه کم خریتش کم تر شده :))

اماسیس 1394/01/16 ساعت 16:08 http://emasis.blogsky.com/

الان یعنی وبلاگ بهتره یا وایبر؟

به قول بعضی از دوستان که می فرمایند :
p.m چیز است!

وبلاگ یک محل عمومی است و هیچ گونه ربطی به وایبر ندارد !
اونجا دوستان خیلی خصوصی می تونن با من صحبت کنن و من هی منتظر بودم از کسی اس ام اس دریافت بنمایم که نشد !
پی . ام اصلاً هم چیز نیست

مادر 1394/01/16 ساعت 13:51

چقدر دزدیدن نگاه تو
از چشمان تو
لذت بخش است
گویی تیله ای
از چشمم به دلم می افتد
............بانو
با مردی که تیله های
بسیاری دارد
می آیی!؟
کیکا وس یاکیده
.........................
خب من کلی کار داشتیم امروز.....الان باموم

این کامنت صرفا جهت شاد شدن روح تو بود و ارزش دیگری ندارد...برو حالشو ببر..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد