مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تهی !



احمقانه ترین کار ممکن اینه که بشینی و از رابطه قبلت واسه نفر جدیدت حرف بزنی ... از علاقه ی زیادت به نفر قبل بگی که دیگه نیست .

خدا رو شکر ، من فهمیدم با زیاد شدن سن ، چیزی از حماقت هام کم نمیشه :|


× احساس تهی بودن دارم .

× نفر جدید قرار نیست هیچ کسم باشه ، فقط و فقط دوست خوبیه و همین.



نظرات 7 + ارسال نظر

واقعا احمقانه و توهین آمیزه این کار.
جدا بهت میگم دیگه هیچ وقت این کار رو نکن.هیچ وقت.

هیچ وقت نمی کنم این کار رو !
هیچ وقت ، قول میدم. توهین به شخص خودم هست پیش از اینکه توهین به طرف مقابلم باشه

امین 1394/01/08 ساعت 03:55

سلام
اره اون حرفا رو بگی ممکنه خوشایند نباشه
حالا تو بگو ببینم دوست پیدا کردی؟


سلام ...
دوست؟!

خورشید جاودان 1394/01/07 ساعت 13:08

سلام سال نو مبارک دخترم امیدوارم سالی پر از خوشی سلامتی وبرکت داشته باشی وقتی می دونی احمقانه ترین کاره چرا انجامش میدی قبلا بهت گفتم یه چیزایی فقط باید مال خودت باشه از من گفتن واز جنابعالی نشنیدن
تو که خبر اینده نداری شاید نفر جدید بجای هیچ کس شد یه کسی

ممنونم و هم چنین
حقیقتاً باید بگم دلیلم رو می دونم ... یک رفتار زشتی دیدم که جوابش رو با حرکت زشت ترم دادم.
داستان من به پایان دگر نیندیشم هست ...
شاید بهتر باشه چیزی از این ماجرا ننویسم چون قطعاً دوستانم به فکر آینده ی مشترکی میفتن در صورتیکه هیچ آینده ای نیست : ) قرار نیست که باشه یعنی ...

سال نو مبارک عزیزم
امیدوارم که امسال با همه وجودت عشق رو تو تک تک لحظه هات احساس کنی

پارسال هم تمام سال عشق رو تجربه کردم ، برای من زندگی کردن یعنی عشق دیدن بچه ها یعنی عشق ... دیدن مامانم که چای گذاشته و منتظره من از دانشگاه برگردم یعنی عشق ...:)

صابر 1394/01/07 ساعت 05:07 http://4nostalgia.blogfa.com

من واسه اون پست مسخره قبلی نظر گذاشتم... چیشد؟
نظرها پریدن!?

هر چی ثبت شه بدون استثنا حتماً حتماً تایید میشه مگه اینکه چیز خصوصی درباره خودتون گفته باشین و ازم بخواین تایید نکنم : (
حتماً پریده

صابرم 1394/01/07 ساعت 04:00 http://4nostalgia.blogfa.com

سلام مگی کبیر !
سال نو مبارک اندکی با تاخیر
اول نکته اینکه : جدیدا منم احساس پوچی میکنم ! اگه راه حلی برای خلاصی از این افکار پیدا کردی به منم پیشنهاد بده ...
دوبم نکته : من فکر میکنم که گذشته هر فرد مال خودشه...

سلام آقا : )
احساس پوچی ... برگردی به دانشگاه و درس ها شروع شن قطعاً بدون شک از این حس رخوت و احساس پوچی دور میشی ...
من ولی احتمالاً با باز شدن دانشگاه بدتر شم : )
کاملاً با حرفت موافقم !

one person 1394/01/07 ساعت 01:17

what is the meaning of your name?
meghan if i spell it true

yeah spelling is definitely correct
means Pearl

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد