مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برای اولین بار ...



دلم مشهد می خواد . برای اولین بار هست که دلم می خواد تنها سفر کنم . بدون خانواده  ...

بهش میگم نمی ری مشهد ؟

میگه نه !

میگم برو دیگه : ( برو برام چادر نماز بیار !

یهو به ذهنم می رسه منم برم مشهد و اونجا ببینمش ...

میگم به منم بگو شاید بشه بیام وقتی اونجایی و ببینمت .

میگه بیای ببینیم یا با هم بریم ؟! : )


× و من یهو دلم ضعف میره برای اولین بار و دلم می خواد برم مشهد ... به دو دلیل یکیش قطعاً امام رضاست و دیگری بودن با یک دوست ! بدونید که مگهان تا انزلی هم با هزار تا جواز اجازه داره بره و مدام باید خبر بده زنده ست و سلامت ...

× حاضرم هر ساعت زنگ بزنم و بگم سلامت هستم و زنده ! ولی واسه اولین بار سفر دوست داشتنی تنهاییم رو تجربه کنم .



نظرات 5 + ارسال نظر
علی 1394/01/08 ساعت 00:55

دوستتون پسرن دیگه درستههه؟

واقعاً از کجای این پست ب نظرتون اومد که پسر باید باشن دوستم ؟:|

غریبه 1394/01/06 ساعت 20:19

من دلم مشهد و کیش می خواد با گروه هم سن و سالا
جوونا اگه من رو جوون بدونید شما البته
پیش تر همیشه دلم شمال می خواست که خدا رو شکر دیگه شمالی شدم خودم
اگه با گروهی چیزی خواستین برین بگین من و دوستمم همراهتون باشیم

با گروه که من حتی کوه هم نمیرم:)
خیلی اهل با گروه خیل جوان ها بودن نیستم !
این دوستمم کم می تونم ببینم واسه همینم فک کردم شاید باهاش برم مشهد : ) اینجایی نیست دوستم .
شاد باشید

سپیده 1394/01/06 ساعت 20:10

برو برو کیف کن تنهایی ی صفای دیگه داره

اگه برم با دوستممم میرم :)))
تنها نیستم !

امین 1394/01/06 ساعت 19:45

سلام اگه جور شد زیارتت هم قبول , التماس دعا
و اینکه اول حواست به خودت باشه ما همین یه دونه مگ رو داریم
دوم اینکه بازم حواست به خودت باشه نری خدای نکرده مریض برگردی و تا یکماه توی جا باشی
هر کی میره اونجا دست یکم یه آنفولانزای خفن میگیره
نیست خیلی تمیزه اونجا
اون لایک رو من زدم , یه وقت فکر نکنی کسی دیگه زده
نظر من اول بود ولی ارور داد و نظرم ارسال نشد

با اجازه بنده مدال طلا رو به شما عزیز بزرگوار میدم که اول شدید ولی باباشاه از شاه بودنشون استفاده نموده و با پارتی بازی اول شدند. ایشون مدال نقره رو به خونه می برن :)))

اگه رفتم دعات می کنم . هنوز هیچ برنامه ای نیست فقط تو ذهنم هست که برنامه رو بذارم .

بابا شاه 1394/01/06 ساعت 19:24 http://babashah.blog.ir

شواهد نشون میدن اون دوسته مهم تره انگار

نهههه
خدا نکنه کسی مهم تر از امامم باشه براممم ... من یک سال هست که می خواستم تنها برم!
تنهای تنها بدون دوستم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد