مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هیچ بامزه نیست !



به نظرم اصلاً بامزه نیست که تو یک روز خیلی بارونی مسافر داشته باشی !

اصلاً هم جالب نیست که مجبور شی برای خداحافظی باهاش کلی منتظر شی و هی فکر کنی نکنه خواب بمونی دم رفتنش ...

بعد از همه جالب ترش اینه همین وسط پست نوشتن ببینی وقتش رسیده که بری و باهاش خدافظی کنی : )

این عالیه !!! آخیششش : )))

× خدایا همه ی مسافرها سالم به مقصد برسن خواهشا

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام

اگه خدا بخواد من فردا دو نوبت خداحافظی دارم،صبح و شب...از الان به فکر سختیش افتادم

سلام
الان که این کامنت رو جواب میدم شما یک خداحافظی کردین و یک خداحافظی دیگه هم دارین .
الهی هر دوش با آرامش انجام شه و خداحافظی کوتاه باشه و زود دوباره به خانواده سلام کنید :)

asmani 1394/01/05 ساعت 21:31 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام مگی بانو
مهمونا همه رفتن؟ مهمونیاتون رو رفتید ؟ جیبا بیشتر پر شد یا خالی من که هنوز کمر راست نکردم بابا فرزند کمتر زندگی بهتر چقدر عیدی بدم آخه

سلااام ؛ )
ما بزرگ شدیم و من ترجیح میدم عیدی دریافت نکنم حقیقتش !:دی
همین الان حدودا 15 نفر مهمون داریم
ما به تک فرزند ها و 3فرزنده ها یکسان عیدی میدیم :))

سیمای 1394/01/05 ساعت 09:33

والا انگار هیشکی نیست
عمو که نیست افروزم نیست
همه مرخصین انگار

باز جای شکرش باقی ست که تو هستی ؛ )
هوریا هوریا :دی

سیمای 1394/01/05 ساعت 09:17

سلام مگی جونم
عیدت مبارررررررررررررررکککککککککک
چطوری؟ دلم برات تنگ شده بود
آمییییییییییییییییییییییییییییننننننن برای جمله آخرت

سلام دخترممم !
عید تو هممم ...
آخیششش امروز اولین روز کاری 94 هست و من خیلی خشنودم که زندگی به ریتم طبیعیش برگشته ؛ ) و وبلاگستان از حالت مردگی کمی دور میشه !:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد