مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حسای خووووب : )



حس خوب یعنی تو ماشین دوستت نشسته باشی ...

ببرتت خونه ی قدیم هاشون رو نشونت بده ... کوچه ای که توش بزرگ شده ، خاطره هاشو زنده کنه تو هم عمیقا تو دلت بهش لبخند بزنی ...

حس خوب یعنی خیلی چیزها که اگه نوشته شه ، از ارزشش کم میشه ...

بعضی چیزها باید توی دلت ثبت شه ، نه تو وبلاگ : )

توی دلم ثبت شده و امید که لازم نباشه از دل و ذهنم پاک شه .






نظرات 3 + ارسال نظر
Bluish 1394/01/05 ساعت 12:47 http://bluish.blogsky.com

این حس خوب، جالب بود...

شاید واسه مگهان 22 ساله اینا هیچ کدوم حس خوب نبود ! اما واسه مگهان 24 ساله و دو ماهه این حس ها حسای خوب هستن : )

مهری 1394/01/05 ساعت 06:40

کامنت قبلی من چی شده ؟
چند بار ارسال کردم برات
مگی جونم ، من اومدم رشت خونه برادرم و تا پنج شنبه اینجا هستم خدا بخواد می خواستم اگه ممکنه ببینیم همو برات شماره هم گذاشتم
خیلی هیجان دارم برای دیدن روی ماهت
تا بخوای تعریفت رو برای خانواده کردم . کیم کارداشیان هیچی نیست پیش تو

عزیزم ... کامنت های قبلیت همشون حاوی شماره موبایلت بودن ! خب می دونستم نمی خواین ه
در دسترس عموم قرار بگیره !!! اینجا قابلیت پاک کردن و ادیت کردن رو هم نداره و من باید کپی کنم کامنتتون رو و با نام خودتون دوباره کامنت بذارم !! پس حتماً کامنت عمومی رو از خصوصی جدا کنید و تو یک کامنت همش رو ننویسید که بتونم جواب بدم
شما خیلی لطف دارین مهری جان ... ولی حقیقتش تو روزای عید خیلی وقتم آزاد نمیشه که بخوام دوستانم رو ببینم و از طرفی اینکه شما تو وبلاگ دوستام نیستی و من هیچ شناختی رو شما ندارم:(
حق بدید که کمی محتاط تر باشم . وگرنه من هم برای دیدن تک تک دوستانم هیجان دارم شما که خییییلی هم به من لطف داری ! مگه میشه هیجان نداشت ؟ کیم کارداشیان :))) !!! لطف بی اندازتون هست و هم چین خبرایی هم نیست !

سلام عزیزم منظورت از مگهان چیه؟اسمته؟

بله : ) مگهان یک اسم غیر ایرانی هست ؛ ) منظور خاصی ندارم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد