مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هیچ وقت واسه خودمون نبودیم :)



از وقتی یادم میاد مادرم آرزو داشت با شوهر و بچه هاش وقت تحویل سال تنها باشه !

و از وقتی که یادم نمیاد کی بود ! اینکه مهم میسر نشد که نشد !!! هر سال مامانی و دایی طفلی تنها بودن و ما تحویل سال رو خونه ی اونا بودیم ! از یه زمانی هم که یادم نیست چطوریا شد ؟ عمه ها و مادرجونمم می خواستن تحویل سال با ما باشن ! اینجوری شد که مامان 45 ساله ی من نقش مادربزرگانه ای رو روز اول عیدی ایفا می کنه و وقت تحویل سال کلی مهمون داره ! و البته با وجود اینکه هنوووز آرزوی تنهایی با شوهر و بچه هاش رو داره ، معتقده وقتی از علایق خودش میزنه و به علایق دیگران توجه می کنه خدا هم برکت و آرامش بیشتری اول سالی بهش میده .

هرسال با توجه به ساعت یک برنامه غذایی مشخصی تو روز تحویل سالمون داریم . ناهار باشه ماهی و سبزی پلو : ) صبحونه باشه ، حلیم و کله پاچه! ، شام هم باشه که معمولاً باز ماهی تو سفره هست با یه سری غذاهای سبک دیگه ! قسمت بامزه ی ماجرا اینه که بعد از تحویل سال مادرجونم که خیلی بچه دارن ماشالا ! باید بدو بدو به خونه برگردن و منتظر مهمون شن.

خلاصه اینکه امسال هم خدا بخواد ما 10 12 تایی مهمون داریم : )

اگه هوا خوب باشه تو باغچه سالمون تحویل میشه و اگه نه تو خونه ی ما.


× قشنگ ترین لحظه واسه من اون لحظه ست که از لای قرآن عیدی می گیرم ؛ ) بماند که مبلغ هم برام اهمیت داره و به درجه ذوقم شدت و ضعف می بخشه ! این نشون میده مگهان یک دختر کاملاً کوچولوست .

× امسال خانوم مامان واسه خواهر عیدی رو تختی خریدن ، واسه من هیچی!!! موندم ببینم کادو خریده و گذاشته سورپرایزم کنه ؟! یا می خواد نقدی حساب کنه .

× امسال ، برای اولین بار کاملاً مطمئن هستم از آرزویی که می خوام بکنم ! امید است ، که لحظه تحویل سال یادم باشد آرزویم را !!!:)))



نظرات 4 + ارسال نظر
اف 1393/12/28 ساعت 23:44

الاهى زندگیتون همیشه پر برکت و پر از آرامش باشه.
آرزوى قشنگتم به ته سال نکشیده تو مشتته.
مطمءنم :*:*:*

انشالله عزیزمممممم هم چنین

سپیده 1393/12/28 ساعت 22:25

من همیشه تو لحظات حساس ارزوهام یادم میره چرااا

منم فقط همون سلامتی رو می خوام جالبه اسم تک تک دوستام تو ذهنم میاد ...
همش ها واسه خودم ولی بلد نیستم !!

غریبه 1393/12/28 ساعت 14:41

اون آرزو چی هست؟ میگفتی شاید آرزوی ما هم باشه! مثل معلما که میگفتن سوالاتونو بلند بپرسین شاید سوال بقیه هم باشه
رشت اوضاع چطوره؟ چهارشنبه سوری هرچقد کامنت ارسال کردم نشد نرسید دستت بانو

عاااالی بود :)))) شاید آرزوی ما هم باشه :)))!!!
شاید باشه واقعاً ولی من آرزوی خیلی خوبم رو لو نمیدم
اوضاع خووووبه هوا اخمالو است ! من عید تهران رو به شدت به رشت و در کل به گیلان ترجیح میدم. لذت خلوتیش رو ببرید .
ای بابا

خورشید جاودان 1393/12/28 ساعت 13:44

http://dastsaz-dastsaz.blogsky.com/
سلام ادرس وبلاگ جدیدمه که کارای دستیمو از این به بعد میذارم توش

: )
چقدررر خوب تبریک میگم عزیزم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد