مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فاینلی ! فاینلی !!!



دیری دیرین !!! :دی

من ، مگهان رشتی ، از یک اتاق خیییلی تمیز و براق برای شما می نویسم :دی

و بعد چند روز ، امروز کاملاً دو نقطه دی هستم !!! :دی

من شلخته ، هربار اتاقم تمیز میشه تا 2 3 روز احساس شور و شعف دارم !!! :))

امروز از ساعت 9 صبح رو دور تند به کارام رسیدم ، فقط مونده یه دوش بگیرم که احساس خوشبختی در وجودم تکمیل شه :دی !

دقایقی پیش رو تشکی نارنجی عزیزم رو اتو نموده و رو تشکم کشیدم و حظ کردممم از دیدن تختم با لباس ستش :دی ! نمی دونم اون روزی که نارنجی جون رو می خریدم ، عقلم رو خونه جا گذاشته بودم؟ تخت باید رنگ چوب یا سفید باشه از نظر من ! وقتی تختت نارنجیه گزینه هایی که می تونی انتخاب کنی براش خیلی کم میشه ... اینجوریاس که من دلم یه تخت نو می خواد با اینکه نارنجی جان نو و سالمه :-"

خب ، خب ... براتون بگم !


همه چیز سرجاشه ، جز ... ! هیچی واقعاً همه چیز سرجاشه و من منتظر عیدممم !

امروز باید برم چند جا ، کارایی دارم انجام بدم که همشون فوق العاده حال خوب کن هستن !

شابانو ، خانمی هستن که میان خونه ی ما کمکمون می کنن تو کارهای خونه ، ما خونوادگی اهل اطلاعات دادن نیستیم درباره خودمون . چند سالی هست که میان خونمون (شاید 3 سال!)  ! امروز فهمیدن من دانشجوی ارشدم و فهمیدن چقدررر پیرم شوکه شدن :)) !!! حالا اینا همه هیچی ... این بنده خدا هم متوجه شده من دوست شدنم قویه !حس خوبی می گیره ازم (اینو خودش گفته!) من در مجموع باهاشون صحبتی نمی کنم هیچ وقت ... ! خیلی کم صحبت می کنیم در کل ، فقط همش حواسم هست که پذیرایی کنم ازشون . بعد جالبه با هیچ کی این بنده خدا حرف نمیزنه تا میاد اتاق منو تمیز کنه ، کلی حرفش میاد ، سوالش میاد:)) اصلاً خنده داره! امروز نصیحتم کردن که ازدواج نکنم همینجوری باشم خونه بابام !!! :)) خلاصه از مدرک تحصیلی تا اینکه کجا خوندم و رشته م دقیقاً چی بوده ، دلیل انتخابم چی بوده رو در آوردن:دی :)) خیلی باحال بود ! در کل خیلی دوسشون دارم من همین که این همه مدت سوالاشون تو دلشون بوده محشره ، اینکه میگن کارگرا فضولن کمی یا محترمانه بگم کنجکاون !!! اصلاً حرف درستی نیست . قطعاً اگه منم برم تو خونه کسی و بخوام مثلاً به کسی کمک کنم ، یا تدریس کنم به بچه شون خوشم میاد درباره شون یه چیزایی بدونم پس این کاااملا طبیعیه ! اینجوری باشه منم فضولم که دوس دارم درباره دوستام و زندگیاشون بدونم چه مجازی / چه حقیقی :|

خلاصه امروز با کمک ایشون پنجره ها پاک شد و ایشالا فردا بارون می باره گند میزنه به شیشه ها:))!!!

× دری وری های آخر سال مگهان رو جدی نگیرید لطفاً :دی


نظرات 11 + ارسال نظر
غریبه 1393/12/28 ساعت 14:44

دوست داشتنیه این مدل پستای شما برام همیشه
فعالانه مگهانانه به قول خودتون
دلم برای هوای رشت تنگ شد

مگهانانه !
هوااا ابری ابری :-((

اف 1393/12/28 ساعت 10:52

مبارکههههه
هیچی قدِّ اتاق تمیز حس خوببه آدم نمی ده
راجع به کارگرم کاااملا موافقم باهات
می دونیچی جالبه مگی
منم هررررکی می بینه حرفش میاد1!!!
توتاکسی اتوبوس مطب آرایشگاه مار هرررر جا باشم یارو چناااااااان سفره ی دلشو وا می کنه انگار مثلا اومده مطب روانپزشک! :| منم بر بر نگا می کنم!
گاهی خواهرم می گه بااورکن رو پیشونیِ تو نوشتن "بیا بامن درد دل کن ،مرا نصیحت کن ، مشکلاتت را با من در میان بگذار! "
وااالاااااااا

افرووووز :)))
رو پیشونی منم نوشته یه چیزایی ولی از اونجایی که گاهی سگ عستم :)) کمتر دوستان می تونن سفره دلشون رو در مکان های عمومی وا کنن :دی
آخه مشکل اینجاست اطلاعات میدن بعدم می خوان 4 تا چیز از تو بگیرن :))
ولی جدی تو خیلی خوبی ، یه حس خوبی میدی بهشون که اونام بهت اعتماد می کنن !!! تا کسی روی خوش نشون نده ملت سمتش نمیان !

سلام

و من در بدترین و شلخته ترین وضع ممکن دارم کامنت می نویسم.این خونه بعد سال نو شاید تمیز بشه...

امیدوارم سالتون پر از خوش های مدام باشه،شاد باشید و سلامت

سلام
ای کاش بودیم می اومدیم کمک ! بنده حاضرم کمک آقایان باشم تو این زمینه از اونجایی که معتقدم اتاق تمیز خودش سال رو نو می کنه به تنهایی ؛ )
شما شونصد تا کار می کنید و کار بیرون از خونه وقت رو می گیره
من هیچ کاری ندارم که وظیفه ش به عهده م باشه!!! بازم دیر رسیدم تمیز کنم .
پس خوووش باشید : ) ممنونم آقا طاهای خوب

همیشه شاد باشید :دی :)

ممنوووونات :دی

سپیده 1393/12/27 ساعت 21:59

بزار...مگی این :دی ینی چیییی

یعنی نیش باز ! یعنی دو نقطه دی !!!!!:)))
یعنی این

سپیده 1393/12/27 ساعت 20:53

پس کی از مانتوت رونمایی میکنی

: ))
من گفتممم عکس مانتو رو می ذارم نگفتم کی که !!!
مال تابستونمه اون پارچه : )) ولی از پارچه دوس داشتنیم می تونم عکس بذارم :دی

آفرودیت 1393/12/27 ساعت 19:18 http://lataelat7394

عجب پستِ :دی داری :))

خیلی :دی دار !!! :))

امین 1393/12/27 ساعت 19:13

سلیووووم ملیکووووم
واقعند مگ
تو رو خدا مگ , مگ عزیز
تو ذهنت کاملا بازه از اسم مستعار توی وبت که مگ هستش و اسم قبلی وبت لبخند تلخ مگهان با اینکه غمناک بودش ولی قشنگ بود
یه اسم مستعار و یه اسم وب واسه من پیدا کن یعنی انتخاب کن

سلااام
والا به منم دوستام پیشنهاد دادن دو نقطه دی بودن رو !
دیدی که همه اسامی من به لبخند ختم میشه ؛ )
حالا یه کم فک می کنم

خسته نباشی عزیزم
کارگرها کنجکاون
و زاویه نگاه تو به این موضوع جالب بود

ممنااان :دی
بله کنجکاون و حق دارن که باشن ؛ )

سیمای 1393/12/27 ساعت 16:38

وااااااااااااااااااااااای اتاق تمیز
من اونقده خوشحال میشن وقتی اتاقمو تمیز میکنم
یه هفته پیش تمیزش کردم و پس فردا هم یه کردگیری کوچولو میکنم
خیلی حس خوبیه
امیدوارم همیشه حالت خوب باشه مگی

هوووووم تازه کف اتاقم که پارکت هست رو یه دور کامل می سابم !
بعدترش با شیشه شوی خیلییی خوشبوم خوشبوش می کنم یه دور دیگه پاک می کنم :دی
خییییلی حس خوبیه سیمای جون واقعاً! من خاک گیریمم کردم و تموووم

مادر 1393/12/27 ساعت 16:21

وای منم فضولممم مگی اینقدررر عمه جان مردی واورسم....؟؟؟
مگی قاصدک من

اووووم قاصدکککک : )
نهههه خدا نکنه مادر خانومی ما فضول باشه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد