مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آخه بارون چی میگه ؟!



اینجا نشستم سخنوری می کنم ! پا رو پا انداختم چرند می گم خیلی جدی و همه غش می رن از خنده : )))))

اومدم بگم من الان خیلی تو اوجم ! :| روز بانمکیم هست می تونید از معاشرت باهام لذت ببرید ! حیف که نیستید دیگه :))


نظرات 10 + ارسال نظر
سپیده 1393/12/27 ساعت 19:52

درضمن میخای بگی ینی رو اوج ابرا هم اشتباهه

نمی دونم واقعنی :-)))))

سپیده 1393/12/27 ساعت 19:17

اگه یکم دقیق میشدی میفهمیدی

نفهمیدم به جان تو :|

سلام
الهی همیشه شاد باشی عزیزم

ممنونم دختر

سودا 1393/12/27 ساعت 11:48 http://Sevda8514.blogfa.com

یادآوری[گل]
دوستای گلم روز ختم صلوات شنبه، اول فروردین 1394 هست و حتما باید در این روز ختم رو انجام بدیم از صبح تا ۱۲ شب فرصت دارید که صلوات هارو بفرستین. سهم شما از ختم ، 300 صلوات هست. به یاد داشته باشید که این ختم به نیت برآورده شدن حاجت خودتون و همه ی کسانی که توی ختم شرکت کردن هست پس موقع تلاوت برای همه دعا کنید.
ان شالله با دعای دیگران در حق ما و به لطف خدای متعال همه مون به حاجت هامون برسیم. [لبخند]

: )
مچکرم !

سپیده مشهدی 1393/12/27 ساعت 11:16

مگی من فک میکنم همه پست های عکس دارت واسه من و این مایه غرور و بالا بردن اعتماد به نفسم میشه
راستی اوج خوبه

یکی از مشوقیت اصلی بنده خود شمایی :))
پست عکس دار می پسندی منم میذارم دیگه خببب ؛ ) :دی

مادر 1393/12/27 ساعت 10:45

اوج زمانی ایسه کی من احساس بی وزنی دارم
الان تونم همچین حسی داری آیاااا
مثل قاصدک.....نسیم اونه اوسانه برررررره
من ونیسم وقاصدک....رفیق جان جانی ایسیمممم
مگی تا به حال قاصدک رو دنبال مردی من کردم ومیکنم هنوزززززز

واااای معلومه که دنبال کردم !!! عاشق قاصدکم من ! همیشه م سفارش می کنم بره خبرای خوووب ببره واسه مردم :دی

سپیده 1393/12/27 ساعت 10:41

من همیشه رو اوجم

:|
آخه واقعاً این حرف زدن شما تو حلقم :|
اوج شی نیست دلبندم که بخواید روش باشد :| رووو اوج؟!

Amer 1393/12/27 ساعت 00:14

خوبه دیگه ماشالا!
من خیلی شاهکار کنم این وقت شب چشامو باز نگه دارم...

اینجا آمل!
باران خیلی لطیفی ما را در آغوش میگیرد!
*شبتون آروم*

:دی
بخوابید خب :دی
به به ... نزدیکیم پس !
هووووم بارون خیلییی لطیف اصلاً :|
شب بخیررر

سیمای 1393/12/27 ساعت 00:03

من هستماااااا

آخه نوشتنش خنده دار نیست که

چوپان 1393/12/27 ساعت 00:03

هی میگه برین بیرون
هی بهش میگم سرمون شلوغع!!!
هییییییی باز میگه
دیوونم کرد


چوپاااااانننننن :))))
به قرعان ! می بینی ؟! یاد اون روووز افتادم تو اون طوفان:)) چقدرررر خندیدیم
سوژه های خنده چرا همش دور و بر منن ؟! ی سوال تو تنهام هستی اون همه سوژه خنده واست پیش میاد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد