مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چای دختر برفی !



اگر چای نبود ، من چی می نوشیدم و فکر می کردم و به دور دست ها نگاه می کردم ؟

خدا دونه ی برفش رو ازم دریغ کرد امسال... خودم با دستای خودم شیرینی برف رو به خونمون آوردم : )







دونه ی برف کنار فنجون چای ، نشون دهنده ی برفی بودن مگهانه : )

× برفی ، کنابه از زمستونی بودنه ...



نظرات 27 + ارسال نظر
بانوی بهمن ماه 1393/12/26 ساعت 10:56

نبینم مگهان پر انرژی مون زمستونی باشه
تو بهاری دختر

اینکه مگهان به عنوان یک فرد پر انرژی تو وبلاگستان شناخته میشه خیلی واسم جالبه ؛ )
اوووم ممنووونم گرچه زمستونی بودن رو بیشتر دوس دارم ! ولی امییید که دلم بهاری شه

اف 1393/12/26 ساعت 09:52

دخترک برفی خوشگل ِ من
عزیز دلم
همه ی پستاتو دارم نم نم میخونم
ببخش اگه نظر نمیذارم

مهربوووونم : )
بابا بی خیال افروز ... چیزی یاد نمی گیری از وبلاگم که ؛ ) وقت نذار دخی !
معذرت چرااا :-*؟

بهامین 1393/12/26 ساعت 01:36

مگی جونم بیا واسم یادگاری بنویس

چشم به زودی

سلام عزیزم یه سوال
این داستان نوشته خودته؟؟ واز خیال خودت؟؟

از خودمه قطعاً ... :|
از خیال ؟ ... شاید واقعی ...
راستی سلام !

Amer 1393/12/25 ساعت 23:12

محبت دارید، لذت میبریم!
البته اگه وقت کنیم تا تهشو بخونیم

: )
من جای شما بودم چای رو قبول می کردم. پر حرفی های مگهانانه اصلاً قابل تحمل نیست

Amer 1393/12/25 ساعت 22:58

خیلی اهل چای نیستم اما
پست جدیدتون رو دوس داشتم
زیبا بود خیلی...

: ) بر عکس من ...
شما به جای چای می تونید یک عالمه پر حرفی های من رو میهمان باشید !!!
لطف دارید

چوپان 1393/12/25 ساعت 22:21

حقیقت همان دروغیست که بارها و بارها تکرار شده است " هیتلر"
.
من توش عشق دیدم خب.روحیاتم لطیفه!
عاشقی با
هوممممم
لابد یکی که گلای قالیش زشته ولی خودش خبر نداره!
یا چون کلا گلارو دوست داره... گلای زشت قالیشم قشنگ میبینه!

خط اولت عالی بود چوپان :|
البته احتمالاً اصن به گلای قالیش نگاهم نکرده هرگز ...به هزار دلیل :| ! من گلای قالی رو زشت می بینم ، چون ...هیچی ...
می دونی که تو اتاقم نه قالی دارم و نه موکت ؟ می دونی که من اتاق رو لخت و خلوت دوس دارم ؟

سلام

ما به خودمون گرفتیم و مهمان شما شدیم و از این فنجون چای لذت بردیم...دست شما درد نکنه

سپید باشید دوست عزیز

سلام

چه خوب که به خودتون گرفتید و مهمون من بودید و ای کاش چای حقیقی بود : )

ممنونم جناب... ممنونم

چوپان 1393/12/25 ساعت 21:24

در رابطه با پست جدید که نظراتش بسته میباشد..
و بدین معنی میباشد که نظر ندهید!
باید بگم:
بسوزه پدر عاشقی
همین دیگه

در رابطه با پست قبل باید بگم :
اون یک داستان واقعی و غیر حقیقی بود .
و شاید هیچ ارتباطی با عاشقانه ها نداشته باشه : ) ... عاشقی با کی ؟

asmani 1393/12/25 ساعت 20:16 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
اگه چای نبود این همه ایده نوشتن از کجا میومد چه برف خوشگلی خوشم اومد باریکلا

واقعاً هااا ... شما برای نوشتن چای می نوشی بابا علیرضای مهابانو : ) ؟

من عاشق دونه های برفم ...

مری 1393/12/25 ساعت 17:22

مگ جوون سلام عزیزم
ببخش که دیر به دیر سر میزنم بهت
اره منم سرماییم و البته عاشق چایی

سلام دختر خوب ...
چرا هربار که میای ازم معذرت می خوای: ) ؟
مگه وبلاگ خونی یا کامنت گذاشتن وظیفه ست ؟ :)

سئوال ابتدای پستت همیشه سئوال منم بوده یعنی اگه چایی نبود...
با اون که چای رو فقط توی فنجون شیشه ای دوست دارم ولی الان ناجور دلم فنجونتو خواست


راستی سلام

چقد جالب ... انگار چای برای خیلی از ایرانی ها ، این سوال رو پیش آورده :)
من همیشه چای لیوانی دوس دارم ... و باید شفاف و شیشه ای هم باشه ... اما گاه گاهی فنجونام رو مهمون چای می کنم

راستی علیک سلام

سیمای 1393/12/25 ساعت 16:41

مگی اون برفارو چه جوری درست کردین؟

با قالب دخترم : )
خمیر فوندانته !
که خشک شده و شده قند به نوعی ؛ )

pari 1393/12/25 ساعت 15:21

من اون لیوان خرسیت رو دوس دارم

عزیزممم قابلتو نداره اصلاً ... ممم عاشقشم عین خود برادرمه:دی
این مال استفاده روزانه ی خونمونه ؛ )

Nobody 1393/12/25 ساعت 12:19 http://tangerinism.blogsky.com

21 سالگی واقعا خیلی بهتر از 20 سالگیه ولی نمیدونم با بقیه ی پیش روش چقدر متفاوته
فنجونات خیلی دوست داشتنی ان
چای هم که ترو لاوه :-D
حس خوبی داشت کامنتت :-)

من میگم 21 سالگی سن قشنگیه : )
مچکرم قابلی هم نداره !
واقعاً ترو لاوه برای من ...
خدا رو شکر که حس خوبی دادم به کسی ! شکررر

سلام عزیزم نه خاموش نبودم جدیدم.
چه شکلات خوشکلی خوشمزه بود؟
شیری بود
ما که کلا برف تو شهرمون نمیاد فقط بارووون.که اونم امسال خدا ازمون گرفت.
مرسی خدا رفتگان شمارم بیامرزه

سلام : )
شکلات نیست البته ؛ ) قند هست با طرح برف ساخته دست خودمان ؛)
ما هم برف داریم و هم بارون ... جاهایی که پر بارونن معمولاً کمتر برف دارن ! ما هم اکثرا هوای بارونی داریم اینجا !
رفتگااان ؟ :دی

سیمای 1393/12/25 ساعت 09:38

مگی من عاشق چاییم
چایی تو این فنجونه و با اون برفه و کنار تو چقدر میچسبه
چای لاهیجان که عشقه
منم الان ئدارم لاهیجانی میخورم

عزیزکم !
اصلاً بیا رشت یک چای و برف مهمون من باش بشینیم حرف بزنیم !!!
به به چای لاهیجی عاالیه ؛ ) مخصوصاً که بهاره هم باشه

بهامین 1393/12/25 ساعت 00:13

الهی با شروع سال جدید مر از شکوفه بشی عزیزی

مچکرم : ) دختر برفی و شکوفه ؟ نمیشه که : )

مادر 1393/12/24 ساعت 23:08

آفرییییییین....مرسییییییییییی......ممنون ازتی جواب درست وحسابییییی
آخی می دیل خنک بسته ایته جواب بدایی تو
خدارو شکرررر مگی کله کارکونه خداااااا......ایلاهییی همششششش اون چشم ماه
و ااستار بیدینه تی جان بمیرم فعلاا مهم نیه....بعد تی دهن سرویس کونه
مگی تی کرکره وب فاکش بدا من قشنگ تی امره گب بزنم

: )))) تره می جواب جا خوش بامووو :دی
تره میرممم من :-*
وای اونه کوشم می دهنه سرویس بوکونه کی !!! من مره همتانه دهنه سرویسه کونم !!!
چوطو فاکشم آخه مااار :دی

مادر 1393/12/24 ساعت 22:44

نوشع جان مگی
لوس مگی شکم ترکان وای مگی اون سرگیج باوردی.....نوکووووون تر خوره یااااا
عید عمه جان مردی ایه مگی خال تریاد نشه
امسال چیر چیز چه رنگی مد ایسه

:-*
مره خووووره:))))؟!
من ننم که مارجان من مد امره پیش نشم ! هرچی مره خوش بیه هینم :دی
ولی فعلن که هیچکی نیدینه خیلی مهم نیه اوجور چیزان هن ؛ )

مریم 1393/12/24 ساعت 22:07 http://marmaraneh.blogfa.com

اگر چای نبود، من هم نبودم. عجب عکسی.

جالبیش اینچاست اکثر مواقع که چای می خورم یاد شما میفتم مریم بانو ! : )

سپیده 1393/12/24 ساعت 21:41

جوابت نشون میده جمله سنگین بوده ها
کمک فنرات سرجاشه

هوووم سرجاشه !
جمله منو یاد حرف کسی انداخت ؛ )

سپیده 1393/12/24 ساعت 21:08

هنوز هم میشه بایه فنجان چای مست شد
وقتی اونی که باید باشه.. باشه
پس ب قدر خوردن یک چای با من باش
که تلخ با تو عزیزم هنوز شیرین است

...
عجب ... عجب ... : )

اماسیس 1393/12/24 ساعت 20:29 http://emasis.blogsky.com/

یعنی چی؟منظورت چای لب سوز ، لب دوزِ دیشلمس یعنی؟

کنار نعلبکی ببین یه دونه ی برف هست !
منظورم اون بود ... چای هم که لب سوز و لب دوز و اصل لاااهیجان بود : )

اماسیس 1393/12/24 ساعت 20:28 http://emasis.blogsky.com/

سلام
میگم میکا بانو چی شده؟ چرا وبش نیس ؟
ترک پست کرده ؟

سلام ؛ )
والا گویا آشنایی پیداش کرده بود . که وبش رو حذف کرد .

و چای دغدغه ی عاشقانه ی خوبیست.
نوش.

واقعاً ... واقعاً ......
مثل علیرضا خان گفتی ! نوش ...

نوش جان!
مگی اینو جدی گفتما چون حداقل میدونم که تو منظور منو از کامنت طولانیم میدونی چیه ولی واقعا با این فنجون چای حس خوبی بهم دست داد.
یه چیز جالب بگم دو سه شب پیش رفتیم تو یه فروشگاه لوام خونگی دقیقا مثل این فنجونو گذاشته بود سرویسشو البته هرکدوم یه رنگه و نظر منو جلب کرد اما نمی دونم چرا نخریدمش!
اصا نمیدونم چرا انقدر جذب پستای فنجونیت میشم، یه اشتراکات تله پاتی گونه فنجونی داریم گویا

بهساااا :)))
خیییلی فاز داد که فنجونای منو دیدی... دقیقاً سرویسشه ... هاها ...
جالبه کاملاً اتفاقی این رنگی مال من شد امروز می بینی بازم آبی صابونی... آبی یواش ...
واقعاً عالیه اون اشتراک تله پاتی فنجونانمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد