مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بهار بهار چه اسم آشنایی...


و این اولین نشونه ی بهار برای من بود ... 

چندین روز بود که با خوندنِ پرنده ها باید باور می کردم بهار نزدیکه ... 

دلم مقاومت می کرد ... نمی خواستم باور کنم نزدیکیِ بهار رو ... 

دیروز ، با اولین قدم تو گلستون باور کردم بهار نزدیکه ... یواشکی عکس گرفتم! هیچ وقت دوست ندارم کسی بدونه از همه چیز عکس می گیرم...( حتی به گوشیم نگاه نمی کنم و به همین دلیل هیچ کادر بندی خاصی نداره!)


چشمامو بستم و یه نفس عمیق کشیدم ، شروع کردم به انتخاب گل ها واسه باغچه ی کوچولوی خونمون ... 

نمای باغچه کوچولومون از تراس ... 


عاشق این کوچولو ها هستم که باید تو دو تا باغچه ی دیگه کاشته شن ... 

البته به همراه کلی گل دیگه که باید خریداری شه : )


نظرات 15 + ارسال نظر
هدی32 1393/12/26 ساعت 15:05

سلام به به چه گلهای زیبایی

سلام بانو :-*
پثل خودتون گل هستن اینا

مادر 1393/12/24 ساعت 15:56

دق تو آدم شکم درد آوری سرگیجه....اس اس
او اس وای بیچاره مردای
من اشکال نداره دق بکنم از دستت
مرداک دق نوادان

: )))
ایتا معلم داشتیمی هر وقت اذیت کودیمش گفتی وااای می روده بترکستتت :)))
هاها ...
باشه قول دهم کم اذیت بوکونم . دانی مار جان هر کی می امره آشنا ببسته ... بقیه رو فارسی میگم گیلکیش جور نمیشد :| هرکی با من آشنا شده تو عمر گرانبهام به این نتیجه رسیده من همراه آزار و اذیت هامه که دوس داشتنیم :دی مگهان بی آزار و اذیت آخه ؟!

مادر 1393/12/24 ساعت 14:34

ممنون مگی قشنگگگگگ....بابا مثلا رمزی بنویشتم.....زاکان... جاغله.....جاقله....واییییی از دست تو
مردای دق دهیییی ارا بگیر اورابگیروالیس والیسک سر گیج آیه

تی جان بمیرم سیا چومی

ماااادر... می خونن میفهمن اینجا مرددد رد میشه هااا :))) مرد گیلک هم داریم چند تایی !
من واقعاً دق دهم تره دنم :)) خیلی ناجور همش نیاز به ترجمه دارم نتانم بفهمم خب ... :دی
سر گیججج شه ؟! وااای :))

سپیده 1393/12/24 ساعت 14:29

چشمممممم

چشمتتت بی بلااا

مریناز 1393/12/24 ساعت 13:44

سلام مگی قشنگم چطوری... خدا رو شکر من تونستم بالاخره وبلاگ تو رو باز کنم
به به به به چه حضی بردم از باغچه و گلها
انشااله سال خوبی پیش رو داشته باشی مهربونم

سلاااام مامان خانوم آیندههه :-*
خوش اووومدی ...
تو دیگه کلا منصرف شدی از آپ کردن در وبلاگت بلی؟!
کتک می خوای گویا... ول اون وایبرو فلان و فلانوووو :دی
گل ها همش مال تو اصلاً ناقابله

از همچیز عکس میگیرید ؟ :دی
چه با صفا ، بو گل اومد :)

من از دستشوییمون هم عکس دارم تو گوشیم حتی :))))) !!!

ولی با دوربین نه کج و کوله با گوشی ...
با دوربین که بگیرم قطعاً حواسم هست بهتر عکس بگیرم :دی

سپیده 1393/12/24 ساعت 12:38

چ خوشگله بابا اینجا هنوووو یخ بندونه شما گل کاشتین تو باغچه

والا اینجا ما زمستون آنچنانی نداشتیم ...
زود هم بهار شده به نظرم ...
و اینکه این زمان می کاریم درست روزای عید جون می گیره گل هامون
هوای اینجا رو با اونجاا اصصصلا مقایسه نکن شما

عمو سیبیلو 1393/12/24 ساعت 12:28

به به
چه پست زیبایی
مگ عزیز
اون پست استتار رو حذف کردم ... ببخشید کامنت شما هم دیگه باهاش رفت
دیدم هوای عیده گفتم پست انتقادی-سیا.سی ننویسیم

سلام عمو : )
مچکرم !
خییییلی کار پسندیده و حسندیده ای کردین :)) موافقم باهاتون بذارین عیدانه باشه

سلام خیلی قشنگه منم عکس گرفتن رو خیلی دوست دارم

سلام خوش اومدین ! یا جدیدین یا خاموش بودین که هردوش خوش آمد داره

مادر 1393/12/23 ساعت 18:19

به به ،مگی گولی من می حال خوش کودی لاکوجانی.....توهم بیژن آهنگ هان دوس داری ؟!وای من عاشق...گلنار گوش بوکودی ؟!
مگی تی جان قوربان تی عید پیشاپیش مبارک....علوس ببی تی جان بمیرممم...
عمه جان مردی عیدم مبارک
گول پامچال عشق است
مگی ایه تخته نوکون می نظر انه کی از چیز چیز.....از والیس....والیسی.....از از از
بنویس خااااااب حرف گوش بده....
مگی تی تنظیم خانواده هم کی افتضاحه
از زندگی وجاغه چاکودن بنویس خااااااب
تی جان بمیرم می سیا چومی مگی لاکوکه

سلااام بانوی مادر خوبین ؟
می حال خوبه ! بله منم دوس دارم مار جان ...
تی عیدم مبارک ببه نه من از نوشتن دست فانکشم مره خش آیه می وبلاگه جا :دی
می تنظیم خانواده خیییلی افتضاحه تو از کویه دانی مار جان :)))؟! می کامنتانه جا بفهمستی ؟!
زندگی و جاغه... ببخشید جاغه چه می باشد آیا :دی ؟ گیلکی عست این واژه
منم شمره میرما

سپیده مشهدی 1393/12/23 ساعت 17:38

من یه دختر عمه دارم که الان نمی دونم چند سالشه(بس که حافظه ام قویه)
اسم نداشت هر کسی هر چی دوست داشت صداش میزد.وقتی 7 سالش شد , شوهر عمه ام بهش گفت چی دوس داری صدات کنیم
ایشون هم فرمودن: آلاله و اسمش شد آلاله.
بنده هم قصد دارم این آزادی رو به فرزندانم بدن که خودشون اسم هاشون ر انتخاب کنن.

عاشق این خارجی بودنتم دیگه من :)))))
یه چیز بگم :)) ؟ من همیشه می مونم اینی که الان شما گفتی شوخیه یا جدی :)))؟!.

خوشحالم که به فرزندان گرامت می خوای آزادی بدی من فک می کردم نام هاشون سپیده 1 2 3 4 5 6 7 باشه :))))

سیمای 1393/12/23 ساعت 17:37

واااااااااااااااااااااااااااااااای جانم
اینجا چه خوشگله

عزیزممم ... چقد مهربونی دخترک چادری من ...

اون دو تا گل سفیدا اون وسط شکل یه جوجه متعجبن:-D

ویرگول !
تو می دونی من نصف چیزا رو به شکل چیز دیگه ای میبینم ؟! :|
مثلاً چراغ های یه خیابونی هست هربار می بینم میگم وای اینا عین آدم فضایین :دی

سپیده مشهدی 1393/12/23 ساعت 16:45

خوب همین کارو میکنی که من ازت خوشم میاد دیگه چلغوز
آهای دختر رشتی...تو که ما رو کشتی...
بی شوخی درخته چیه؟
م

چلغووووووززززززز :))
آهای دختر رشتی... با اون ابروهای هشتی !!! اوغ :)))
عزیز دلم اسمش سیکاسه مجید دلبندم ! تو باید مجید می شدی اشتباه شده ... به بیجند هم می اومده تازه ! مجید و بیجند اسم بچتونم میشد مجند ؛))

سپیده مشهدی 1393/12/23 ساعت 16:17

به به
چه پست خوشبووووووووو و خوشرنگییییییییییییی
این درخت نارگیله تو حیاط خونتون مرفه بی درد و پولدار

سپیدههه :-)))))) کشتمت :دی
مخصوص تو این پست رو گذاشتم دیدی گفتی عکس دار می خوام ، برات گذاشتم :))) ؟
درخت نارگیللل آخه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد