مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

unexpected



مگهان موجودیه که می تونه یه ساعته تصمیم قطعی بگیره و بره سفر ! می تونه در لحظه تصمیم بگیره حاضر شه و اجازه بده روزش بی برنامه پیش بره ...

قرار بود با دوربین کانونم ، از لاهیجان و شرق گیلان براتون عکس بیارم .

که یهو ... سر از دانشگاه نزدیکیمون در آوردم و دعوت دوستی رو قبول کردم . خیلی بیشتر از حد تصورم خوش گذشت و خوشحالم که برنامه ی سفر استانی کنسل شد حتی ...

× اصلاً مگهان عاشق بی برنامگیه ، عاشق تصمیم های یهوییه ، عاشق منعطف بودن واسه هر نوع برنامه ایه .


نظرات 7 + ارسال نظر

یادِ اون قلعه ای که تو فومن هست افتادم...
حالا اصن شاید ربطی هم نداشته باشه.

اون قلعه که اسمش قلعه رودخان هست یکی از موارد خیلی خیلی خوب استانمون واسه شما و چشم ها و دوربینته : )
البته که ما قلعه نمی خواستیم بریم . جای دیگه ای بود ولی دلم الان قلعه رودخان خواست !

سپیده مشهدی 1393/12/21 ساعت 13:43

آره دیگه بعد از اینکه نماز مغرب و عشاء رو خوندیم میخوابم
نکنه فک کردی میری بهشت دیگه از نماز خوندن خبر نیست
نه عزیزم اونجا به جماعت برپا میشه.منم قرار امام جماعت باشم و به من اقتدا کنین
وایییییییییییییییییی فک کن من امام جماعت بشم

یا خدا :))) تو می تونی تو نماز مثل یک انسان طبیعی بدون نیش باز مگهانی و سپیده ای بمونی که ما بهت اقتدا کنیم :-)))؟!!!!
عمو امام جماعت شه که بهتره خببب :دی ! یه آقای دیگه هم هست البته نماز خون به اونم اعتماد ندارم همین عمو بهتره :)) صف اول با ایمانا تشکیل می دن :دی
من انتهایی ترین نقطه می مونم :)) که اگه یهو خندیدم نماز بقیه خراب نشه

سپیده مشهدی 1393/12/21 ساعت 13:14

روایت داریم , یکی از بهترین نعمت های بهشت واسه بهشتیان اینکه که میزارن آفتاب که غروب کرد بخوابیییییییییییییییییی و مامانا نمیان بهت گیر بدن.
زودتر بخوابی خیلی بهتره ها ,مخصوصا واسه پوست.
راستی ارشد چی میخونی؟

آفتاااب که غروب کرددد :))) ؟!
مامان منم گیر میده چه زود بخوابم چه دیر پاشم از هردوش بدش میاد:دی
بابام دوس داره خیلی زود بخوابم! زودم پاشم :دی
سعی می کنم زودتر بوخوسم (بخوابم به گیلکی:دی)
ببین قبلاً گفتم اینجا. بهت خصوصی بگم فک کنم بهتره
ایمیل زدم واست بخون :دی سوالی داشتی باز بپرس من در خدمتم

سپیده مشهدی 1393/12/21 ساعت 12:53

من از فرح جون میترسم وگرنه ساعت 7 شب میخوابم.
شما ساعت چند میخوابی؟
و چند بیدار میشی؟

والا الان باز ساعت خوابم بنا به دلایلی !!! به هم ریخته :دی
وگرنه 1می خوابم و 7 هم بیدارم !
دیشب یک و نیم بود فک کنم خوابیدم امروزم 10 پاشدم :دی کمم نباشه یه وقت :))

سپیده مشهدی 1393/12/21 ساعت 12:38

سلاممممممممممممممممم
بیخواب شده بودم , با گوشیم اومدم وبلاگت , تایپ یکم سخت بود واست عکس فرستادم

سپیده :))))
سلاممم ..
آخه من به تو چی بگم ساعت 12 بی خواببب شده بودی ؟:دی
بی خواب نشی 10 11 خوابی نه ؟! بیچاره بیجند :))))

لیلیت 1393/12/21 ساعت 07:52

بهمنی ها این مدلی هستن ، تو هم ؟؟!!!
خوش باشی الاهی همیشه ....

دقیقاً بانو من هم ... واقعاً هرچقدر هم بگن این خصوصیات ماه ها الکی هستن من که باورم نمیشه ؛ )
مشترکاتی بین خودم و برخی بهمنی ها می بینم عجیب ! یکیش شما :-*

Seideh mashadi 1393/12/21 ساعت 00:10

این همه احساسات متفاوت مال چیه سپیده :)))؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد