مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

جهت رفع کدورت !



یک جای پست  نام ها ، بار دارن ! بنده اشتباه کردم و توضیح ندادم این اسم رو برای خودم دوست ندارم ، اصولاً معتقدم وقتی حوصله ی توضبح زیاد نداری نباید چیزی رو بنویسی که بعدها پشیمون شی ... بنده اصلاً دوست ندارم پست هام رو پاک کنم .

فقط با تمام وجود از جمیع معصومه هایی که روی این کره خاکی هستن معذرت می خوام بابت توهینم ...

درباره ی اسم خودم هم توضیح کوچیکی دادم که اسمم بهم نمیاد و نخواستم مسئله رو بازتر کنم . اتفاقاً جالبه که بگم دو تا از عزیزانی که هم نام من هستن یکیشون در دبی مدل!!!  شده ، اون یکی هم یک خانم آرایشگر خیلی خفنه که هیچ نزدیکی با نامش نداره ... یه چیزی مثل خود من .

امیدوارم حرفم قابل قبول باشه براتون ... و متوجه شده باشید چرا نام معصومه رو دوست ندارم . اون هم برای خودم و البته چیزی رو که واسه خودم دوست ندارم، برای دیگران هم ندارم ... برای مثال وقتی نام کسی صدیقه ست ، از منی که اسمم شهنازه!!! وظیفه ی بیشتری داره در همیشه صادق بودن ...

شاید کامنت ها بیشتر به پستم جهت دادن . در هر حال غلط یا درست این اعتقاد منه و من واقعاً قصدم این بود که یه اتفاق مسخره رو ثبت کنم مبنی بر اینکه فلانی ها چرا کافه چی هستن؟! یا آقایون با اون نام چرا همشون گرایش به لامذهب بودن دارن ؟! از نظر من این یه اتفاق بامزه بوده .

× بنده تمام قد ، از جماعت معصومه هایی که دور نشدن از معصومیتشون عمیقا ، معذرت می خوام و امیدوارم با روشنگری این ماجرا متوجه شده باشن بنده اونقدر احمق نیستم که قصدم توهین به دارندگان چنین نام زیبایی باشه و صرفاً معتقدم اکثر آدم ها معصوم نیستن همین .