مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نام ها ، بار دارن !



اصلاً خرافه نیست که نام آدم ها تو سرنوشتشون تاثیر میذاره ...یادمه تو کتاب کافه پیانوی نه چندان دوس داشتنی هم اینو خونده بودم!

این پست پاک شد ... پاک پاک : )

امید که دوستان دلشون نشکسته باشه یا اگه شکسته هم ببخشن بنده رو .







نظرات 16 + ارسال نظر
asmani 1393/12/22 ساعت 10:37 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
تا یکم از این جا دور میشم یه آشوب جدید به پا میکنی یکی مگی رو بگیره

عههه ...
سلام آقا :)))
به خدا می بینی دست خودم نیست !!! آینده ی مهابانو یکی مثل مگهان نباشه صلوات ... شما منو بگیر :دی
من از شما هم معذرت می خواهم بابت اون پست البته ؛ ) درباره نام من هم لطف دارین و کلی هم خندیدم با خصوصی :)))

معصومه 1393/12/20 ساعت 15:57

به نظرت پست قشنگ تو باعث نشده چنین کامنتهایی هم ارسال شه . پس واقعا بی غرض بنویس "دختر دهنم باز موند با این پستت! من از هرچی معصومه هست بیزارم چون اصلا هم معصوم نیستن و یه مار تو آستینی هستن که دومی نداره !
اون دوست یادته بهت گفتن باعث شد حالم بد بشه ؟اسمش معصومه بود "

من باعث شدم و ازتون معذرت می خوام : )
فقط خودم باعثش بودم .
اینکه شما از فلان اسم متنفری به من ربطی نداره البته نمی فهمم چرا برام اینو نوشتی ؟!
در هر حال من از اسم معصومه متنفر نیستم و اسم زیبایی هم هست و از صفات ویژه ی حضرت فاطمه ست .

معصومه 1393/12/20 ساعت 14:19

ببخشید نمیتونم محتاط باشم چون اسممو خودم انتخاب نکردم . شما که پاکی واسه بقیه کافیه

خانم !
من گفتم خوشحالم که این اسم رو روم نذاشتن و از شانس های بزرگ زندگیم بود ، چون من اصلاً ابدا نزدیکی حس نمی کنم با این نام ... من اصولا انسان شروری هستم حتی تا معصوم !!!
هزار و یک نفرم می شناسم که آرامن ... اقلا این اسم بهشون میاد . شمام می تونی به فال نیک بگیری نامت رو و سعی کنی از من خیلی بهتر باشی که شک ندارم هستی ...
من اصلاً خوب نیستم . همین . تمام .

سارا بودن انقد آسونه...فقط باید لر باشی:-D

: )))
سارا بودن خیلی خوبه و آسون موافقم اصلاً :دی
نه می تونی رشتی هم باشی تازه !

سیمای 1393/12/20 ساعت 10:45

آره مگی اسمت بهت نمیاد بهت که گفتم
باهات موافقم که اسم میتونه در اکثر اوقات رو شخصیت تاثیر بزاره البته استثنا هم هست این وسط خب

البته تا حدی به نظرم بهم میاد :))) چون معنای لغوی اسمم خشنووووود هست و می بینید که بنده هم خشنود به تمام عیارم ؛ )

معصومه 1393/12/20 ساعت 09:57

متاسفم برای این پست ، چون بیشتر توهین بود به اسم اونایی که معصومه ست . واقعا متاسفمم

عجب غلطی کردم بنده ، من خیلی از شما معذرت می خوام .
شما می تونی خیلی معصوم باشی و در این صورت این اسم برازنده ی شماست .
من تاکید می کنم برای خودم دوسش ندارم چون اصلاً پاک نیستم اصلاً ...
من نظر کلیم رو گفتم و شما می تونی مخالف باشی ... در ضمن اسمتون زیباست ولی خیلی باید محتاط تر از کسی باشید که اسمش سولماز و الناز و سحر و گلی و این حرف هاست ... همین.

منم موافقم که اسمه اصلیت بهت نمیاد
و اینکه از نظر معنی بخوای بگی شاید بهت بیاد چون مثبت اندیشی
ولی من اسمه واقعیمو دوست دارم و بهم میاد و به نظرم اسمه وبلاگیم اصلا بهم نمیاد و صد البته من از این اسم خیلی خوشم نمیاد(اسمه دخترمو نمیذارم یعنی)
منم هرچی علیرضا دیدم قد بلنده حمیدها خوشگلن، ملیحه ها بد جنسن سپیده ها خوشگلن زهرا ها مهربونن مریما خوبن ولی بدشانس و ...
جنبه نداشتما چقدر ردیف کردم، ولی منم به این چیزا فکر میکنم و تا حدودی اعتقاد دارم، یعنی واسه اسمه بچه ی خودم یه کم وقت میذارم واسه انتخابش

: ))
عزیزکممم من انقدر شدت نداره فکرم البته :دی
اینم گفتم منظورم این بود اسم معصومه بار سنگینی داره وگرنه 100 تا مریم می شناسم که هر کدوم بی ربط به اون یکی هستن و ملیحه نیز ... ؛ )
جالبه که شمام میگی اسم اصلیم بهم نمیاد؛ ) باز شکر که دوسش دارم خودم :)) وگرنه خیلی بد نیشد دیگه

هدی32 1393/12/20 ساعت 08:18

سلام مگی جونم خوبی عزیزمممممممم

سلام هدی خانوم مهربون ... راستی ! میدونی شما خیلییی شبیه یکی از صمیمی ترین دوستای مامانمین ؟! که اسمشون مهنازه :دی

امین 1393/12/20 ساعت 02:06

سلام اره خب بعضی یه جوری هستن که اسم شون به قیافه و چهره و مخصوصا رفتارشون نمیخوره
اگه اسم اصلین مگه بهت میخوره اسمت اگه چیزی دیگه اس که نمیدونم چیه خب ...گفتنش یه خورده سخته که بگم اسمت بهت میاد یا نمیاد

بگذریم از اسم واقعی من ...
انشالله شما واقعاً امین باشی و اسمت به شخصیتت نزدیک باشه...
یکی از دغدغه های من اینه که اسمم به شخصیتم بیاد تا حدی

بهامین 1393/12/20 ساعت 00:58

اسمت مگه چیه مگی جونم؟

اسم واقعیم که اینجا مجهوله : )
یکی دو تا از دوستان البته از طریق ایمیلم متوجه اسم حقیقیم شدن ! من اینجا واقعاً مگهان هستم : )

خورشید جاودان 1393/12/20 ساعت 00:13

اولا من هیچ جنبه طنزی تو این پست ندیدم
دوما اگه میگی منظورت بعضی معصومه ها بوده پس باید این جمله ات رو اصلاح کنی رو گفتم که بگم یکی از خوش شانسی های بزرگ من تو زندگیم اینه که بابام اسم معصومه رو برام انتخاب نکرد . واقعاً شاید بزرگترین لطفی بود که می شد در حقم بشه .
× اون وقت ، دارم فک می کنم کاش من محدثه بودم :|
ممکنه پدرتون اسم شما رو معصومه انتخاب می کردن وشما از اون معصومه های معصوم می شدین با گفتن اون جمله خواننده مطلبت یه چیز کلی رو در نظر میگیره که همه معصومه ها معصوم نیستن
و سوما ادم در قبال حرف معمولی وحتی شوخیشم مسووله و باید حواسش به چیزی که میگه باشه
منم قصد بحث نداشتم فقط نظرمو گفتم واینکه تعجب کردم :((

وقتی یک مادری پدری اسم معصومه رو بچه ش می ذاره مسوولیت خیییلی سنگینی رو دوش بچه ش میذاره خواسته یا ناخواسته ...
من از اسم معصومه بدم نمیاد اصلاً ... ولی دوس نداشتم معصومه باشم با رفتارهای خیلی غلطی که دارم . همین
نمی دونم چرا اینقدر این پست رو بد دیدی خورشید جان ...
شوخی هم نیست به طنز گفتم چون پاک نیستم خوشحالم که معصومه نیست اسمم ... همین و همین .
نظر شخص منه قطعاً می تونه غلط باشه . من مسولیت حرف رو می پذیرم و هزاری هم بهم بگن که معصومه اسم زیباییه بازم میگم خوشحالم خوشحالم که معصومه نیستم چون هیچ ربطی به خودم نداره این نام ...

دختر دهنم باز موند با این پستت! من از هرچی معصومه هست بیزارم چون اصلا هم معصوم نیستن و یه مار تو آستینی هستن که دومی نداره !
اون دوست یادته بهت گفتن باعث شد حالم بد بشه ؟اسمش معصومه بود

واقعاً تو هم موافقی ؟!
ببین نه اینکه همشون بد باشن ها من 3 تا نمونه گفتم و تازه !!! اصولاً با اسامی اینجوری مشکل دارم ... یه جورایی این اسم ، سنگینه ... خیلی باید مواظب باشی که به معصومیت نزدیک باشی وقتی چنین اسمی داری
دروغ چرا اسم زیبا هم مو به تنم راست می کنه :|
خب اسم میذارن زیبا شاید زسبا نشه دخترک طفلی !!!:|

خورشید جاودان 1393/12/19 ساعت 23:09

اتفاقا اسم واقعیت بهت میاد
و اینایی که گفتی هیچ ربطی به اسماشون نداشت من 500 معصومه میشناسم که نصفشون معصومن نصف دیگشون نه
خوبی یا بدی ادما چه ربطی به اسمشون داره اونوقت ؟
گاهی حرفایی میزنی که ادم تعجب میکنه دختر

این پست رو می نوشتم فکر کردم ممکنه کسی جدی بگیره :|
گفتم چند نمونه همین . اصلاً حرف علمی زدم مگه که جای بحث داشته باشه ؟ یه جورهایی طنز بود توش .
هیچ انسانی معصوم نیست . هیچ انسانی . همین
ممنون که میگی اسمم بهم میاد بانو :)

سپیده 1393/12/19 ساعت 22:56

اونوخ سپیده ها چطورن

سپیده 3 تا داریم تو فامیل از 3 طیف مختلف ! هه نه 4تا داریم :دی

سپیده مشهدی 1393/12/19 ساعت 22:31

از ایمیلی که بهم ارسال کردین متوجه اسمتون شدم.
مگی جون بحثه قیافه نیست عزیزم
به نظرمن تفاوت بین اسم مگی و... زیاد بود.
بله 7 تا بچه دارم
جدا سیبیلویی؟چطوری مَمَد؟

: ))))
هان !
هاها ... ولی دوستا واقعمیم میگن اسمت بهت نمیاد :دی !!!
جالب بود پس اسممو میدونی :دی
7 تا عالیه عدد ایده آل منه سپیده ما چگده تفاهم داریممم
هان دارم هی میزنم هی در میاد:))) لیزر کردم البته ؛ ) ممددد اسم مورد علاقمه

سپیده مشهدی 1393/12/19 ساعت 22:12

من دوس داشتم اسمم سیروس بی کله بود بعد به خاطر اسمم میرفتم تو کار مواد و قاچاق بعد یه شبه پولدار میشدم بعد از لب مرز قاچاقای با دوست دخترم کبری (انقد دختر نجیبه ی که ابروها و سیبیلاشو دست نزده.لامصب همین کارو کرد که من عاشقش شدم)فرار میکردیم , بعد تو استانبول بچه هامون رو بزرگ میکرد بعد چند وقت درخواست اقامت و ویزای آمریکا میکردیم بعد اکسپت میشدیم و تا آخر عمر در خوشی و خوشبختی زندگانی میکردیم.

پی نوشت: منم وقتی اسم واقعیت رو فهمیدم , جا خوردم

: ))) هی تو ! دیوونه ای ؟!
سیبیلاش اندازه سیبیل من هست ینییی :))))؟! سیبیل من محشره هااا ... داداشم میگه مگهان سیبیل چخماقی داره :)) 7 تا بچه دارین شماااا :دی ؟!

اسم واقعیم را می دانی :| ¿ خاک تو گورم ینی :)) !!! چطور و از کجا می دونی دختر؟ به قیافه م نمیاد ینی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد