مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کافه ها ، پر از ما هایی ست که زود من شدن .



می پرسه مگهان پیشنهادی داری برام ؟ می خوام با رامبد برم کافی شاپ ...

میگم برین سیب !

میگه آخه با مهرداد میرفتم ! ضایع نیست ؟!

میگم چرا !!! برین کافه 5عصر !

میگه وای اونجا ؟! بنده خدا همش منو با روزبه می دیده ! الان برم جالب نیست .

میگم خب واقعاً چی بگم ؟! بگو کافه دیروز ، امروز رو با کی می رفتی ؟ میگه میلاد ! :|


× واقعا شماهایی که براتون مهمه با افراد مختلف دیده نشید ، وقتی پارتنر عوض می کنید روزانه ، ماهانه ! به فکر اینجاهاشم باشید خب !

× کافه ها پر هستن از من هایی که هیچ وقت ما نشدن . یا شاید هم کافه ها ، پر از ماهایی هستن که زود من شدن .

× من با هیچ آقایی ، تو هیچ کافه ای نبودم هرگز ...



نظرات 10 + ارسال نظر
سپیده 1393/12/19 ساعت 22:54

دارم میرم عزیزم

کجا میری :| ¿ ای بابا

pari 1393/12/19 ساعت 22:42

خوشم میاد همه تیریپ دوستی داری

یعنی همه تیریپ ها :|
البته ذاتا دوس داشتنیه این دختر احمق ! کاش یه کم حرفامو گوش بده فقط

سپیده مشهدی 1393/12/19 ساعت 22:37

بیجند
خیلی پسر خوبی بود ولی زیگیل و کنه بود,یعنی روانیت میکرد مگی روانی.فامیلشو بگم شاید بشناسیش
فقط واسه اینکه از دستش خلاص بشم 6 ماه رفتم خونه سحر.
باورت میشه 1 ساله سجاد نرفتم.قرار آخره هفته با سحر واسه خرید شال برم سجاد.
دستغیب؟اونجا چیکار داشتی ؟مشکوک میزنی ها

بیجند با لهجه گیلکی بود :)))))
من 99 درصد آقایونی که باهام سلام و علیک کردن شبیه همینی بودن که میگی :))) :دی
واااا اونقدررر مشهوره ینی ؟!
هاها... چراااا نرفتی ؟! خیلییی سجود باحاله :دی
تازه یه پیتزا پیتزا هست اونجا سپید ! بعد لینک پیتزاپیتزاهای دیگه ی ایران نیست :)))) !! اسم دزدی کرده می دونستی اصلاً :دی ؟!
ببین آلتون رفتم سری آخر که اونجا بودم یه کیف و یه کتونی برا خودم از اونجا خردیم :دی
دستغیب واسه چی مبرن ؟ میرن دستاشونو غیب کنن دیگه :)))

سپیده مشهدی 1393/12/19 ساعت 22:18

بابای منم عاشق ماهیچه کریمِ.کلا کریم و ماهیچه اش.اصلا اول ماهیچه بود بعد شد کریم
من کبابشو دوس دارم.
اون مرتضی که یادته؟(آیکون صحبت کردن سپیده با مگی از طریق رمز و ایما و اشاره)تا میگفتم ناهار چی بخوریم.زنگ میزد کریم.
یادش بخیرررررررررررررررررررر

وووووی منم کباب خوردم اونجا برگ و چنجه ش رو نوش کردم :دی
ببین !!! من کلی از خیابون سجاد و دستغیب خاطره دارمممممم کلی هااا
اون مرتضی که آهنگ گله رو برات می خوند:-)))؟! یادمه خیلی گل بود ! اما به پای بیجند نمی رسید !!! :)) (بیجند : بیژن!)

mika 1393/12/19 ساعت 22:11

هعیییی مگی دست رو دلم نزار نزززززار
لو رفت هرچند مطلب خاص و خصوصی توش نبود منم مجبور به حذف شدم خواهرم

ای بااباااا بی خیااااال!
چرا پاک کردی که چی مثلاً :| ¿
بذار بخونن اصلاً

سپیده مشهدی 1393/12/19 ساعت 22:02

سپیده خالی برو بخواب
بچه که نباید تا الان بیدار باشه و به حرف بزرگترا گوش بده


خب کجا بودیم مگی جان
میخوای بیای مشهد؟
الان؟
مگی مشهد خیلی عوض شده ها.اصلا اون مشهد خوبی که قبلا بود نیست ها؟
همش نا امنی , شلوغی , آلودگی تازه حرم هم بردن یه شهر دیگه(آیکون سپیده نامرد و فراری دادن توریست مگی از مشهدپوزخند:).

پی نوشت: کلا ما سپید ها کامنت دونیت رو تصاحب کردم

اصن اینجا واسه شما !!! نباشین که صفایی نداره اینجا (جواب جمله آخرت)
بلی من هر سال یه بار میام اقلا شهر شما :دی
الان دلم پسران کریم می خواد ماهیچه ! میدونی من گوشت خور نیستم اما ماهیچه ی پسران کریمو دوس دارم :دی ؟! یه کمش رو البته
پر رووووو :)))) می خوای منو فراری بدی ؟

mika 1393/12/19 ساعت 21:58

سلام مگی
مردم از خنده عجب دوست شجاعی
والا ما که از این تجارب نداریم

هی میکا !!!
وبلاگت کووو ؟! :|

سپیده 1393/12/19 ساعت 21:30

گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
بده خواهرم بده بامنم بحث نکن

همه می تونن برن با هزار و یک نفر بیرون ! هم کلاس دوست فامیل معلم آقا و هرچی !
اینکه ما نمیریم قطعاً فک می کنیم بده دیگه : )

سپیده مشهدی 1393/12/19 ساعت 21:07

کافی شاپی هست در مشهد به اسم (sugar) شکر.(نمیگم کدوم شعبه اش-آیکون سپیده خیلی زرنگ و حواس جمع)
عاقااااااا ما با هر جنس مذکری از فامیل و همکار و هم دانشگاهی و دوست پسره داخلی و خارجی و استادو... که میخواستیم قرار بزاری میرفتیم اونجا.
مسئولش وقتی با یک مذکر جدید وارد میشدم , سزشو با افسوس تکون میداد و لبخند تمسخر آمیزی میزد منم فک میکردم از من خوشش میاد و داره با عشق به من نگاه میکنم.
خلاصه حاج خانوم مگی که شما رو داریم , دید که من از رو نمیرم , اون کم آورد .کافی شاپُ واگذار کرد و رفت استانبول

واااای از دست تو !
هلاک شدم از خنده ! بگم رفیقم بیاد از تو یاد بگیره پسسس : ))
خیییلی زرنگ و حواس جمعی که نگفتی کدوم شوعبا (با لهجه ترکی بخون!) رو میگی :دی
وای بدبخت از دست تو سر به کوه و بیابون گذاشت سپید ؟!
هی ! من دلم مشهد می خوااااد :(((

سپیده 1393/12/19 ساعت 20:04

منم
اصن چ کاریه

: )
کار بدی نیست هم اصلاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد