مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تلخ ، مثل کافه لوتوس ، امروز .



اینکه تو نزدیکانت کسی رو داشته باشی که خجالت نکشی ازش و بتونی عین واقعیت حست رو ، این روزهات رو براش بگی ... نعمت بزرگیه !

و ای کاش اون کس خواهرم بود ...

× اینکه خواهرم از غم من ، بیشتر از خودم ناراحت شه و بخواد برای مشکل من عزا بگیره ! برام قابل درک نیست .
نظرات 2 + ارسال نظر

چه خواهر خوبی............ خوش به حالت
خدا برات حفظش کنه
خواهرایه من که معرف حضور هستن؟! حالا من نمیگم بهشون نرن جار بزنن آبرومو ببرن یا تازه آتو بگیرن بعدن تو سرم بزنن
خواهرم آرزوست...............

چی بگم ؟
واقعاً خیلی خوب نیست ... من نمی تونم حقایق رو بهش بگم . به نظرم باید جوری برخورد کنه که بتونم!
ای بابا ... ندا تو تنها نیستی خیلی این روزا خواهرای این چنینی زیادن : ( طفلکی ندا ... بی خیال فدات شم : * خودت و زندگیتو عشقه

عزا اینجوریه.

اول درست نوشته بودم :|
بعد دیدم حس می کنم غلط نوشتم !!! بدون اینکه چک کنم کردمش اونجوری :|
سپاسگزارم واقعاً !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد