مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگهان باید خوب باشه !!! این یه دستوره از طرف یک عزیزی !



دستور صادر شده امشب باید خوب باشم و بااااید باشم . چون از بالا دستور صادر شده ؛ )

دیروز یه ایمیل خوشحال کننده از طرف سپیده مشهدی داشتم ! نوشتیده بودن نظر به اینکه شما نفر دوم بازی وبلاگی عمو سیبیلو شدین و خانوم افروز !!!( که همین امروووز فهمیدم جایزه اصلی رو برده:-(((عررر ) اول شده و یه نفری هم که آخر نفهمیدم کی بود سوم شده :دی

اصن چی داشتم می گفتم ؟! :))) هان یه ایمیل داشتم از سپیده خانم خیلی مشهدی :دی !که تو همراه اول اعتباری داری ؟ یا ایرانسل ؟ یا خط ثابت :دی ؟ گفتم ایرانسل و ... ایشون فرمودند :

نظر به اینکه شما دومیده شده این یک عدد جایزه پیش من دارین که یک عدد شارژ 10 هزار تومنیه !!! یعنی اشک شوق در چشمانم حلقه زد در حالیکه با زبون می گفتم نععع نع این کارا چیه ؟! من روم نمیشه ! ما از اون خونواده هاش نیستیم و اینا ... ولی از ذوق داشتم دیوارو گاز میزدم :))در دل ذوق مرگگگ و در ظاهر شرمنده :دی

اصن یه وضی بود دیگه ... حالا هی رمز میداد من میزدم نمیشد :(( گفتم دیگه گیرم آورده حتماً :دی ولی همون هیجانی که بهم وارد کرده بود خوشحالم کرده بود. طفلک ده بار انواع اعداد رو داد گفتم رمز اینه ؟! مگی این یکی رو بزن ! اونو بزن :))) مرده بودم از خنده ! بعد اون وسطا بهم فخر فروخت که می دونی ؟! نه که من ایرانسل و این چیزا نداشتممم! فقط خط ثابت کار می کنم ، واسه خاطر همون بلت نیستم ! بعد شب دیدم ایمیل زده طفلیم که مگهااان ! این شارژ همراه اول بوده :))) و معذرت خواهی... بوخودا عین چی پشیمون بودم و خجل !ولی دیگه دیدم خانوم مشهدیمون اولین کادوی وبلاگی رو بهم دادن دیگه !!! :)))

خیلییی حال داد اصن ... من برم شارژ کنم خطمو بیام :دی باز میام پز میدم!

× دوست جانی تهدید کردن که باید حالم خوب باشه ! منم که حرف گوش کننن ! الان خوبم منتظرم شب شه و فوتبال شروع شه بشینیم دور هم دیدن

× امروز یه دفاع خوب نشستم . کوکی خوردم ! شیرینی و میوه و آب میوه هم بهم دادن . شیمی جا خالی :دی




نظرات 10 + ارسال نظر
مهناز مامان رایان 1393/12/18 ساعت 22:53

من بیشتر ترررررر
مرسیییییی

خورشید جاودان 1393/12/18 ساعت 18:43

خوبه والا هر چی تو سر زدم مگی زود خوب شو ، حال منم به احوال تو بستگی داره گوش نکردی خدا به اونی که از اون بالا بالاها دستور میده اول خیر وخوشی بده بخاطر دستورش بعدم خدا شانس بده مردم حرفشون خریدار داره
( شکلک خورشید حسووووووووووووود ) :)

الهی خورشید جان !
همه می گفتن این روزا که خوب شو ... والا دستور از بالا رسید و من خیلی خیلیییی سختم بود که گوش کنم ولی دیدم داره دیر میشه ! به زور خوب شدم :|
هم چنان محتاج دعام :*
حسوووود

عمو سیبیلو 1393/12/18 ساعت 12:25

این بشر ویتامین مورد نیاز بدنش رو از آزار خلق الله تامین می کنه

وااااقعاااااا عمووو :دی
حالا بچه جایزه داده بهم ببینید من چه ناشکر و بدجنسممم :دی

سلام روز بخیر
امیدوارم خوب و سلامت باشی
من تازه با وبت آشنا شدم
از آشنایی با شما خرسندم.
سعی کن به دستورات بالا عمل کنی و اطاعت امر کنی.

سلام صبحتون بخیررر : )
خوش اومدین !
هم چنییین
چشم عمل نموده و تو این هوای گریون بنده یک مگهان دو نقطه دی و خوشحاااال می باشممم :دی

هدی32 1393/12/18 ساعت 09:00

سلاممممممممممم دوست جونم
الهی همیشه خوب و خوش باشی عزیزم

سلام هدی جون ! مچکرممم

سپیده مشهدی 1393/12/18 ساعت 08:35

آخ جونننننننننننننننننننننننننننننن یه پست که کلی اسم منو درش نام برده شده است.
نوش جونت عزیزم
تو هم متوجه شدی میخواستم فخر بفروشم؟

عزیزممم :-*
هاهاهاااا ... ببین اگه هر هفته شارژ کنی خطمو من چگددددد اسم می برم ازت :)))))
وای سپیده ! تو کلا دختر متکبری هستی !!! اون از اتاق شونصد متریت این از خط ثابتت :-(((
عررررر ... دیدی منم به افروز حسادت ورزیدممم :)))؟

pari 1393/12/18 ساعت 07:04


مبارکت باشه

پری ! خیلی ذوق دارم باید به تک تکتون زنگ بزنم مزاحمی باهاش:)))
وووی

مهناز مامان رایان 1393/12/18 ساعت 00:51

عزیزممممم
دل به دل راه دارهههههه
به یادتم همیشههههه دوست خوبممم

دوستتووون می دارم !
تو و پسرک خیلییی جذابت رو ماشالا ؛ ) : *

مهناز مامان رایان 1393/12/17 ساعت 23:25

ای جانمممم
همیشه خوب باشی الهییییی
دوستان امی جا

وااای ! مهناز جان
عزیزکم باور می کنی داشتم به شما فکر می کردممم ؟!
قربونت بشم :-* تره قوربااان

امین 1393/12/17 ساعت 22:49

سلام مگ خوبی
مگ همیشه خوب بوده بخدا
جمله معروف منو که داری میگی
دستور از بالا رسیده
ببخشید که مدت زیادیه وبتو نخوندم ولی سر زدم بهت هااااا

سلام امین جان : )
انشالله که همینطور باشه ...
هاها ... بله آخه واقعاً دستور از بالا رسیده ؛ )
ایرادی نداره بچه جان... شاد باشید فقط هرجایید باشید منم نخونید اصلاً:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد