مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کمی بهتر از پیش ...



اگر صبحونه می خوردم دیر میشد ، چای و یه لقمه با ارده برای خودم درست کردم و خوردم که بابا ازم راضی باشه ...

اومدم پایین دیدم کتاب روش تحقیقم نیست تو کیفم ! گفتم بی خیال و دوباره نگاه کردم دیدم کیف پولمم نیست ! گفتم بی خیااال تو جا مدادیم یه پنجاه تومنی هست ! همون که ... هیچی : ) بگذریم . دیدم جامدادیمم تو کیفم نیست !!! اومدم از کیف مامان پول بردارم که توش پول نبود!  بالاخره ده تومن از جیب بابام برداشتم و در جواب بابا که با اشاره اصرار داشت بیشتر بردار ، گفتم فقط خرد می خوام ، با تلفن حرف می زد و میگفت هیچ اعصاب این روزهای مزخرف کارخونه رو نداره ، با اون حال انگار فهمیده بود حالم خوب نیست ! تلاش می کرد قیافه م رو ببینه و مطمئن شه از شکش . مسواک زدم و اومدم بیرون بابا با ایما و اشاره پرسید خوبی؟! گفتم خوبم نگران نباش و دویدم از در بیرون ...

یه بار دیگه می پرسید باریدنم شروع میشد . سوار ماشین شدم ، دست تو جیبم کردم ، تو کیفم جست و جو کردم ، فهمیدم گوشیم نیست . از اونجایی که هیچ احدی کاری باهام نداره ، نه واجب نه غیر واجب ... بی خیال شدم و گاز دادم .

یرسیدنم به دانشگاه همان و خوب تر شدنم همان ... از الی پرسیدم امروز چندمه ؟! گفت 17 گفتم عه!!! یادم بودا یهو یادم رفت ... اصلاً این عدد 17 معجزه ای چیزی با خودش به همراه داره یا چیه نمی دونم . چشمام بعد از 20 ساعت مداوم غم داشتن خندید ، از ته دل نبود . ولی خوب شدم و هیچ بغضی نبود دیگه ...

موقع برگشت بارون زده بود ، سی دی سیروان رو پلی کردم ... زدم تا به آهنگ آهای بارون پاییزی برسه ... باهاش خوندم . خوب ترم کرد ...

زدم چند تا عقب و رسیدم به آهنگ دیگه ش ... که یه تیکه ش رو ناجور دوست دارم ... باهاش خوندم تا رسیدم خونه .

و الان گویا حالم خیلی خیلی بهتر از پیشه ... : )

× روی دیوارا می نویسم ، تک تک خاطراتو ، از گذشته با تو ، بدی ها تو می سوزونم ، می کشم خوبیاتووو : ) ... برای خودم خوندمش. برای مگهان ... برای میم ... برای مگهان حقیقی ...





نظرات 7 + ارسال نظر

منم عاشق این آهنگ سیروان خسروی ام.

چه خوووب : )

داشتی کیف اشتباهی رو میگشتی؟

دقیقاً :|
نصف کتاب ها رو تو کوله م گذاشته بودم و نصفی رو تو همین کیف که بردم . هیچی دیگه !
رسماً خودمم داشتم جا میذاشتم :|

سپیده مشهدی 1393/12/17 ساعت 20:33

اصلا لامصب فضای هر وبلاگ یه بعد از شخصیت منو نشون میده.
تو وبلاگ شما خیلی دوس دارم ادبی تناول کنم کلمات رو واسه همین خیلی دقت میکنم رو فاعل و فعل هام
تو وبلاگ یکی از اساتیدم خیلی مجلسی خودمو نشون میدم و تا ازم سوال نکردن جواب نمیدم.
وبلاگ عمو کلا مثل خونه خودمونه و با پیزامه و لباس تو خونه تردد میکنم
وبلاگ افروز خیلی حس حسودی خونم میره بالا
و...
ببخش که اذیت شدی.تو رو خدا و این حرفا رو هم نداریم
من از اون بهتر بودم

سلااملکم ! اصلاً همین متغیر بودن و رنگ به رنگ بودنت جذابت کرده دختر بی شرف دوس داشتنی :دی
عه ! بی شرف عین نازه ها :))) تعبیر بد نشه
ببین تو حق داری ! از بس من انسان ادبی ای هستم و اینا میای اینجا جو می گیرتت هول می کنی :(( ببخشید از این به بعد سعی می کنم ساده تو وبلاگ بنویسم :))))!!!
افروووز ... آقا وبلاگش واسم وا نمیشه چرا ؟ برو بهش پیغام بده مگهان دیو می خواد !!! خودش میفهمه منظورمو :دی
مااااچ و بغلللل سپیده اصلاً خیلییی فاز داد ! میشه یه بازی وبلاگی دیگه بذاریم آیااا ؟! تو طرح کن بازی رو لدفن فقط سفره هفت سین نباشه :)) بیا رمز وبلاگ و بدم بهت بیای پست بازی بذازی منو به هیجان بندازی :))))):دی

سپیده مشهدی 1393/12/17 ساعت 17:58

سلام مگی جان خوشحالم در پست قبل نوشته بودم ایمیل من حالت رو خوب کرد
خدا روشکر
حالا اگر لطف بفرمائین و دوباره ایملتان رو چک کنین ممنون میشوییم
پی نوشت:من اگه جات بودم بیشتر بر میداشتم

سلام عزیزم !
خوشحالم در پست قبل نوشته بودممم ؟! این تطابق فعل و فاعلتوووو دوووووس دارمممم یعنی :-)))))
سپیددددهههه من که گفتم تو رو خدااا :)) واااای هیجان زده م نمودی بانووو :)))
بیژنم عین خودت مهربون بود ؟؟؟
پ.ن : جلوی روش حال نمیده !!! هیجانش به اینه وقتی خوابه بریم از جیبش دزدی :))))

عمو سیبیلو 1393/12/17 ساعت 17:28

صبحانه ... بدووووون گردو !!!!
و اسلاما

واااا مصیبتااا :))
گردو از احترام خاصی برخورداره ناراحت میشه بدو بدو بخوام بخورمش نیاز به یک وقت حساااابی داره :دی
صبحونه تند تندی بخوام بخورم دخالتش نمی دم تو مراسم بچه م رو :دی

سیمای 1393/12/17 ساعت 16:15

میخوام که حالت خیلییییییییییی خوب باشه مگییییییی
و میشهههههههه

میشه سیمای میشهههههه :*

سپیده 1393/12/17 ساعت 15:48

سلام خانم سپیده : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد