مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

می خوام مگهان باشم خُب : (



برام اس ام اس اومده خانُم میمِ عزیز سلام ! 

جواب دادم علیک سلام !

جواب شنیدم کباب کثیف دوست داری ؟! 

جواب دادم اهل کباب نیستم در کل ! اونم از نوع کثیفش !!! 

جواب داده چرااا ؟! بیا با هم بریم بیرون و یه کبابی بزنیم خُب ... 


+ مگهان قبول می کنه ، لباسش رو تو کمترین زمان ممکن می پوشه و منتظرِ آقای هم کلاسیش میشه تا ناهارو با هم باشن!

+ خانم میم (نام حقیقیِ بنده!) اخمی می کنه و سریعاً دعوت رو رد می کنه و میگه باشه برای وقتی که همه ی هم کلاسی ها باشن ! :| 

+ مگهان بودنم ، آرزوست !!!

نظرات 7 + ارسال نظر
mika 1393/12/16 ساعت 22:47

این راهنمایی صرفا یک شوخی بود خیلی خوب کاری کردی نرفتی اصلا چه معنی داره آدم کباب رو با غریبه ها بخوره کباب فقط با مامان و بابات می چسبه
چکار میکنی خوبی؟دانشگاه میری؟

به به ! تو از من گشت ارشاد تری اصلاً ؛ )
واقعاً همه چیز خوبش با خونواده س خواهر برادر مادر ... : )
خوبن الهی شکر ... بله . فردا و پس فردا هم کلاس دارم ! سخته ولی می گذره : )

mika 1393/12/16 ساعت 22:37

سلام علیکم و رحمته الله
حال شماااا؟
بابا مگی میرفتی کباب رو که خرید می قاپیدیش و فرارررررالان دارم راهنمایت میکنم به حرف من گوش جان بسپارتا عاقبت به خیر بشی

سلام عزیزم : )
الهی شکر
میکا جان اتفاقاً اصلاً کاری هم بهم نداشت و صرفاً می خواست یک ناهار با هم باشیم ...
یعنی بعدش میشد خیلی راحت فرار کنم ؛ ) ولی واقعاً نمی تونم خارجی برخورد کنم ؛ ) حیف
مچکرممم

samira tabriz 1393/12/16 ساعت 21:57

Salam

به به : )
سلام ...

چقدر تفاوت رفتار. حالا دل کدوم است و عقل کدام؟

قطعاً عقلم میگه بهتره میم باشم . همون دختر دنیای حقیقی ...
مگهان خیلی بی خیاله و صرفاً به خوشی هاش فکر می کنه

سپیده مشهدی 1393/12/16 ساعت 15:47

مگیییییییییییییییییییییییی درست بود؟

نععععع :-((( عرررر گولم زدی دختر نازمممم ؟!
1رقم کم بودددد اصلاً :-((

کار خوبی کردید. :)

والا شخصیت مگهانانه م میگفت برو خوش بگذرون ؛ )
ولی شخصیت واقعیم نع !!!

محدودیت هایی که ما واسه خودمون میزاریم گاهی واقعا آزار دهنده است.
منم سیم خاردار داشتم و دارم اطرافم

واقعاً همین جوریه ندا ...
ولی مجبورم یه سری محدودیت هایی رو برای خودم قائل شم ... حس می کنم زندگی ایرانی یعنی همین
سیم خاردارو خیلی خوب اومدی ها :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد