مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چالش کیف در وبلاگ عمو سیبیلو : )


دوستای عزیزم ، لطفاً برای شلوغ بازی هر چه بیشتر این بازی وبلاگی دست به کار شید 

عموی گرامی بازی راه انداختن تحت عنوان  چالش کیف ! به دستور خانم خانم ها ، لی لی یت بانو !

در صورت تمایل می تونید لینک این چالش رو تو وبلاگتون بذارید و شلوغ بازیش رو بیشتر کنید :دی

اینجوری خواننده های عمو جون رو هم بیشتر و وبلاگشون رو پر رونق تر می کنید تازه 

توضیحات بیشتر در وبلاگ عمو  


+ توجه داشته باشید که این چالش فقط یه بازی هست و بس :دی !!!

+ من دوست داشتم 5 ، 6 نفر رو دعوت کنم ! گفتم شاید کار درستی نباشه خودتون دست به کار شید لطفاً :دی !!!



نظرات 19 + ارسال نظر
عمو 1394/03/23 ساعت 17:38

مگییییییییییییییی
من نمی رسم کامنت دوستان رو جواب بدم، دختر خوب !!!!

عموووووو

جانم :دی عمو خب دنبال دستیاری چیزی می خواین ینی :)) ؟! من باعثشم زود عمو بگین چی شده

آویشن 1393/12/03 ساعت 04:19

خیلیم خوبه.سر فرصت حتما جبران میکنم ;-)

بهسا 1393/12/02 ساعت 13:07

عزیزم همچین نی نی هم نیستا! ماشالا 180 قدشه!
قربون تو مگی مهربونم لطف داری

عزیزممم :-)) دلیل نمیشه ماشالا چون قد بلنده نازش ندیم که :-)) ؟! هوم برای تو هنوز همون نی نی جانه دیگههه
دوستت دارممم دختررر

سلام مگی جونم
منم عکس گذاشتم
داستان داشتما دیشب نصفه شبی سر عکس گرفتن!
کل خانواده با علامت تعجب بهم نگاه می کردن! البته یکی دوباری که بیدار شدن و منو در حال فعالیت کیف عکس گیری دیدن! احتمالا فکر کردن خواب دیدن!
منم که خسته! رفتم خوابیدم و کیفارو همونجا گذاشتم که صبح که بیدار میشن بفهمن واقعیت بوده نه رویا!!!!
در ضمن کیفات واقعا خوشکل بودن من چن تاشو خیلی دوست داشتم مثه اون کرمه، زرشکیه، سنتی دسته چوبیه کوچیکه، اون مشکی بند طلاییه، سبز ه و اون آبی روشنه

سلام عزیزممم
خدا بگم چی کارت نکنه خیلی خندیدم از دستت در ضمن من بیدار بودم دیشب حیف که دیر دیدم کامنتتو :*
الهی خدا پشت و پناه نی نی باشه بهسا ...نگرانش نباشید!بازم میگم هر کاری ازم بر میاد بهم بگو خواهش می کنم ...
ممنونم بهسا... من خیلی سر خرید کیف حساس نیستم و از هر طیف و مدلی کیف دارم !!!:))) سخت نمی گیرم در کل

آویشن 1393/12/02 ساعت 03:55 http://dittany.blogsky.com

تو یدونه ای اونم واسه نمونه ای.مرسی واسه کمکت.


خواهششش می کنم
ببخش خودمم مسیر یابیم صفرههه

آویشن 1393/12/01 ساعت 02:05

باشه.فردا عکس میگیرم.
خطاب به دوست گرامی هولدن@ ازین لحاظ گفتم چالش چون مگهان از دوستاش دعوت کرد این کارو انجام بدن.حالا همه چیز دنیام سر جاش نیست که شما مستر نو ایت اوول شدین :دی

اسم اینها بازی وبلاگیه، چالش چیه آخه؟

منم موافقم دیدین که گفتم خودمم اصلاً چالش نیست و فقط یه بازیه !!!
حالا چالش رو ترجمه نکن و فکر کنم یه اسم هست و بس :دی

آویشن 1393/12/01 ساعت 00:35 http://dittany.blogsky.com

مگی عجب عکسایی گرفته بودی.خیلی خوب بود.خوشم اومد که کیفات متنوع بودن.من بیشتر کیفام اسپرتن و زیاد خانومانه نیست واسه همین فکر کردم مناسب این چالش نیس

چی میگی بابا ؟!
منم کیفام تا 2 سال پیش اسپورت بودن
فقط همینش جالبه که بدونیم کی چه مدل کیفی استفاده می کنه!
خیلی هم مناسبه اتفاقاً کیف اسپورت
بازی کن تو هم

یه کوله جین دارم، یه برزنتی، یه کوله لپ تاپ، یه کوله لپ تاپ دیگه، یه کیف دوشی سرمه ای تیره، یکی از همون جنس بزرگتر سرمه ای روشن، یه مشکی:|
+اووه چقدر کیف دارم!
+البته برزنتیه مال خواهرمه و یکی از کوله لپ تاپ ها مال داییمه و کوله جینه صرفا چون از دوم راهنمایی دارمش و خاطره انگیزه نگه داشته شده:|
+ولی بازم چقد کیف دارم!:|

وااای خیلی کیف داری
عین کیف دوران جوونی من ! کلی اسپورتن کیفات خییییلی خوبه
بیشتر کیف داشته باشی الهی :|
منم کوله م یکیش مال برادرمه! یه برزنت هم دارم که واسه پیک نیک اینا می برم گنده س خیلی
اونم مال خواهرم بوده

خورشید جاودان 1393/11/30 ساعت 19:04

بله شمردم 14 یا 15 تا کیف بود
همچین مادری هستم من امار وسایل بچه هامو دارم
پارسا 65 ماشین داره در سایز های مختلف درسا هم 25 تا عروسک داشت همه رو نگه داشتم
مگی هم 14 تا کیف داره:))))

مامااان خورشید میگم جامدادی و خودکارامو باید ازت قایممم کنم !!! : )))
فکر کنم ببینی تعدادشونو بکشیم
مامان خودم هر سری میگه یه کم خودکاراتو بده دوستات اقلا خودکارای نو می خری ولی دلم نمیاددد
مادر واقعی هستیییی مامان خورشید... جاااوید باشی همیشه

چالش نه، بازی وبلاگی...:||||||
آیکن ویرگول کلافه از دست بلاگر های جو اینستاگرام گرفته!

من که گفتممم...
به نظرم بازی هست ! ندیدی :)) ؟! واقعاً هم بازیه نه چالش !
من حس می کنم تو دو تا کیف کوله جین رنگی پنگی داشته باشی درست مطابق سلیقه ی 3 سال پیش من

اماسیس 1393/11/30 ساعت 17:17 http://emasis.blogsky.com/

اگه من چالش بذارم هم اینکه خودم اولین نفر توش شرکت میکنم و هم اینکه همه رو اسم میبرم و دعوت میکنم

منم شرکت کردما جناب اماسیس !
با اینکه خودم چالش رو راه ننداختم ...

خب چه اشکالی داره صدا کنید ! هر کی مایل باشه بازی می کنه دیگه:)

اماسیس 1393/11/30 ساعت 17:15 http://emasis.blogsky.com/

گرفتی منو ؟

آقای مشترک مورد نظردردسترس نمیباشد

اماسیس 1393/11/30 ساعت 15:45 http://emasis.blogsky.com/

اماسیس 1393/11/30 ساعت 15:45 http://emasis.blogsky.com/

تو اون چالش فقط خانما دعوتن

آره خب :دی

شما یه چالش بذار برادرا هم دعوت باشن مثلاً :دی

خورشید جاودان 1393/11/30 ساعت 13:46

14 تا کیف داری بازم دلت کیف میخواد عجب دختری هستیااااا
من سر ته کیفام دوتاس اصلا دلم کیف نمیخواد
اگه نظر سنجی بذاره به دخترم رای میدم کیفات قشنگن



مامااااان به تمام عیاری دیگههه
دعوام نکن !!! قول می دم دو سه تاش رو بدم بیرون اگه کیف مناسب پیدا کنم !
14 تا بود واقعاً ؟ شمردی ؟ :|

خورشید جاودان 1393/11/30 ساعت 13:27

لبخند:

دقیقا منم عاشق کیف و کفش چرمم! و منم دیگه تو کمدم جاندارم!

من کیف مشکی می خوام : ((
یعنی انقدررر من بی کیف مشکی شدممم ...
همیشه میرم بخرم رنگا رو می بینم گول می خورم بهسااا

این چالش عالیه!
منتظر من باش!می ترکونم قول!
مامانم همیشه منو به این چالش بسه دیگه جا نداری!میکشه موقع خرید هر کیف جدید!

وااای عالیه ! تو یکی از افرادی بودی که می خواستم دعوتت کنم اتفاقاً :دی
بهسا من خیلیییی کیف دوست دارم کیف پول چرممم نیززز
چقدر الان باززز دلم کیف می خواد ولی اتاقم خییییلی کوچولوعه!
جا ندارممم:-((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد