مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوست داشتنی ها من ...


یکی از عکس های مورد علاقه م ...


دیشب دلم می خواست تولدم کاملاً خصوصی باشه و فقط 5 نفرمون باشیم . البته دوستِ مشترک که خواهر نداره و امکان نداشت بگم نیا ... از طرفی مامانی و داییمم هیچ کسی رو جز ما ندارن و منتظر دعوت هم نمی مونن و تولدامون حتماً میان! از اون ورم عمه کوچیکه و شوهر و دخترش همیشه کنارمونن که خب اونام گفتن ما میایم ! عصری اس ام اس دادن و گفتن مشکلی پیش اومده نمیایم... و چقدررر من خبیث خوشحال شدم که می تونم هر لباسی می خوام بپوشم!!!

خلاصه اینجوری شد که تولد 24 سالگی من 10 نفره شد ! نیمه خصوصی : )

و محبوب ترین کادوی من ، کادوی برادرم بود که با کیک و لباسم ست ! اون خرسی وسط نعلبکیش عشقه !!!



نظرات 31 + ارسال نظر
مهناز مامان رایان 1393/11/17 ساعت 21:07

مرسی مگهان شمالی جون خودم بابت رمز
خیلی نازی تو سفید برفیییی
سلامت و شاد باشی همیشه قشنگ جان
اونور کامنت گزاشتم ولی تایید نشد یا ثبت نشد اصلا
بوووووس

مهناااز مهربونم ممنوونم
خیلییی لطف داری بهم واقعاً خجالت زده کردیم : )
بوس واسه شما

آویشن 1393/11/17 ساعت 17:11 http://dittany.blogsky.com

تا باشه ازین تولدا و کادوها.به سلامتی بگذره امسالت.پر از ثانیه های خوب

غزال 1393/11/15 ساعت 09:21

واسه عکستم هرچی کامنت میذارم ثبت نمیشه نمیدونم چرا!!!
اینجا میگم خیلیی نازی. دوسته خوشکلو مهربونو مو کوتاهه من


مهربووونی از بس ! آره دو تا دیگه از دوتانم گفتن تو اون پست نتونستن کامنت بذارن
مو کوتاه نیستممم هنوووز ! دلم موهای واقعن کوتاه می خواد غزااال

غزال 1393/11/15 ساعت 09:20 http://15421542.blogfa.com

مگی جونممم تولدت خیلییییییی مبارک. البته با تاخیره هزار روزه

قربونت برم غزال عزیزم ...
همش 3روووز گذشته !!! و جالبه من هنوز دارم به اس ام اس های تبریک دوستام جواب میدم اصلاً دیر نیست

امین 1393/11/15 ساعت 06:33 http://pll.blogsky.com

بزرگ بشم یعنی
میدونی خو من توی 14 سالگیم اینا موندم
ولی خب توی دوست خوبمی , تو و بقیه دوستان دیگه ام توی وب
توی حرفاتون باهام راحت حرف نزنید حالم گرفته میشه خب
من به جز شماها کسی رو ندارم خب
اره خب بعضی وقتا خوبه از بند پ استفاده کرد
ما که هیچوقت نداشتیم ... میدونی

دیگه نمیشه همیشه تو 14 سالگی بمونی پسر لازمه بزرگ شی ...
ایران نیاز به مردای واقعی داره که قالب کودکیشون رو یه جایی جا گذاشتن. انشالله احساست همیشه پاک باشه و کودکانه ولی خودت بزرگ شی ...
من قصد نداشتم ناراحتت کنم پسر ! شرمنده
ما که داشتیمم هرگز به دردیمون نخوردن !!! اصلاً نگران نباش

مهناز مامان رایان 1393/11/14 ساعت 22:07

مگی شمالی جانمم
چه کیک خوشگلییی
چه ست بوده با لباستتت
باز هم مبارککککک

سلام مامان خانومی !
چشمات خوشگل می بینه عزیزم ... واست رمز گذاشتم راستی ...

زیتون 1393/11/14 ساعت 17:46

چه لباس خواب و ملیحی
چه موهای نازی
چه دستای قشنگی
شاااااد باشی مگی جان

مامان زیتونه : )
شما خیلی مهربووونی

مبارک باشد : )

ممنونم عروسک زشت عزیز ...

امین 1393/11/14 ساعت 16:49 http://pll.blogsky.com

سلام
اخی مگی اون موقع که رکامنت منو جواب دادی حست خوب نبوده پس
اشخالی نداره همین دفعه رو
دفعه بعد خودمونی تر جوابمو بده که قلبم نشکنه
میدونی که من حساسم
حساس تر از دخملا هستم , نیست که احساساتم نازک و شکنده اس مگ
باید بیشتر حواست بهم باشه دخمل و گرنه ناناحت میشم
آخه همیشه میگی فرزندم , پسرم و فرزند خلفم منم از خنده میمیرم حالا نگفتی اونطوری اصلا خرابم کردی
سلیقه ات خوبه دیگه , واسه انتخاب اون رنگ و شمع ها رو میگم
حالا توام موندی تا حذف و اضاف که همه واحدات رو بگیری
خب اونایی رو که میشه از همین الان بگیر
یا روز حذف و اضاف خودتون پاشو برو تا وسات اضافه بکنن
مثل من نزار واسه حذف و اضاف با تاخیر
منم یا کمک یکی از همکلاسی ها و یه ترفند و دروغ مصلحتی موفق به گرفتن اون درسم شدن توی جواب کامنتت نوشتم واست

وااای بچه ! آخه تو چقدر بچه ای کی می خوای بزرگ شی واقعاً : ((
امین جان جدی جدی تصمیم بگیر بزرگ شی کم کم !
من رفتم دانشگاه و گفتن اصلاً ممکن نییت سایت باز کنن خارج از نوبت و باید صبر کنم تا حذف و اضافه ... حالا اگه نشد میگم بابا زنگ بزنه برام واحد برداره ! دوست مدیر گروه و رییس دانشگاهمونه یه استفاده ای باید ازش بکنم دیگه ...

همشهری 1393/11/14 ساعت 15:22

اسمتو درست حدس زدم یا نه مگی خانوم

نه من دو تا کامنت قبلیتونم تایید نکردم چون عجیب بود . شما فکر کن منو می شناسی چه سودی داره واستون

Rima 1393/11/14 ساعت 13:07 http://dailytalk.blogfa.com

تولدت مبارک باشه مگهان :*
کادوت با روح و روان آدم بازی میکنه از بس اون خرسی وسطش دل میبره
240 سال به شادی و سلامتی زندگی کنی

ممنون ریما جان
گابلی نداره
واااای 240 سااال !!! من از همین الانشم خسته م : ))

به من رمز میدی ایا؟؟

یعنی نداری دوستم ؟!؟!

مبارک باشه عزیزم

ممنوووونم دوستم

بهسا 1393/11/14 ساعت 10:12

آدرس چی رو میخوای عزیزم؟

می خوام برات یه چیز بفرستم ...
آدرس خونه ی دوستی ، شرکتی هر جا که صلاح می دونی ؛ )

mika 1393/11/14 ساعت 09:51 http://mika-majd.blogfa.com

سلام خوبی مگی؟
دست آجیت و داداشت درد نکنه

سلام دختر خیلی کم رنگ شدی ها ...
ممنونم عزیزم :-*

وای مگی جون عاشق لیوانت شدم. کیکتم واقعا قشنگ و حرفه ای درست شده. فوندانت درست کردن فک نکنم کار راحتی باشه.دستشون درد نکنه همه خانواده.
همیشه شاد باشید

بهسا ؟ بهم آدرس میدی لطفاً ؟ : ). قربونت برم مهربون... فوندانت خونگی خیلی طعمش خوبه فقط شیرینه دیگه ! من فوندانت های بیرون و اصلاً نمی خورم : (
آره بهسا جون زحمت داره واقعاً باید دستت بیاد که چه زمانی بافتش خوبه و ترک نمی خوره
ایشالا تو هم همیشه لبت خندون باشه بهسای گلم

وااااای چه خرسه نازی
چه برادر با سلیقه ای داری خیلی نازن مبارکت باشه عزیزم.
کیکت خیلی خوش رنگه کم رنگ بودنش با رنگه شمعات کامل شده هارمونی خوبی دارن باهم.
منم تولدایه خصوصی رو خیلی دوست تر میدارم. همچنان تولدت مبارک

پس سر تولدامون به مشکل بر نمی خوریم با هممم
ممنووونم واسه بقیه چیزا البته جالبه کیکم تیره تره ها دوربینم کمرنگ انداخته عکسایی که با گوشیم گرفتم رنگش اوکی تره !

شراره 1393/11/14 ساعت 08:19

سلااااااااااااام دخدر شاداب وبلاگستان!
یادم رفت بگم چه کمندگیسو! چه چل گیس! چه راپونزل!

سلااااااام صبححححح بخیر خانووووم دختر پر انرژی هم که شما و افروزین دیگه
ای بابا ... تک تک اجزا رو با دقت بر انداز نمودی ها بانو

غریب آشنا 1393/11/14 ساعت 03:51

بانو عکسمم دیدین راستی؟
رشته م و دانشگاهم مشخص شد دیگه

بله دیدم:-)
مشخص بود حرفتونو باور کرده بودم . لازم نبود عکسی بدین:-)

امین 1393/11/14 ساعت 02:55

سلام
احساس میکنم با من مثل قدیم تر حرف نمیزنی
منظورم جوابای توی کامنتام هست
اوهوم
رنگه شمعهای کیک تولدت رو دوس میدارم خیلی بهم میان قرمز و زرد میدونی

سلام
واقعاً این چه احساسی هست که شما دارین ...
خب من یه کم بی توجهم و هر حسی بگیرم تو کامنت منتقل می کنم مطمئن باش از قصد نبوده .
ممنونم پسر : ) البته رنگاش همینا بود و بقیه زشت بودن اینو خریدیم ؛ )

غریب آشنا 1393/11/14 ساعت 01:15

سلام مگی عزیز شب شما بخیر
ایمیلم دریافت شد؟ چه عکس های زیبایی همشون پر از آرامشن این رنگ مورد علاقه خواهر منم هستش

سلام و شب شما هم بخیر ... دریافت شد و خیلی خیلی ازتون ممنونم ...
ببخشید که جوابتون رو ندادم . خیلی دوست دارم که برادری حرف خواهرش رو بزنه همش تو کامنت ها... جالبه.

کیک به همه رسید ؟ :دی

ما خیلی کم غذاییم ! :دی
کلی زیاد اومد مهرداد جان !!! دقیقاً نصفیش خورده شد !

تولدت مبارک!:-*
برا من تولد نگرفتیم تو خونه...ولی بچه ها حسابی تلافی نمودن!<3

قربونت بشم ویرگولی !
آررره یادمه خودم ... دست دوستات درد نکنه تازه دوستات با حجابم بودن نه:| ¿
من عقده ی با حجابی دارم از اونجا معلومه :-)))) ؟!

سلام

به به به،مبارک ها باشه.ایشالا همیشه خوشی باشه و سلامتی

سلام

بسیاااار سپاسگزارم ! : )

هـ 1393/11/13 ساعت 19:26 http://1salegi8.blogfa.com

سلامـ !

من هم عاشق ِ لیوانَممـ (:

+چقدر این کیکِت خآص ُ سادَس ، رنگِش حس ِ خوبی به ادم میده :)
+و این کآدو...ای جآن ِ ( :

+تولدت هم مبآرک ، گُل دختر !

سلام ه جان ! سلام : )
هوم اون لیوان و خواهرم داره راستی !
منم خیلی سادگیش و رنگش رو دوست داشتممم : ) فکر می کردم همه پسند نباشه اینقد سادگی و بی رنگیش؛ )
ممنووووووونم

هانیه 1393/11/13 ساعت 19:26

سلام عزیزم
تولدت مبارک خانوووم
چه عکس نازی واقعا محشرهههه
اینم کادو من
ایشالا اتفاقای قشنگ واست بیفته
راستی چه آرزویی کردی؟؟؟؟

سلام هانیه جان : )
بسیور خوش اومدین ؛ )
محشررر ؟ چه عالم لطف داری شما...
ممنووونم واسه کادو :دی
باور می کنی هیچی ؟! چقدررر بی آرزو شدم من هیچ آرزویی خدا شاهده نکردم :-))

شراره 1393/11/13 ساعت 18:53

مباااارررک باااشه مگی جونم!
چه برادر خوش سلیقه ای!
خرسی نازنازی گوگولی سفیدبرفی!
تناسب رنگ لباس و کیک محشررررره!!!!

ممنوووونم شراره ی پر انرژیم :-) :-*
برادرم با هم نظری خواهرم خودش هنوز فنچه ولی دقیقاً سلیقه ی خودشه ! : ))
عاشق دقت شمام من

مادر 1393/11/13 ساعت 18:30

سلام مگی جانی تی تولد مبارک ببه لاکوجان
علوس ببی ایشاااله
عمه جان مردک عکسم واسی بنی ده لاکووووو

سلاااام عزیزممم :-*
ممنووووووونم بابت تبریک تولد مادر جان !
می عمه جان شوهر نامو بو کی :دی ایشالا بیدینیم همدیگه یه چشم اونه عکسم نهم : ))

عمو سیبیلو 1393/11/13 ساعت 17:29

مجددا مبارک است
شاد باشید بانو

مجددا خوشحال و شرمنده مان نمودید !
ممنووون

pari 1393/11/13 ساعت 16:18


پرفکت

خودتی :دی

matin 1393/11/13 ساعت 16:08 http://pazal.blogsky.com

سلام برای دیدن عکس های متن دار به وبلاگ من بیا موفق باشید

http://pazal.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد