مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صبحِ خروس خونش برام انگار یه آهنگِ دیگه ست !



فکر کن تو شرایط بسیار سخت گوشیتو روشن کنی بیای وبلاگت ! در حالی که خیلی متشخصانه (سگِ مانستن) نشستی دوستتم تو حلقت نشسته !!! 


وبلاگ این دختر  رو باز کنی و اسمتو ببینی چشات گرد شه و یهووو انفجار خنده :)))))))) 



+ تصور کنید حضار چه حسی داشتن وقتی من خندیدم ! خانوم 50 ساله ی بغلیم اصرار داره جوک خوندی واسه منم بخون:))


+ وای خدا اسم مگی و موجودِ نر اصلاً از هم جدا شدنی نیست :)))))))))) 


+ اینجا که هستم یک آهنگی پلی شده مرتبط با احوالات !!!


وقتی که من عاشق میشم عاشق تر از من دیگه نیست ، تو جون سپردن واسه عشق هیچ کی سر از من دیگه نیست ... !!!!!

+ به رفیقم میگم این شعر واسه ما عاشق ها پلی شده :)) !!!!! منفجر می شه از خنده :)) این دوستم تو عمرش عشق ، بی اف و ... نداشته :)))) 

نظرات 6 + ارسال نظر
هدی32 1393/10/30 ساعت 11:57

مگی بیا عمو پست جدید نوشته

همیشه خوش خبر باشی هدی جااان :-)

هدی32 1393/10/30 ساعت 11:32

خانم 50 سالهه پسر نداشت شماره نداشت

:-)))))
خیلی تلاش کرد باهام صحبت کنه ولی گفتم که من سگ مانستن بودم (مثل سگ بودم!!! ) :))) موفق نبود.
نه تو شهر ما مد نیست مادرا واسه پسرشون دنبال خانوم بگردن اصلاً :-))

مادر 1393/10/30 ساعت 11:20

پست خانم اف را
بخوری پاته ……نخوری پاته

چی رو بخورم پامه نخورم پامه :-))))))) ؟!
ماااادر

سیمای 1393/10/30 ساعت 11:05

مگ ترس از شناخته شدن خیلی تو وجودمه نمیذاره همه چیمو راحت بنویسم

: )
خیلی حس بدیه . ولی فقط نگاه کن من چقدررر ریسک پذیرین بالاست که راحت می نویسم اسم شهر و کلی چیز دیگه هم بردم اینجا

مادر 1393/10/30 ساعت 10:46

والیس



مااادر !!! چی رووو ؟!

اف 1393/10/30 ساعت 10:34 http://darhamnevesht.blogsky.com/


دیوونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد