مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه روز دیگه !


فقط فکر کن ...خیلی غیر منتظره بارون شروع کنه به نواختن سازش و پرنده های کوچولو تو تراس اتاقت جمع شن و آواز بخونن ...

همین اتفاق ها برای من یعنی زندگی ... اینکه کلاغ ها هر روز بیان تو تراسم و غذا بخورن برام نهایت لذته ...من امسال عاشق شدم ... عاشق این کلاغا : ) واقعاً کی گفته کلاغ ها زشت و شومن : ( ؟

باید خیلی روز خوبی باشه که وقت نماز صبح دوستی میاد و برات کامنت می ذاره ... باید روز خاصی باشه که تو اینقدر احساس آرامش داری ... یاید روز خیلی خوبی باشه که تو وقت داشته باشی دوش بگیری ، چای دم کنی ، نماز صبحت رو اول وقت بخونی و خدا رو هم هزار بار شکر کنی و برای عزیزات آرزوهای خوب کنی ...

×××××

شب مهمون داشتیم ، به مناسبت تولد پدر ...

همش احساس می کنم این روزها بیشتر از قبل در معرض گناه هستم . خدایا لطفاً خودت هوامو داشته باش ...

من دلم بد هوس مربای به کرده ... : ) چرا واقعاً ؟






نظرات 11 + ارسال نظر
مریم 1393/10/27 ساعت 21:41 http://marmaraneh.blogfa.com

تولد پدرت مبارک دخترک، الهی که سالم و سرحال یک عالمه سال دورهم باشین.

ممنووووووونم مریم عزیزممم :-* :-* :-*
شما هم انشالله

زیتون 1393/10/27 ساعت 18:19

ایمان قلبی یعنی شاد زندگی کردن.
تو مومنی مگی. تو عملا شکر نعمت بجا میاری. آفرین دختر


ای کاش مومن بودم ..

این ادا اطوار جواب ندادن و بی حالی رو تموم کن دیگه :|

هولدن الان باید به روم می زدی 4 تا کامنت جواب ندادنم رو :| ¿

مربا فقط بالنگ

آخه چرا بالنگ ؟! :|
هم سلیقه ی بابامین ! بافتش یه جوریه من چندشم میشه :| ولی طعمش رو دوس دارم

اف 1393/10/27 ساعت 12:04 http://darhamnevesht.blogsky.com/

چی شد مگی؟

اینجوووری شد !

wish you luck honey
قلب:

زو زو :-*

آویشن 1393/10/27 ساعت 09:42 http://dittany.blogsky.com

وای که امروز بارون چه حالی میده.خوشحالم که خوشحالی.
منم سه شنبه احتمالا حس امروز تو رو خواهم داشت.

بارون خیلی خوبه ؛ )
انشالله تو سه شنبه خیلی خوشحال و شاداب باشی آویشن جان

می دونی اینکه صبح ها انقدر سرحالی خیلی خوبه
منم صبح رو خیلی دوس دارم خصوصا صبحای بارونی مثل امروز اما حیف که فرصت لذت بردن ازشو ندارم! دلم می خواد با صبح و هوای خوب و صبحانه کیف کنم
دیروز مامان مربای به درست کرد. یعنی معروفن وحشتناک مرباهاشون بره خوشطعمی و خوش رنگی وقتی هم درست می کنن انقدر که به همه یکی یا چنتا شیشو میدن معمولا ما فقط میبینیم از اول زمستون تا آخر مبرای به توی دیگچه مسی در حال پخته بعد ناپدید میشه
شانس بیاریم یه صبحانه بهمون برسه!! کاش میشد برات میفرستادم. شایدم شد! توکه می دونی!
این چی بود؟ پست بود من گذاشتمش اینجا جای وب خودم؟ بسکه طولانی بود!....

عزیزممم :-* من شب ها خوشحالم ! صبح ها سرحال ! اوج خوشیم شب هاس :))
هوووم صبح های بارونی دلم رو می برن اصلاً گرچه دیروز عین روزای مهر بود حالم بد شد یهو :| مدرسه دوس نداشتم : ))
بهسااا بهسا بهسا با روانم بازی نکن آخه !!!
دیگچه مسی وااای همون هست که خوشرنگیش رو تضمین می کنه طعمش هم که به دست مامان عزیزه که چقدر خوش به حالتون که دست پختشون خوووبه :-*
الهی ... همین که گفتی حس می کنم برام فرستادی بهسای نازم...
عاااالی بود این کامنت :-*

می دونی اینکه صبح ها انقدر سرحالی خیلی خوبه
منم صبح رو خیلی دوس دارم خصوصا صبحای بارونی مثل امروز اما حیف که فرصت لذت بردن ازشو ندارم! دلم می خواد با صبح و هوای خوب و صبحانه کیف کنم
دیروز مامان مربای به درست کرد. یعنی معروفن وحشتناک مرباهاشون بره خوشطعمی و خوش رنگی وقتی هم درست می کنن انقدر که به همه یکی یا چنتا شیشو میدن معمولا ما فقط میبینیم از اول زمستون تا آخر مبرای به توی دیگچه مسی در حال پخته بعد ناپدید میشه
شانس بیاریم یه صبحانه بهمون برسه!! کاش میشد برات میفرستادم. شایدم شد! توکه می دونی!
این چی بود؟ پست بود من گذاشتمش اینجا جای وب خودم؟ بسکه طولانی بود!....

مادر 1393/10/27 ساعت 08:27

خودا جانی مگی کمک بوکون گند نزنه بیا من کلی مربای به چا کودم سر کوچه تی منتظرم بیا فیگیربیادتم دیگه
جدی نوشت:
حتی صدای همین کلاغ پاییزی
دوست داشتن ات را درمن
تشدید می کند.
عباس حسین نژاد.


وچه انتظار بزرگیست
اینکه
بدانی
پشت سر هر دوستت دارم
چقدر دوستت دارم.
لیلا کرد بچه



روز خوبی داشته باشی لا کو جان

مادر ... مااااادر ... آخ انگار اون کلاغ پاییزی رو از دل من نوشتن ...
ممنووووووونم ازتون :-* شیمی دست درد نوکونه مار جان ... من نانم چره می مار امسال مربای به چانکود :/
فردا شم انه خفته کونم !!!

اف 1393/10/27 ساعت 08:20

صبحت بخیر مگی
آخرین امحانتو مصادف با شروع یه روز به این قشنگی بهت تبریک می گم جووج
زندگیت پر از از این حس های نااابِ ناب

سلاااام افروز ! دخترک پر انرژی من ...
ممنوووونم ... آخ خیلی حس خوبی دارم که این ترم تموووم شد !
الهی شکررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد