مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک صحنه از آینده من و یک مرد تپل


من هیچ وقت آدمِ خوش غذایی نبودم ! مامانم میگه تا سه سالگی با هر غذایی عشق می کردی و چیزی نبود که با به به کردن نخوری ! گویا اشتیاق غذا خوردنم خیلی زیاد بود بر عکسِ حالا !


با وجود اینکه کم غذا و بد غذام و در کل علاقه ای به مرغ و گوشت در وجودم یافت می نمی شه ! اما از معاشرت با آدم های شکمو واقعاً لذت می برم ! آشپزی کردن با عشق رو خیلی دوست دارم ، همین طور خوردن با عشق رو !


یکی از آرزوهای بزرگ زندگیم اینه که یه روزی برای کسی که دوستش دارم آشپزی کنم و بشینم با عشق و لبخند نگاهش کنم وقتی دستپختم رو می خوره ! 

دوست دارم شکمو باشه فردی رو که روزی دوستش خواهم داشت ! دوست دارم طعم ها رو درک کنه ... دوست دارم عاشق غذا باشه و عاشق دست پختِ من ... دوست دارم رو به روش بشینم و وقتی غذا می خوره براش نامحسوس حرفای عاشقانه بزنم ...

من هنوزم ، با تمام وجود دوس دارم یک زن سنتی رو ، تو وجودم نگه دارم ... من دوس دارم کار کنم ، اما نه مثل همه ی هم سن هام . من عاشق این لحظه های خونوادگی م ...



+ از شانسم احتمالاً یکی بد ادا تر از خودم نصیبم می شه ، در حال حاضر اصلاً دوست ندارم وارد زندگی مشترک شم ! ولی دوست دارم کسی رو دوست داشته باشم ، دوست داشته بشم و کارهایی رو که دوست دارم کنارش انجام بدم !  دوست ندارم ازدواج کنم اما کاملاً احساس آمادگی برای مادر شدن می کنم... دلم برای بچه ی نداشته م تنگ شده : (

نظرات 12 + ارسال نظر
asmani 1393/09/26 ساعت 21:27 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
نون مگی پز
نون مگی پز
نون مگی پز
error
error

معلومه من هنوز از فضای چند پست قبل خارج نشدم توی فیسبوک یه پیج هر روز عکس غذاهای جدید میگذاشت چند روزه که فیلتر شکن راه نمیده بجاش میام نون مگی پز میبینم والا


از دست شما ...
شکمو تشریف دارین گویا !
منم عاشق دیدن عکس غذاهام ... پست بعدی هم یحتمل پست خوشمزه ای خواهد یود ! منتظر باشید

ایشاا... به ارزوتون میرسید

هاها ... ممنونم گیلاس جان

سیمای 1393/09/26 ساعت 16:56

آره ترک تبریزم ولی فعلا ساکن خود تبریز نیستم
آره هنوز هست همین الان دوباره نگاش کردم

تبریز دوست هستم من زیاااد ...
واسه خرید جای تهران میام تبریز همیشه :-) ؛-)

سیمای 1393/09/26 ساعت 16:21

تو پست نگاه من چشمای من دیدم مگه اون عکس تو نیست؟!!!
چشم ابرو سیاهی مگه نه؟
منم چشم ابروم سیاهه،البته خوشگل نیستماااااااااا، چقدر وجه تشابه داریم ما!!!!
آره عزیزم ترکم چطور مگه؟

چرااا عزیزم خودم هستم دقیقاً خودم هستم ! : )
راست می گی عکس هنوز هست ؟ می دونی چند نفر خواستن ببینن من گفتن متاسفانه پاااک کردم:)))
مطمئنم خوشگل تر از منی ... زیبایی به ذات آدم هاست . باور کن من هیچ مرد خوشگلی نبوده تو زندگیم که جذبش شم اصلاً ... زیبایی رو تو حس خوبی می بینم که از طرفم می گیرم .
حدس زدم . ترک تبریز ؟ من سالی 6 7 بار میرم تبریز آخه !
اف بانووووو عکسمو ببین ! سیمای میگه هست تو پست دور دست ها چشمای من ....

اف 1393/09/26 ساعت 16:10 http://darhamnevesht.blogsky.com

من عااااشق غذاخوردنم!
انقدر با اشتها می خورم که آدمای سیر هم میگن عه عه گشنمون شد!!!!


عاااالیه من هم چین موجودی می خوام دقیقاً

اف 1393/09/26 ساعت 16:09 http://darhamnevesht.blogsky.com

چجوری عکستو می شه دید ینی؟!
این عادما از کجا می بیننت!!

راستی هیچ رمزی به پست هات نمی خوره
نه قبلیا
نه همن پست برای بابا!!
سر کارم گذاشتییییییییییی

پست برای بابا که رمزش 3 هست دخترم ... نوشتم تو عنوانش :))))
این عادما می بینن من فک کردم شوخی می کنن 2 3 مورد بخداااا :))))))))) نگو هنوز عکسم هست
من دیرمه الان کلاسم شرووووع میشه این کامنت و کامنت سیمای رو تایید کردم که منتظر دیدن دوست زشتت نباشی...
حس بدی دارم که اینقدر می خوای منو ببینی :))) والا من خوشگل نیستم

mika 1393/09/26 ساعت 14:36

فقط با عشق واسه داداشم میپزم وقتی میره ورزش اینو میخوره بعدی رو میزارم جلوش اونم هرچی ناز داره واسه من میکنه
عمرت بر فناست مگه غذای بدون گوشت به درد میخوره.من حاضرم برم تو یه کبابی کار کنم

خدا داداشت رو برات نگه داره :-)
کار خوبی می کنه آدم باید واسه خواهرش ناز کنه دیگه !
اوووم ... من کباب می خورم اتفاقاً ... اگر چربی بهش وصل نباشه و گوشتش تازه باشه !!!
وای بوی کبااااب حال آدمو بد می کنه میکااا

mika 1393/09/26 ساعت 14:13

دارم وای فای دزدی میکنم مال خودم تا سه روز قطعه عجب چیزیه مثل آب خوردن از گلوم میره پایبن حلاله حلال خودش رمز داد با دستای خودش اونم چی !!!در طبق اخلاص دادش
هنوز گیر یه غول نیوفتادی که بره ورزش تو هی براش بپزی اونوقت ببینم باز میگی با عشق...

نوووووش باشه دزدیت عزیزم ! ما که فقططط دزدی کردن ازمون به داییم میگم یه بارم تو شارژ کن من حال کنم آخه !!! همیشه پولشو من بدم تو استفاده کنی ؟!:)))
میکا ! یکی از فانتزی های من ربط به همین ورزش داره !
من دوس دارم بهم احترام بذاره و حسای خوب بهم بده در این صورت چرا که نه ! بازم با عشق براش می پزم ! مطمئن باش

لی بانو 1393/09/26 ساعت 11:56

من یه حاج آقای مهربون و تپلی سراغ دارم ولی دلش یه کم بزرگه ! اما قسم میخورم هر چی براش بپزی با به به و چه چه بخوره مگی جون ...

حااااج آقاااا :)))
هرچی ؟! نه دیگه من دوس دارم فرق غذای خوب و بد رو بفهمه :)) از هر غذایی خوشش بیاد که من پیشرفت نمی کنم !
دلش یه کم بزرگه یعنی چی :)))؟
ولی یه چیزی ! این فقط یکی از ملاک های من بود واسه ازدواج :دی !

pari 1393/09/26 ساعت 11:42

یعنی عاشق این ضد و نقیضاتم
مگی تو از آخر بیا اول
اول نوه دار شو بعد بچه دار بعد آخرش ازد کن

وااای پری :)) من از ضد و نقیض متنفر استم !!! (هستم!!!)
ولی خودم شدید ضد و نقیض دارم !
دلمممم بچه می خواد خب ! ولی تو مود ازدواج نیستم آدم هایی که دور و برم هستن اصلاً قلبمو نتونستن بدزدن !

سیمای 1393/09/26 ساعت 11:35

فقط بعضی چیزا رو که سه چهار مورد هست نمیخورم تقریبا همه چی میخورم
اون سه چهار موردم دارم تمرین میکنم که بخورم
وزنم الان 61 هست البته 67 بودم بعد رسوندم به 60 الان شده 61
ولی چون استخونام درشته 55 باشم خیلی خوش فرم میشم با توجه به تجربه ای که داشتم
شکمو هم هستم دلم میخواد فقط یه چیزی باشه که من بخورم خیلی دوس دارم خوردنو

راستی عکستم تازه دیدم خیلی خوشگلی ماشالا
از عکس داداشت حدس میزدم خوشگل باشی

خب اون که بعضی چیزا رو دوس نداشته باشی سلیقه ست ! اما نخوردن مرغ و گوشت اذیتم می کنه ! در کل یه موجودی می خوام قطب کااااملا مخالف خودم !
تلاشت رو دوووس دارم !!! تلاش کن اونا رو هم بخوری :))
سیمای یه سوال شما کجایی هستی ؟ ترک نیستین ؟! من استخونام ریز هست و اصلاً به گفته ی دوستام نمی خوره اینقدر پشه وزن باشم !!! ولی خب هستم دیگه:دی
--
عکسمو دیدی ؟!؟! جدی هنوزم هست مگه :))) من فکر می کردم پااااک کردمش . بگو کدوم پست بوده عکسممم. لطف داری من اصلاً خوشگل نیستم اما شما مهربونید و میگید خوشگلم !

سیمای 1393/09/26 ساعت 11:13

سلام مگی جوووووون
چطوریییییییییی؟
کاش منم بد غذا و کم غذا بودم آرزومه الان 50 کیلو بودم

سلام سیمای جان ...
خوبم ممنونم ! جز سر شلوغی امروز هیچ خبری نیست .
واااای ... تو یک آدم خوش غذایی ؟! من اکثر دوستام اضافه وزن دارن ! حتی دوستامم با ملاک شکمو بودن انتخاب می کنم ! باورت میشه ؟!
من 50 نیستم هنوز ... البته قدمم بلند نیست آنچنان 161 2 هستم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد