مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دقیقا اتفاقی که نمی‌خواستم افتاده... اما هنوز فرمون دستمه:-“

همیشه دوس داشتم اگر احیانا رابطه‌ای به قصد ازدواج شکل میگیره اینجوری پیش نره، دوس داشتم ازم بپرسه اصلا نظرم در مورد ازدواج چیه؟ بشینیم صحبت کنیم و بعد ادامه پیدا کنه... 

اما تو رابطه‌ی ما همه چی یه کم در هم شد، مطمئنم خودم قصدم آشنایی برای ازدواج نبود و حدس می‌زنم اونم اصلا در فکر تاهل نبود. بگذریم که همون شروع رابطه‌مون من گفته بودم برنامه‌ای برای ازدواج ندارم و اون گفته بود مگه میشه آدم تا ابد تنها بمونه اونم بدون دلیل موجه؟ اگر دلیلی داره که خب هیچی اگر نه که چرا مجرد بمونی؟!

چند وقت پیش که حرف از ماشین شده بود و عرض کردم خدمتتون بالاخره به جاهای مثبتی رسید، ولی مشخصه که کسی برای دوستی ساده انتظار داشتن ماشین از طرفش نداره! وقتی بهش فکر کردم ناراحت شدم که بیگدار به آب زدم. انگار خودم دستی دستی گفته باشم موافق ازدواجم و دارم تلاش می‌کنم موانع رو بردارم و خواسته‌هامو بیان‌ می‌کنم تا مهیا بشه.

البته قبل از اون یکبار هم خیلی رسمی رفتیم جایی نشستیم و از مشکلاتمون حرف زدیم و خواسته‌هامون... با خودش یه سر رسید آورده بود که من مدام چشمم بهش بود و منتظر بودم بازش کنه و یه سری نکته رو از توش بخونه اما کلا توش ۳ ۴ کلمه کلیدی نوشته بود و همین و همین!

اون روز بهم گفت می‌دونم که می‌دونی نمیشه از یکی با شغل من انتظار زیادی داشت و می‌دونم تو هم نداری. 

بهم گفت من می‌تونم یه خونه و ماشین معمولی برای آرامش بیشتر هر دومون فراهم کنم، اما قولی بیشتر از این نمی‌تونم بدم. با توجه به کار فعلیم همه‌ی توانم در همین حده، بهم گفت تلاش می‌کنه کارش‌ رو ارتقا بده و درآمدش رو هم... 

اونجا همش تو ذهنم بود ازش بپرسم درآمدش چقدره، ولی نتونستم این کارو بکنم، هیچ‌وقت روم نشده درباره‌ی دارایی‌های‌ کسی سوالی بپرسم، حتی اگه اون شخص خواهرم باشه

... 

نظرات 5 + ارسال نظر
رها 1398/04/08 ساعت 03:55

من عادت کردم هر روز بخونمت ... بیا دیگه

میام میام دختر
یه کم درگیرم

من بهت پیشنهاد میکنم عجله نکن
بزار عاشق بشی
نمیگم صرفا با ایشون
ولی بی عشق ... حداقل تجربه ش هم برای یکبار حقت هست؟

ممنون تیلو
برام سخته بدونم عشق دقیقا چیه؟ چطور بفهمم معنی عشقو؟

آویشن 1398/04/05 ساعت 02:42 http://dittany.blogsky.com

هم پست و خوندم هم کامنتی که جواب دادی ، نمی دونم فیلمی که چند وقت پیش از گفته های کیارستمی اومده بود و دیدی یا نه ولی یه حرف قشنگی توش زد گفت یه بار پسرش حدودا ۵ ساله بوده بهش گفته میدونم معنی عشق چیه ؟ گفتم واقعا؟ اونم گفته عشق یعنی دوست داشتن زیادی. بعدش کیارستمی گفت ، هر چیزی زیادیش خوب نیست، پول ، عشق ، یا خیلی چیزای دیگه . هر چیزی به اعتدالش خوبه. عاشق که بشی دو سه ماه اول رو ابرایی ولی بعدش هی مشکل پست مشکل پیش میاد و نمی تونی عاقلانه تصمیم بگیری ولی اگه یکی و دوست داشته باشی بهتره حداقل نظر من اینه. می دونم که تو هم عاقلانه تصمیم میگیری. حالا بگو ناپلئونی و بیارم یا زوده

آویشن من اصلا این کامنتتو ندیده بودم

رها 1398/04/05 ساعت 01:00

مگهان گیر دادی عاشق نیستیا
حالا این همه آدم عاشق بودن کجا رو گرفتن
بس کن دیگه ! اه! ایش !

به نظرم نباید کسی از کسی بپرسه درآمدش چقدره... ولی به نظرم ایشون باید تو بهترین فرصت اینو بهت بگه
کسی که هدفش آرامش هست ، میتونه شریک خوبی برای لحظه ها باشه ولی صرفا به دلیل اینکه دلت براش تاپ تاپ میکنه تصمیمی نگیر
قول دادن کار سختی هست ولی باید با چشمای خودت ببینی که تلاشش را میکنه و ببینی که میتونی شرایط را قبول کنی

الان من ننه بزرگ تیلویی هستم که نوه ش در آستانه ازدواجه و هول کرده... شما به دل نگیر

مامان تیلو هیچ‌جوری نمیتونم تصور کنم مادربزرگی خاله چرا، در بدترین حالت مامان
ولی راستش من یه خراب کاری کردم و بهش گفتم اگر بدونم درآمدت چقدره ممکنه احساس ناامنی کنم و ترجیحم اینه ندونم(این خراب کاری جدیدمه، کاش نگفته بودم!)
نه تیلو راستشو بخوای خیلی دلم براش تاپ‌تاپ نمی‌کنه گرچه به نظرم آدم مناسب و خوبیه
اما حس می‌کنم عاشق نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد