مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوستون داشتم زیاد

من رفتم از اینجا...

همین

نظرات 34 + ارسال نظر
بانو 1397/03/11 ساعت 22:54 http://www.sadominrouz.blogfa

چقدر خوب که هستی
شاید باورت نشه ولی هر ساعت وبمو و وبتو چک میکنم میگم نکنه کامنتامو جواب داده باشی

مطهره 1397/01/12 ساعت 04:27

چقد جالب بود برام که میدونستی :)))
آره نرسید

:))))))
بله میدونستم، خیلى هم باحال و دوس داشتنى هستى در اینستگرام

مطهره 1397/01/04 ساعت 02:54

من اینجا کامنت گذاشت نرسید یعنی ؟

میدونستم خودتى
من فک کنم تایید کردم ولى الان میگردم نمیبینم اون کامنتو چرا؟

پرستش 1396/12/27 ساعت 15:05

نــــرو مگی این خونه خیلی باصفاس !

ممنون دختر، هستم:)
صفاش شماهایین

سلام مگی
خب می دونی من هرموقع سیستمو روشن می کنم یه سر م به اینجا می زنم.. با اینکه شماره تو دارم ولی ترجیحم اینه بیام اینجا و ببینم چطوری؟

و اینکه.. به نظرم دل کندن از جایی که دیگه بخشی از هویتت در فضای مجازی شده یه خرده سخته.. اما نه خیلی خیلی سخته. من خودم مدت هاست نمی نویسم.. بعد الان یه مئته نمی دونم دوباهر بنویسم یا نه.. چون دوستانی که همیشه بودن حالا دیگه نییستن و نمی نویسن. بعد گفتم می رم یه جای دیگه می نویسم.. رفتم بیان.. گرچه از اینکه شماره تلفن برای دعوت نامه می خواست خوشم نیومد.. ولی رفتم و راستش بیشتر از یه ساعت دووم نیاوردم. برگشتم و همچنان وب خودم در بلاگ اسکای یک سالو نیمه که خاک می خوره.

کلا همین جا باش به نظرم. :)

. 1396/12/25 ساعت 21:58

خیلى الاغى عزیزم
من وبلاگ جدیدتم پیدا کردم

:))))))
جدى؟ مبارک باشه فعلاً که همینجام

مرجان 1396/12/25 ساعت 08:44

مگی جان .من هم خیلی دوستتت دارم.هرجا هستی موفق باشی .من خیلی توکامنت گذاشتن تنبلم .البته بخاطر مشغله کارو .....آرامش وشادی فراوان را برایت از خدا وند متعال خواهانم.سالی پراز نور وامید.

ممنون مرجان عزیز، اسمت رو اصلاً ندیدم اینجا...
ممنون که برام نوشتى
گویا فعلاً اینجا هستم

شهرزاد 1396/12/25 ساعت 02:28

دالّی! دوست داشتم آدرس وبلاگتو! :(

دالّى! منم خودتو...
دوسش داشته باش، حفظش مى کنم احتمالاً

Bluish 1396/12/24 ساعت 20:17 http://bluish.blogsky.com

مگهان از وقتی نوتیف این پستت رو توی پیغامای بلاگ اسکایم دیدم هلش دادم پس ذهنم که به اندازه کافی فک کنم بیام دایرکت اینستا ازت بپرسم یا چی!!! بالاخره الان جرأت کردم وبتو باز کنم و خوشحالم که تو کامنتا خوندم جای دیگه‌ای می‌نویسی...
رفتن غم بدی داره... خیلی بد...

حالا سوای از این مسائل، من دوست میداشتم باهات تو دنیای واقعی هم آشنا شم ؛)

اوم، بلوئیش تو همیشه خیلى دختر جذابى بودى برام...
نمیدونم چراشو زیاد
اونقدر غمش زیاد بود که فک کنم نرم، باورت میشه؟ شخصیت بارى به هر جهت

هانی 1396/12/24 ساعت 18:10

منم آدرسسسسسسسسسسسس

همینجام فعلاً شادوماد

جلبک 1396/12/24 ساعت 15:26

بعد مدتها حالم خوب شه و بیام که از سر بگیرم رفاقتامو و بگم که تو فکرتم...
ببینم که رفتی؟
انصافانه س؟ :)

اونقدر حالمو خوب کرد این کامنت کنار کامنتاى دیگه، اونقدر زیاد که فک کنم میتونه اینجا نیگهم داره...

فاطمه 1396/12/24 ساعت 10:43

مگییییی؟؟؟؟ جدی جدی کامنتام نمیان همش یا تایید نمیشن ؟؟ این دفعه دیگه ادرسمم پاک کردم امتحان میکنم . سر همین قضیه که نمیفهمم همش کدومشونه این اخرا ساکتتر شده بودم ولی همیشه اینجا رو میخونم نمیشه که نباشی :((((((((((

قربونت برم من اینجام، رسیده بهم رسیده...
١٢٧تا کامنت بى جواب دارم پاطمه:( هعى
باش باش، اینجا باش

شقایق 1396/12/24 ساعت 10:38

منم که هستم دیگه:(

شقایق قشنگم...
دختر دریا

*زهرا* 1396/12/24 ساعت 01:12

هرجا که نوشتی، امیدوارم فقط حال خوب و خوشی هات باشه ک مینویسی... پیشاپیش عیدتم مبارک

ممنون زهراى عزیز
خیلى خیلى

مهر 1396/12/23 ساعت 22:58

هووم
ما هم دوستت داریم زیاد...
رفتی ؟ واقعا

هستم مهر، شما ها چقد خوبین آخه...

مریم 1396/12/23 ساعت 22:47

مگی جانم من فقط ی بار کامنت گذاشتم ااما همیشه همیشه خوندمت و کلی حس خوب گرفتم حتی وقتهایی با پست هات دلم میترکید همیشه میترسیدم از رفتنت از نبودنت

مریم عزیز...
چقدر چقدر یجوریم شد با خوندن این کامنت، یاد اون زمانى افتادم که خاموش بودم خودم و هى بچه ها وبلاگاشونو میبستن و ادرس عوض مى کردن و من غمم میشد...

فاطمه_اصف 1396/12/23 ساعت 16:14

مگی جان امیدوارم هر کجا هستی دلت خوش باشه و لبت خندون دختر زیبا

اینقدر خوبه شما ها مهربونین و آدمو زیبا میبینین

فاطمه_اصف 1396/12/23 ساعت 16:12

مگی جان امیدوارم هر جا هستی دلت خوش باشه و لبت خندون

Rima 1396/12/23 ساعت 13:40 http://dailytalk.blog

من مگی میخوام

ریما... ریما... ریما عزیزم

شباهنگ 1396/12/23 ساعت 06:50 http://nebula.blog.ir

آدرس خونه‌ی جدیدتو بهم می‌دی؟

معلومه که بعله، شما نباشین که چرا زنده باشم اصلاً؟

مطهره 1396/12/23 ساعت 02:32 http://aban19.blogfa.com

سلام ، شب بخیر
چرا خب :(
من خیلی وقته میخونمت ، اگـــر میشه منم آدرس لطفا :)

سلام
شبت بخیر، مطى عتیقه ى قشنگم من تو اینستاگرامم دارمت، نه؟

سین 1396/12/23 ساعت 00:39

سلام مجدد
ای شیطون

فدای تو عزیزم
خوشحالم که هستی

سلام مجدد تر
هستم هستم اینجا فعلاً

من من^_^

جانم

سمیرا 1396/12/22 ساعت 23:20

سلام عزیزم امیدوارم از اینجا نری اینجارو دوست دارم

سلام عزیزم
نمیرم، نمیرم به خاطر شماها

مگی:(
من از اون جایی که نمیفهمیمم کامنتام نرسیده یا تایید نمیشده دیگه این اخرا ساکت بودم ولی دلیل نمیشه چک نکنم اینجا رو :(((((( اخه چرا :(

فاطمه...
هى میبینم کامنتتو خجالت میکشم
باور کن به محض رویت کردن کامنتت تاییدش کردم، ببخش دیر شد:(

تک مدی 1396/12/22 ساعت 16:58 http://unimodal.blog.ir

عه!
چرا؟!
مگی!!
رفتن نداریم :)
...
عه جای جدید دیدم الان
من من!!

تک مدى میدونى چقدرررر به فکرت بودم این روزا؟

ببین که تو اینجا بودى

می سا 1396/12/22 ساعت 16:02

سلام دخترک ناز
دلم برات تنگ میشه، شاید یه وقت اتفاقی پیدات کردم . مواظب خودت باش قشنگ خانم

سلام عزیز مهربونم
چرا اتفاقى؟ برات آدرس میذارم مهربون

Ali 1396/12/22 ساعت 14:23

Na meggie
Kheili bade yeho beri
Man emailam lock shode mishe mailet ro baram begzari?

چشم من ایمیلتونو ندارم، اینجا بذارم ایمیلمو؟
و یه نکته اونم اینکه به آشناها آدرس میدم

سین 1396/12/22 ساعت 13:59

سلام
درست نیست بپرسم چرا؟ اومدم بگم ممنون به خاطر همه ی حسهای خوبی که وبلاگ و اینستاگرامت بهم داد. دلم برات تنگ میشه عزیزم. امیدوارم همیشه سالم، شاد و موفق باشی و خانواده قشنگتون همیشه پایدار باشه.

سال نو پیشاپیش مبارک
مواظب خودت باش
از دور می بوسمت

دست خدا به همراهت

سلام
چقدر من بد اخلاق و غمناک بودم وقتى اون پست رو نوشتم و چقدر شما متین و قشنگ کامنت گذاشتى...
خجالت کشیدم سین

من هستم، بهم بگو چطور میشه ادرس جاى جدید رو بهت بدم؟ براى اینکه بیشتر بنویسم تغییر ممکان دادم

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ندا ندا هستم

omid 1396/12/22 ساعت 12:33

کجا خانم
خاموشیم ولی هستیم

خوبین؟
همیشه سلامت باشین ایشالا... منم هستم

هانی 1396/12/22 ساعت 12:19

چی شده؟ :(

هیچى

شباهنگ 1396/12/22 ساعت 05:44 http://Www.nebula.blog.ir

مگی
دلمون برات تنگ میشه

هستم دختر
جاى دیگه احتمالاً

خاموش ولی قدیمی 1396/12/22 ساعت 02:17

حتی زحمت یک جمله توضیح برای مخاطبت رو هم به خودت ندادی.. واقعا آدم بی اخلاقی هستی.....
همین

شما چقد با اخلاقى جاى من
شاید دارم جاى دیگه اى مى نویسم و منتظر بودم کامنتا رو ببینم که ادرس بدم
هوم؟ یا کسى پرسید که من جواب بدم یا ندم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد