مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

براى خودم

  یادم باشه امروز، چارشنبه ٢٢ آذر ماه خونه موندم و نرفتم شرکت... کیکهامو پختم و برنامه کارى فشرده براى خودم نوشتم. 

به خودم هیجان بى خود وارد کردم و به سفر کردن و تلاش براى زنده شدن فکر کردم، فکر کردم، فکر کردم و خوب تر شد حال دلم، به به که چه آفتابى هم افتاده بود تو خونمون



نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه 1396/10/12 ساعت 12:46

ممنون عزیزم. خیلی خوبی

خوب شمایى

فاطمه 1396/10/11 ساعت 13:55

سلام. مگی جون یه گاز مبله خوب میخوام. از ایرانی ها سراغ داری؟ خارجی ها خیلی گرونن 5 6 تومن باید بدم برا خارجی

سلام عزیزم
من خیلى وقته دورم از همه چى:(
فقط میدونم ما واسه مطبخ یه سینجر گلکسى خریده بودیم که خیلى خوب بود و به واقع هنوزم هست.

به به مگی جان بانو
خوبی عسلک؟
همیشه شاد و خندون و سلامت و پرکار باشی : )

به به خانوم خانوما
من خوبم، به سان زنبور کارگر کار مى کنم همش و یه کمم زندگى

*زهرا* 1396/09/22 ساعت 15:15

الهی که خوب باشی همیشه

مرسى زهرا جان
تو هم، تو هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد