مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خود سانسورى!


راز مگو درباره ى خودم


 راستى دوست رشتى دارم اینجا؟ ساکن اینجا؟ اگه بله دستا بالا که من سوالمو بپرسم عزیزانم ماه ها پیش آقایى توجهش بهم بود و اتفاقا منم توجهم بهش بود، خوشحالم بودما، نمى دونم چى شد ولى دیگه ازم خبر نداره و منم ازش خبر ندارم و گویا از این بابت ناراحتم نیستم/نیستیم. 

امروز گوشیمو زیر و رو کردم و دیدم ماه هاست کسى! حالم رو نپرسیده و منم عین خیالم نیست و مطمین شدم پیر شدم، از نشانگان پیرى همین بس که دلت هیجان داشتن یه آدم تو زندگیتو نمى خواد. 

همکار و دوست قدیمیم میگه ما آدماى تجردیم، که اگه نبودیم کى شوهرمون داده بودن... راس میگه انگار، وقتى اینو گفت یک لحظه توى دلم خالى شد از تصور مگى ٥٠ ساله ى مجرد! ولى زود حالمو خوب کردم و قول دادم یه مجرد خوشحال باقى بمونم:دو 

خلاصه همینا دیگه، راستى کار من تو شرکت با اعداد و ارقام سر و کارداره، میگم نکنه اعداد روح آدمو میگیرن؟ 

ضمنا اخیرا متوجه شدم جذابیتم براى آقایون خیلی کمتر شده، این خیلی جالبه و البته حدس میزنم دلایلشو



نظرات 4 + ارسال نظر
پاییزانه 1396/09/08 ساعت 08:32

سلام همشهری :)

خداااى من
ببین کى اینجاست آخه
دلم برات یه ذره شده بود و خیلى یادت بودم این روزا:)

من رشتم عزیزم

راستش میدونی منم بعد دیدن یسری اخلاقا و حرکتای وحشیانه اساتیدم به این نتیجه رسیدم احتمالش استش که اعداد روح و وجدان طرفو بگیرن

zahra 1396/08/17 ساعت 11:52

سلام چی چی نی جان من رشتی ام همه حس و حالهاتو دارم و درک میکنم با این تفاوت که بعد 30سالگی احساس نیاز به بودن کسی در کنارم زیاد شده حس دوست نداشته شدن خیلی بده ، حس تنها موندن دوسش ندارم ولی بلد این کارم نیستم

مجید مویدی 1396/08/16 ساعت 23:46

اینایی که گفتید، به نظرم نشونه های خمودیه. سردی، افسردگی.... و البته پیری، از نظرِ معنایی. وگرنه خیلی از پیرها، دلشون جوونه. عشق می خوان، و عشق هم به دیگری می دن.
دوست دارن، و دوست دارن که دوست داشته باشن.
+ نمی دونم خودتون چه حالت هایی رو دوست داره که برای شما اون آرزو رو داشته باشم...
+ ولی، اون حسِ خمودی و افسردگی، امیدوارم توی وجودتون نباشه، یا اگه هست بره توی افق گم شه :))
+ ما مگی رو بیشتر شاد و پر طراوت دیدیم و دوست دارم باز هم اونجوری ببینیم اش.
البته، البته، می دونم که هر کسی توی دلش و با خودش حال ها و حالت های زیادی داره که خیلی ها متوجهش نمیشن... خلاصه، امیدوارم حتی با وجود اون حالت های روحی و شخصی، هم حالِ دلتون، هم حالِ جسمتون، بهتر بشه.

سلام :)

سلااام
بله من خیلی زندگى شادترى از سال ٩٤ و ٩٥ دارم، خیلی زندگیم با کیفیت تره و روزام پر کارتر و مفیدتر
ولى از اون نظر انگار احساس نیاز نمى کنم به داشتن کسی در کنارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد