مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چه شنبه ى شیرینى =_=

به طرز غیر قابل باورى ساعت خوابم تنظیم شده و من شبها سر ساعت مقررى مى خوابم و صبح ها خروس خون! بیدار میشم. بگذریم که مجبورم تا ٨ منتظر خانواده باشم براى صرف صبحانه، اما بازم روزام به نسبت زود و به وقت شروع میشه *_*

--

شنبه خوبه، شنبه هاى با برنامه خوب تر! 

امروز کلى کار براى انجام دارم و روزش هم با یک دوش صبحگاهى جانانه شروع شده، حالا دیگه واقعا تابستون اومده و اینو از کشوى لباس هام بیشتر میشه حس کرد، کشوم در مرتب ترین حالت ممکن قرار داره... بالاخره دیشب لباساى گرم جاشونو به لباساى خنک و خیلى خنک دادن و من الان خوشحال ترین دختر دنیام از این حیث... لباس هاى تابستونى خیلی شاداب تر از لباسای زمستونى هستن(آیکون یه دختر زمستونى که سعى داره بگه بین فصل ها فرق نمیذاره!!!) بله هر فصلى قشنگى هاى خودشو داره و منم میوه هاى تابستونى و لباسا و تعطیلاتشو عجیب دوس دارم.

--

اتاقم نیاز به تعمیرات کوچیکى داره که مدام پشت گوش میندازم! اما امروز هر طور که شده همه قسمت هاشو تمیز مى کنم و کف اتاقکم! رو میشورم، چند هفته ى آخر تمیز تمیز بود اما باز طى دو روز تبدیل به چیز کردمش... 

-- 

بر خلاف انتظارم، تیر ماه خیلى شلوغ و پر اتفاقه انگار(کارى!)

--

این روزا خیلى کتاب مى خونم، خیلى خیلى کتاب مى خونم و کلى با خودم خوشحالم! دیروز اتفاقى افتاد که اگر من، مگى ٢ سال یا حتی یک سال پیش بودم از پسش بر نمی اومدم. اما حالا خیلى منطقى کنار میام، حتى اگه از درون سختم باشه اینو تو وبلاگم جار نمیزنم و به هیچ دوستى هم از اتفاق های این جریان نمیگم. در کل adm درس خوبى دادى بهم... دستت دُرُست، دَرْسِت بدن ایشالا! همونجور کو تو درسمون دادى:) 

--

بریم که داشته باشیم یه روز شادابووو! هوریا هوریاااا

نظرات 7 + ارسال نظر
من 1396/04/25 ساعت 21:26

جدا خبر دارید؟خداروشکر که سلامته..سلام مارو بهش برسون..بگو وبلاگت یواش یواش داره پاک میشه انگار ..چون بعضی قسمتاش دیگه باز نمیشه

آره من عزیزم، خبرشون رو دارم خیلى جدى
یه مقدار کارهاشون گره خورده، براشون دعاهاى خوب کنید تا برگردن
وبلاگشونم که...
چشم میگم

من 1396/04/13 ساعت 16:29

شما از وبلاگ بز کوهی خبر نداری؟؟چرا آپدیت نمیکنه دیکه..

سلام
خبر دارم، سلامتن الحمدلله... والا درباره ى چرایى ماجرا نمیدونم چى بگم، ازخودشون باید جویا شید انشالله به زودی بر میگردن

طلوع ماه 1396/04/11 ساعت 23:07 http://mmnnpp.blog.ir

چقد خوب و پر انرژی
انشاالله همیشه به شادی.
به همه ی کاراتم برسی مگی خانومی.

ممنووووووونم

به به :) عجب پست با انرژی ای^_^
انشالله همیشه شاد و پر انرژی و پرکار باشی:)

به به به خودت

مرادی 1396/04/10 ساعت 14:30

خداروشکر. خوشحالم که حالتون خوبه. ان شاالله همیشه حالتون خوب خوب باشه :)

:دى

روزت شاد و روزهای شادتر در انتظارت
این جمله های آخری... دعایی بود؟؟؟؟
منم عاشق همه فصلهام
و از دیدن هر فصل به اندازه کافی ذوق میکنم... میفهمم حس و حالت را

عزیزممممم
روزهای شاد تر تر ترررر در انتظار شما باشه ایشالا:)

واران 1396/04/10 ساعت 08:48

من دقیقا این شکلی شدم با این تفاوت ساعت ۶ بیدارم :)
ولی باید منتظر بمونم که بابام‌ساعت ۹ بیدار شه :|:)
عجیب هم‌ نیست رمضان سیستم خوابمون تغییر داده :))
سلام مگی :)
مگی سلام :)
بقیه پستتو بعدا میام میخونم ^__^
فعلا :)

چه خوب:دى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد