مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تاهل با تجرد...

در کمال ناباورى امشب متوجه شدم مامانم تمایل داره منو راضى به تاهل کنه!

همون مامانى که میگفت تا ابد هم مجرد بمونید براى من فرقى نداره و تشویق مى کرد براى دیر تر متاهل شدن...


+ احساس گیجى شدیدى دارم! کاش از اول ٢٠ سالگیم تلاش مى کرد، نه حالا که رمق و حس و حالى براش ندارم و مهم تر از اون کسى هم نیست که منو دوس داشته باشه...

+ کامنتا رو باز تایید نکردم، مى کنم بچه ها، مى کنم:)

نظرات 7 + ارسال نظر

با چیزایی که‌من دیدم و دارم‌ میبینم،‌ ازدواج تو شرایط فعلی انقدر ریسک بالاییه که بهتره همه مون مجرد بمونیم تا آخر عمر.

واقعا همینطوره شهرزاد جان...
من بیشتر از اینکه به طرف مقابلم شک داشته باشم به خودم شک دارم البته، احساس مى کنم همسر مفیدی براى احدى نخواهم بود.

پرستش 1396/03/17 ساعت 18:53

سلام مگی جان ...نماز و روزت قبول درگاه حق
خوبی ؟؟
رشت امن و امان است

سلام دختر
ممنونم الهى شکر
بله ان شالله همه جا امن و امان باشه

مهسا 1396/03/17 ساعت 11:32

من دوست دارم ولی حیف که دخترم

:))))
عزیزممم

Bluish 1396/03/17 ساعت 06:39 http://bluish.blogsky.com

دیر یا زود بالأخره مادرا لو میدن که تهِ دلشون دوس دارن دخترشون زودتر عروس شه و تو لباس عروس ببیننش... زودتر با دامادشون آشنا شن حتی! د:

ببین کى اینجاست باز دوباره
هوه! هورا
آشنایی با داماد:))) من فک نکنم مامانم با دامادش حال کنه بابا

Pesar 1396/03/17 ساعت 04:42

Emkkan nadare kasi doostet nadashte bashe
Ya bad bin shodi va ya tamayol be gool zadane khodet dari

چى بگم والا

x 1396/03/17 ساعت 04:15 http://malakiti.blogfa.com

هاهاها

‌نمیدونم خاطرت هست یا نه یه گذشته ی نه چندان دور بهت گفتم نمیدونم چرا مادر و پدرا فکر می کنن اگر بچه شون ازدواج کنه خوشبخت تر (!!) میشه و اگر ازدواج نکنه بی سروسامون می مونه!!تو گفتی مادر و پدرت اتفاقا اصلا اصراری ندارن

‌الان در کمال خباثت میخوام ابراز خوشحالی کنم که تنها مادر‌و پدر من نیستن و از این که تو هم به این مساله مبتلا شدی باعث میشه احساس تنهایی نکنم :))

:))))))))))
خبیثانه ست واقعا
البته نظرش هنوزم اینه هرچى خودت دوس دارى
ولى زیر پوستى داره سعى مى کنه منو به اون سمت و سو ببره

+ درباره خصوصى هم نه متاسفانه:( اینجورى که حدس زدى نیست! کاش بود

علی 1396/03/17 ساعت 02:59

من قول میدم دوستت داشته باشم

:)
الان شما کدوم على اقا هستید؟
هر کى هستید شرمنده م مى کنید! خیلی لطف زیادیه دوس داشتن من راضى به زحمتتون نبودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد