مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آغوش گرم و نرمش...

استادم رو به خانومش گفت:

"یکجور خوشحال و آرومی داره پیامش رو می نویسه!" معلوم نیست برای کی و چی می نویسه!!!

خانومش با چشم غره ای بهش فهموند که خیلی شوخیش عیب بوده!

منظور استادم من بودم، من که خیلی بی هوا و آروم برای کسی می نوشتم دلم بغل می خواد! برای کسی؟ شاید باورتون نشه ولی برای کسی می نوشتم که حتی شک دارم بخونه حرفامو... 

به استادم گفتم برای خودم نوشتم چیزی رو، در واقع یکجور نوت بود... ولی درسته انگار این روزا خیلی آرومم، نمی دونم چرا، اما می دونم آرومم

نظرات 8 + ارسال نظر
شبنم 1396/02/16 ساعت 08:15

سلام مگی جون... شکر خدا ما هم خوبیم... ممنون عزیزم... نی نی ما هم یه ماه دیگه یکسال و نیمه میشه... به خاله جون سلام می رسونه
خوشحال شدم پیغامای منو دریافت کردی.... عزیزم من همیشه به یادتم ...
ان شاءالله تو کار و درست موفق باشی...

سلااام
الهی شکر که خوبید، بازم عکس از نی نی خوشگلمون بهم بده
ایمیل بده بهم عزیز دلم
من شرمنده م که یادم میکنى این همه، کاش لایق همه دعاهایی که در حقم میکنی باشم

غریبانه 1396/02/09 ساعت 08:06

اینستات چی شده؟؟؟؟

ندارمش دیگه:)
هست ولی نمیرم توش غریبانه جان

کسی که نمیخونه اما درک میکنه؟

برای کسی می نوشتم که انتظار داشتم بخونه
اما می دونم وقت نمی کنه که حرفامو بخونه!!!

بیا بخلم....

هعی...
ممنون که سعی داری جای خالی بغلمو پر کنی

بانو(: 1396/02/06 ساعت 22:56

خداروشکر(:

نل 1396/02/06 ساعت 22:54

خب من میخونم و ببلت میکنم:)^_^

ممنونم نل!
ادرست رو برام می گذاری؟:دی

شبنم 1396/02/06 ساعت 21:46

سلام مگی جون... امیدوارم حالت خوب باشه...انشاءالله دلت همیشه آروم و شاد باشه... عزیزم چندین بار برات پیغام گذاشتم نمی دونم به دستت رسیدن؟
موفق و سربلند باشی

سلام عزیز دلم، ای کاش این قابلیت وجود داشت که به کامنتای خصوصى جواب بدم:(
من همیشه مى خونمشون و کلی کیف مى کنم که به یادمى
بچه جون خوبه؟ مامانِ بچه جون چى؟

دوست عزیز سلام؛
مطالب وبلاگتون رو مطالعه کردم
وبلاگ پُر محتوا و زیبایی دارید.
اگر فرصت کردین، لطفا به وب بنده هم سر زده و نظرتون رو درباره پست‌هایی که نوشتم بفرمایید.
http://golenarges110.blogfa.com
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد