مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

این من، خود منم؟

روزی که می رفتم تهران بهم گفت هیچ کنسرت مناسبی تو روزی که اینجایی نیست، خندید و گفت فقط حاجیلی و اون روزی که گفت چقدر موافق بودم و هیچ وقتم فک نمی کردم ناراحت شم از نرفتن به کنسرت حاجیلی...

اعتراف میکنم در عین حال که می تونم با صدای شهرام ناظری مست کنم و برم اون دنیا، از آهنگای شاد امید حاجیلی هم لذت می برم، خب حالا حرف اصلیم اصلا اینا نیست، حرفم اینه ما آدما چقدر غیز قابل پیش بینی هستیم حتی برای خودمون... 


نظرات 1 + ارسال نظر
مرادی 1395/12/20 ساعت 12:08

نفهمیدم چی به چی شد :)) ولی من فقط یه آهنگ از حاجیلی شنیدم و به‌نظرم شورِ هرچی آهنگِ شاد بود رو در آورده :دی خوشم نیومد ازش :دی :))

کلا مدلش همونطوره، البته من دوسش دارم اخیرا!!!:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد