مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ملتمس دعا

استرس و فشار کاریم خیلی خیلی زیاد شده و من احساس می کنم اینجوری پیش بره کم میارم...

یک سری نه هایی توی کارام پیش میاد که شک ندارم بخاطر ناسپاسیمه، یا شاید بخاطر توجه کمم به خدا و ایمان ضعیفم...

درهرحال می دونم هیچی(از نظر کاری!) اونجوری که باید خوب پیش نمیره و من بسیار نگرانم، بسیار... تازه همش فکر می کردم با اندک تلاشم میتونم به جاهایی که می خوام برسم ولی امروز فکر کردم چقدر رویام دوووره و چقدر دست نیافتنی(!) چرا انقد نزدیک می دیدمشون الکی الکی؟! 

واقعا توان خوندن قرآن ندارم و احساس می کنم یکی از دلایل رفتن برکت از این روزام میتونه اینم باشه

نظرات 6 + ارسال نظر
عارفه 1395/10/27 ساعت 02:20

چه حس مشترکی مگی این روز ها منم دقیقا به همین نتیجه رسیدم و با خودم فکر می کنم اصلا شاید هرگز به رویاهام نرسم اما نمی گذارم باعث توقفم شه در هر صورت من همه تلاشم و برای رسیدنش می کنم اما مشکل اینه خسته ام و تا الان اون جور که باید تلاش نکردم

اوم... عارفه منم اونجوری که باید تلاش نکردم اصلا
تازه تو فرصتت از منم بیشتره، ناامید نشو واقعا و بجنگ
یادت باشه وقتی به هدفت رسیدی و یه آدم گنده شدی منو فراموش نکنی:دی

باران 1395/10/27 ساعت 01:39

سلام
باشه واست دعا میکنم ولی به یه شرط :))


















































اونم اینکه ش شناسنامه ش کارت ملی ش کارت دانشجویی ش کارت
گواهینامه ت و شماره پات و شماره تلفن محل کارتو بهم بدی :))
اونوقت هر شب و هر روز دعات میکنم خوبه ؟؛ )
ایشالا حاجت روا :)
حالا ش شناسنامه و ش کارت ملی ش کارت دانشجویی و ش کارت گواهینامه ت ندادی شماره پاتو بده
که حداقل کامنتم دست خالی از اینجا نره :دی

سلام
:| شماره شناسنامه ش:/؟ الحمدلله شماره شناسنامه ی هیچ کس رو ندارم(جز خونواده)
آرزوهای من هیچ کدوم در جهت دو نفره شدن و بودن و اینها نیست، همش موفقیت های دیگه ایه
سایز کفشمم 38ه ولی پای باریکی دارم و اگر کفش مدلش ظریف و کشیده باشه میتونم 37 هم بپوشم

م 1395/10/26 ساعت 18:49

خیلی خوبه که دور بودن از خدا رو دلیل میدونین ؛ پس سعی کنین نزدیک بشید بهش! خودش واقعا کمکتون میکنه و هرچی خیر و نیک باشه رو جور میکنه.

خیلی سختم شده نزدیک شدن بهش...
نمی دونم چرا واقعا

می سا 1395/10/26 ساعت 16:01

سلام عزیزک دلبند
خدا هرکسی رو به اندازه ایمانش آزمایش می کنه ، اینقدر به خودت شک نکن .امیدوار باش همیشه . شاید اینقدر باید به در بسته بخوری که برسی به اون در اصلیه ، از کجا می دونی؟

سلام عزیزم
نمی دونم شاید حرف شما درسته...من واقعا اینقدر بی ایمان نبودم که الان هستم، به نظرم قولهای خدا اونقدری که میگفت راستکی نبودن یعنی...

پریسا 1395/10/26 ساعت 15:34

مطمئنی تو ناخداآگاهتم حس منفی نیست؟

چی بگم:)

پریسا 1395/10/26 ساعت 12:53

گاهی اوقات نمیشه اونی که میخوایم.
و اینا همش از تلقین منفیه مگهان

من احساس می کنم خیلی بدتر از قبلم شدم و خیلی از خدا دور شدم.
و اتفاقا خیلی امیدوارانه پیش میرم و خوشحال و به در بسته می خورم! تلقین و احساسات منفی تو زندگیم نیست الحمدلله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد