مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوابمم میاد تازه!

مگی هستم یک دختر وا رفته که به جواب دادن پی ام های تلگرامش هم حتی نمی رسه، کیک امروزش رو نپخته و هیییچ درسی هم نخونده و فقط یه مقاله خونده در یکی از حوزه ها و از خودش متنفره که اینقد بی برنامه ست :| اه



نظرات 9 + ارسال نظر

فک میکردم فقط برا من 24 ساعت انگار کمتر از 24 ساعته....
عاقا وضع تو بحرانی تر ِ !؟
چیکار کنیم دوست جان؟میخوای من دو ساعت از 24 ساعتم رو بهت بدم؟حداقل کیک ردیف میشهالبته دو ساعت در ازای خوردن کیک ِ مگی پز شکمو هم خودتی

بوقودا کمتره خواهر بااااوووور کن
مساله ای نیست، من کیک درست می کنم 40 دقیقه ای نهایتا برات تو دو ساعت اضافی بده بهم

خاموش 1395/08/08 ساعت 17:53

پست بالاییت دروغ محضه.
چون یکی هست...

چرا اینجا کامنت گذاشتین؟
من احساس می کنم کسی نیست، اگر بود باید الانا می بود، نه؟

هانی 1395/08/08 ساعت 13:54 http://hanihastam.blog.ir/

از ششم خوابی؟

تقریبا بله

می سا 1395/08/08 ساعت 11:19

سلام زیبا
اصلاااااااا خودتو ناراحت نکن، از تو بدترم هست ، من
نه خونه رو تمیز کرده، نه لباس ها رو شسته، نه اون شسته ها رو اتو کرده، از همه بدتر اینکه پایان نامه اش مثل ابوالهول بالا سرشه، هییییییچ قدمی هم براش برنداشته ، ایضا به دلیل بی خوابی الان با یه چشم داره می بینه
لبخند بزن، زندگی با همین چیزا قشنگ میشه،همه چیز میگذره، تجربه اینو ثابت کرده، اما خداییش یه وقتایی خیلی سخت میگذره

سلام مهربان مهربانها
خب منم کارهای فوق رو باید انجام میدادم و ندادم، شیفته ی اون یه چشمی کامنت گذاشتنت شدم:)) ؛)
چشممم لبخند که چسبیده به لبم این روزا شکر خدا:دی

طلوع ماه 1395/08/08 ساعت 02:02 http://mmnnpp.blog.ir

وقتی خوابت میاد فقط بگیر بخواب! به هیچیم فک نکن.وقتی بیدار شدی با انرژی و سرحال کارات رو از سر بگیر

چشم، الان دارم میرم همین کارو بکنم:دی
بدبختی اینه وقتی کارام زیاده خواب ناآرومی دارم

اصن این اب و هوا ادمو از پا میندازه!
ادم دلش میخواد همش بخوابه تو این بارون!

وای واااای وااااااای
اینو فقط یه رشتی میفهمه، من بخاطر این حس خوابالودگی و رخوت هم که شده حاضرم 3ماه از سال رو رشت نباشم اقلا و بتونم سحرخیز باشم:|

عارفه 1395/08/06 ساعت 23:25

مگی ساعت هایی که می خواهی درس بخوانی برو کتابخانه خیلی مفید تر اون چند ساعت و اون جا بخون بعد بیا به بقیه کارات برس

از فردا ایشالا باید همین کارو کنم، امروز نرفتم و عملا تمام روزم رفت و من هیچ کاری نکردم!!!

من الان
از اون کیک نوتلاهای خواهر پزت میخواااام
از کجااام بیااارم :/

خواهر تو که سهلی منم از اونا ندارم الان:| :دی

آ . د . م 1395/08/06 ساعت 16:50 http://1adam.blogsky.com

زین پس را بچسب !

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد