مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شاداب طور با دامن گلگلیمون می ریم که برای اومدن خواهر آماااده شیم.

امروز که چشم باز کردم ناسپاسی کردن شروع شد و کمی دیرتر گله کردم به دوستی که دلتنگم کرده و کم پیداست. انرژی های مثبتم به صفر رسیده بود با همون دو حرکت فوق، از اتاقم بیرون زدم، ظرفها رو شستم و آهنگ خوب گوش کردم و از خدا عذر خواستم که اینقد بی شعور و کم بین و شاکی میشم گاهی، حالم خوب شد یهو و حالا دارم شاداب طور می رم سر وقت خرد کردن گردوها، ساتوری کردن شکلات و پختن کیک... کم کم داره باورم میشه من آدم کار بیرون نیستم و این خودش یه اتفاق خوشه :)


+ واژه ی شاداب طور خیلی خوبه، ندزدینش:دی

+ وای روزهای عجیبیه و من هیچ وقت فکر نمی کردم برای گرفتن آرامش به کارگاه فینگیلیمون پناه ببرم. یه بار باید براتون بگم کارگاهمون چه جای کثیف و بدی بود و ما چقد زحمت کشیدیم تا تبدیل به اینی که هست بشه... 

نظرات 6 + ارسال نظر
مروئه 1395/08/04 ساعت 09:02

سلام مگی جونم راستش داشتن یه کارگاه شیرینی پزی توی باغ خودمون که پنجرهای بزرگ داشته باشه رو باغ و گلدونهای قشنگ داشته باشه پشت پنجرش و من توی هوای بارونی پاییزی مثل امروز صبح از ساعت 7 شروع کنم اونجا کیک و شیرینی پختن یکی از آرزوهامه که باید برآوردش کنم به دست خودم خیلی دوس دارم و واقعا به خاطر داشتن این نعمت بهتون تبریک میگم و خدارو شکر میکنم که این نعمت رو به شما عطا کرده

چقدر عالیه از این کارگاه ها بزنید ایشالا؛)
مچکرم عزیزم

هانی 1395/08/03 ساعت 19:42 http://www.hanihastam.blog.ir

فکر میکنم اونام از رادیو جهرازی دزدیده باشن!!

منم همین فکرو می کنم اتفاقا؛) :))

ریحانه 1395/08/03 ساعت 19:17

واای اون عنوان پست اون دامن گل گلی به من چشمک میزنه اصن من عاشق دامنم اونم دامن های خوشگل
ایشالله چرخ کارگاهتون همیشه بچرخه عزیز دلم و همیشه موفق باشید و بدرخشی
خدانگهدارت

سپاااااسگزااااارم
من همیشه دامنام گل گلیه، اینقدر دوسشون دارم اصلا:دی
چارخونه هم دارم البته

خوش به حالت
اشکال نداره بپرسم کارگاه چی داری؟؟

کارگاه شیرینی پزی عزیزم

مرادی 1395/08/03 ساعت 15:52

پس لازم شد که یه پست با عنوان "شاداب‌طور" بزنم :دی :)))

بفرمایید راحت باشید! ایش:دی

هانی 1395/08/03 ساعت 15:07 http://www.hanihastam.blog.ir

بریم فرهنگستان ثبتش کن!!

آخه من از کسی دزدیدمش=))))))))))))

از مدیر برنامه ی اون گروهی که اردیبهشت رفته بودید کنسرتشون:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد