مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از اتفاق ظاهرا ساده...

امروز خواهرم باید کاری رو انجام می داد، اون ساعت من باید توی اتاقم خواب می بودم. خواهرم رفت مراسم هفتم پدر همکارش و بهم سپرد که اون کار رو من انجام بدم. 

و عجیب اینکه این اتفاق باعث شد من یکی از قشنگ ترین خواننده های اینجا رو ببینم و با این اتفاق حال دلم واقعا خوش شد. گرچه فرصتی برای صحبت نبود، اما همون سلام و علیک ساده هم اتفاق خوشی بود. من خیلی خیلی کم پیش میاد چهره ی کسی رو دوست نداشته باشم، ولی از اون دست آدمها هم نیستم که بتونم عاشق چهره ها شم، در واقع در بند ظاهر نیستم و اگر ازم بخوان پنج انسان زیبا رو نام ببرم واقعا نمی تونم، نه اینکه نخوام ها، هر کاری کنم نمی تونم چون چهره ها رو از علاقه م جدا نمی بینم و اگر کسی رو دوست داشته باشم به دیدم زیبا میاد. به همین سادگی و دیگه اگر بارها بهم ایرادهای چهره ش رو بگن باز نمی بینم(!) 

اما این خواننده ی عزیزم رو در یک نگاه با چشم های نخودی سرما خورده و ریزم بسیار دوستش داشتم، بسیار قشنگ بود و معصوم...معصومیت، چیزی که سالهاست جایی توی چهره م نداره، ضمنا باید اشاره کنم که ایشون خواننده ی معمولا خاموش من هستن:) 


+ مایل نیستم از اینکه کجا و چطور دیدمش صحبت کنم. نخطه *_*

+ پست قبلی درباره ی همین دوست عزیز بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
فرح 1395/07/29 ساعت 13:44

سلام ...معصومیت ازدست رفته شدیتوی چهرت خیلی چیا وجود داره یک مهربونی بی حد و مرز و باصدات که ترکیب میشه یک معجونی میشه لامصب

سلام
والا اصلا معصومیت نداره صورتم چشامم شرارت داره بیشتر :| ممنونم از لطفت بابا... معجون آب دوغ خیار دیگه:)))؟

ویو 1395/07/27 ساعت 19:41 http://par-pari.persianblog.ir

من چه گیجم :)) فک کردم منظورت خواننده ست . بعد کامنتا رو که خوندم متوجه شدم.

نه بابا خواننده ی زن مثلا:)))))))))؟

منم دقیقا یه بار ناخواسته دو تا از بچه های وبلاگی رو دیدم :))

کاملا ناخواسته ؛))
حس خیلی خوب و جذابیه :)

شقایق 1395/07/27 ساعت 08:47

چقد قشنگ بوده پس
فکر کنم راضی نباشه اینقد بهش لطف داریا!:)

؛) آره بوخودا بوده
راضیه بابا :)) تعارف نیست تعاریفم آخه

رز 1395/07/27 ساعت 07:35

فکر کردم منو دیدی
اخه منم گلم

به به چقد خواننده ی گل دارم من!!!
ایشالا شما رو هم می بینم.

عصنشم من میدونم هیییچ خوشگل نیییس

بود خدا شاهده :)

کاسپین 1395/07/27 ساعت 00:39

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد