مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صبح بخیر

هیچ لذتی بالاتر از بیدار شدن صبح شنبه و دوباره خوابیدن تا ساعت نه و ده نیست، دلتون آب...

هوای اتاقم حسابی خنکه و من زیر پتوی قرمزم دارم از زندگیم لذت می برم، راستی کارمندای عزیز لذت این خواب به لذت گرفتن حقوقتون در :دی



نظرات 8 + ارسال نظر

ایششششش

:)))

هانی 1395/07/24 ساعت 18:00

ZzzZzzzzZzZZ

:|

هانی 1395/07/24 ساعت 17:37 http://www.hanihastam.blog.ir

حالا بخوابیم، بعدن به پس انداز فکر می کنیم! شیرینیا رو تلخ نکنیم به کام خودمون با فکر مادیات!!!

شما رسما تله و دام و چاهی...
یادم باشه دوستامو بهتون معرفی نکنم:| پوووول مهمه آقا، پووووول برو شیکم زن و بچه رو باید سیر کنی!

کوووفتت شه
امروز دلم میخواست بیمارستان و مریضا و همه رو دود کنم برن هوا برگردم خونه بخوابم :/ یه همچین پزشک متعهدیم من !
اه داشتم اون آهنگ بالاییه رو @ خو اسمش و بوگو دو بار دوبار نگیریم خووووو
الان عصنشم عقده امو خالی نمیکنم سرت ! :)))

=))))) خوبت شد که دو بار گرفتی:دی
یادم رفت خدایی اسمشو بنویسم:)))
منم امروز تو این هوااااای ملس و محشر و بارونی نخوابیدم که، بیدارم کردن هی و من هی چرت زدم و باز بیدارم کردن تا 9 از جام پاشدم:دی

مونا 1395/07/24 ساعت 12:01

هر روز که تعطیل بود ساعت هشت نهایتا بیدار بودم
ولی امروز خواب موندم و نه و نیم بیدار شدم و اومدم سر کار

خیلی حال داد خوابیدی دیگه:))))))
خوشحاال باش دوست عزیز تازه

mahee 1395/07/24 ساعت 11:19 http://gahnegar.blogsky.com

من کارمند نیستم ولی امروز از 6 صب بیدارم الکی

همدردیم منم نتونستم از 7بخوابم و الکی پزشو دادم!!!

هانی 1395/07/24 ساعت 10:15 http://hanihastam.blog.ir/

نمیشه من نصف حقوقمو بدم ولی تا ده بخوابم؟ -_-

نصفشوووووو:/؟
دیگه چیزی واسه پس انداز می مونه بعد:دی؟

برای منی که 12 ساله کار میکنم این لذت ارزششو از دست داده حقوق آخر ماه حالمو خوب میکنه و پاداشایی که سالی 2 بار میگیرم. خخخخخخخخخ

ایشششششش
دل سوزوندی ننه:دی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد