مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سوال آرایشی

# موقت


اینجا کسی ریمل کاپریس داشته؟ 

آیا راضی بودین؟ 

نظرات 19 + ارسال نظر
Meredith 1395/07/21 ساعت 19:43

حالا اینقد بچه ها نظرات کارشناسانه میدن ریمل قهوه ای چه مارکی خوبه؟ کسی سراغ نداره؟؟

بچه هاااااا پاسخگو باشید.
یادمه خواهرم بنفش و سرمه ای تیره داشت، مارک پوپا که قیمتشم فک کنم 60باشه، ولی کیفیتش به خوبی مشکیش نبود به نظرم

مهتا 1395/07/21 ساعت 10:41

لام تازه وبتون رو دیدم .
باید بگم روغن زیتون عطاری رو اگه با سرمه محلی مخلوط کنی بریزی تو جا ریملی. میشه یک ریمل طبیعی:-) !!!!
موید باشید

ممنونم عزیز دلم و خوش اومدی

***** 1395/07/21 ساعت 10:23

ممنون مگی و چوپان عزیز...

***** 1395/07/20 ساعت 21:59

ای بابا
چرا اخه؟

جواب دوستم:
درمورد دکتر اتحاد من کار زانوشونو چون دیدم اطمینان دارم . کار لگنشونم خوبه. نگران نباشید. با خیال راحت اقدام کنید جهت بیمارتون. سلامت باشید

***** 1395/07/20 ساعت 15:10

ایمیلم عزیزم

عجب داستانیه... برگشت می خوره ایمیلت که

***** 1395/07/19 ساعت 22:38

ایمیلم اومد؟

نه عزیزم دوباره بده :)

*زهرا* 1395/07/18 ساعت 18:43

خواهش میشود عزیزم... درکل ریمیل خوبیه... میبلین... ضمنا هرکی ازش استفاده کرده گفته چ خوبه ریملت! :دی قیمتشم حدودا 40باید باشه!

:دی :*
ممنونم از محبتت واقعنی

delaram 1395/07/18 ساعت 02:27

Kojaie dokhtar? Kam peidaie

هستم همین دور و برا؛) دیروز کلا بیرون بودم.

***** 1395/07/17 ساعت 09:35

چوپان جان
چقدررررر خوشحالم ک میشناسی برای من حیاتی هست ک کسی بشناستش
برای لگن چی؟
کس دیگه ای رو میشناسی؟
بد نیست یعنی خوبم نیست درسته؟
مگی ی جوری سوالم و ب چوپان برسون

لطفا یه ایمیل بذار که چوپان عزیزم زودتر پاسخگو باشه اگر اطلاعاتی داره

***** 1395/07/17 ساعت 09:33

حالا چرا آخی؟!

الکی :)

مینو 1395/07/17 ساعت 09:06

سلام مگی جان
من دارم ریملشو حجم دهنده و پر کننده ی مژه خوبیه اما مثل چسب میچسبه به مژه و خشک میکنه مژه رو من ریملهای این مدلی که خیلی خشک میکنن مژه رو دوست ندارم. اما د رکل خوب ولی عالی نیست از نظر من!

سلام
ممنونم که نظرتو گفتی واقعا عزیزم
منم خشک شه دوس ندارم یکی از ریملام اینجوری بود هنوز دارمش!

چوپان 1395/07/17 ساعت 02:46

من میشناسم
برای زانو بد نیستن
سلام

سلام
خدا رو شکر که می شناسی:دی

طـ ـودی 1395/07/17 ساعت 00:42

من کلا یه قرنه ریمل ندارم!
به حمدالله همون خط چشمی که میکشیدم هم دیگه نمیکشم!
همین روزاس کلا رژ لب رو هم بیخیال شم شاد و خوشال برم بیرون :)))
فقط خواستم کامنتای الکی پستت زیاد شه :))) هدف دیگه ای نداشتم

:)))))
منم که کلا ضدآفتابم گذاشتم کنار حتی
هوففف
رژ بزن بهت میاد، ضمنا خوبی تو اینه لاک داری همیشه اقلا
شیفته ی هدفتم=))

***** 1395/07/16 ساعت 22:56

ببخشید من سوال تو سوال میپرسم
چون رشتی هستم میپرسم
شما دکتر حسین اتحاد رو میشناسید؟کارشون رو دیدی؟ جراح ارتوپد هست ها

سلام عزیزم
خیر نمی شناسم واقعا
آخییی ارتوپد؛)

نل 1395/07/16 ساعت 19:08

مگهان یک ریمل فوووووق العاده عالی و خوب.ارگانیک.اصل.قیمت مناسب.چندبعدی.باکلی خواص مفید برای چشم ک واقعا بایداستفاده کنی تا حسش کنی.
وقتی میگم کلی خواص واقعا کلی خاصیت داره ها.تقویت کننده است.منافذ پلک نمیبنده.مادرهمکارم اوایل آب مرواریدش بود ک باهمین ریمل خوب شد کامل.
مارکش هم 2سال بهترین برنداروپا بوده.
من خودم از اکثرمحصولاتش استفاده کردم و خیلییییی راضی بودم.و نتیجه هم دیدم.
فقط توی بازار نیس و مستقیم بایدازنماینده کمپانی بخری.اگه آشنایی داری که توی پنبه ریز داره کار میکنه بهش بگو تا برات بگیره.
اگه هم نداری و خاستی بگو تا راهنماییت کنم برای خریدش.
یاسوال داشتی بگو تا بپرسم از دوستم و بهت بگم.

سایتشم اینه:
https://www.panberes.ir


من از بیشترمحصولاتش چ سلولزی چ ارایشی چ بهداشتی چ پوست و مو دارم استفاده میکنم.یعنی کل خانواده استفاده میکنن:))
یکبار استفاده کنی مشتری میشی.خیلییی کیفیت محصولاتشون بالاست:)

چه جالب
میرم تو سایتش می بینم چطوره و یکی می خرم برای امتحانشم حالا که گفتی ؛) :)))

*زهرا* 1395/07/16 ساعت 18:43

من از ریمل میبلین راضیم ! :دی کاپریس نداشتم.... ریمل میبلین بنفش از زردش خیلی بهتره!

وای ممنونم که گفتی... احتمالا یکی همینو بخرم.

بانو 1395/07/16 ساعت 17:10

یکی از همکلاسیام داشت،خییییییلی خوب بود و خودشم خیلی راضی بود

الان اسمت چرا این شکلی شده دوست گرامی جانم:( ؟
رژ کاپریس خوب بوده ولی ریملشو چون امتحان نکردم و روش حساسم پرسیدم. هوف

من که نداشتم

جدیدا اصلا ریمل نمی زنم.
مژه هام می ریزن با هر نوع ریملی.

ای بابا...
منم سعی می کنم ریمل یا نخرم یا معمولی نخرم، کیفیتش خیلی مهمه برام

بترکی که هوسامون عیییین همه

=))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد