مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برای یک عدد خواهر همه چیز دار چی بخریم؟

بعد از مسایل دانشگاه و پایان نامه دغدغه ی بزرگ این روزهام اینه که برای یک عدد خواهر 4 آبانی چی بخریم؟

دلم می خواست براش ساعت ست گوشیشو بخریم با مامان که کاسه کوزه مون رو همین دیشب به هم ریخت و یک عدد ساعت خوبناک تر برای خودش خرید و مسخره ست با فاصله ی بیست روز باز ساعت دار شدن، وسایل آشپزخونه هم می تونم هدیه بدم، فقط حس می کنم شاید کمی بی مزه باشه! 

از طرف دیگه مناسبت دیگه ای هم هست که باید بهش کادو بدم و بدیم، اینش بدترتر کرده ماجرا رو، حالا اگه ایده ای چیزی دارین در طبق اخلاص بذارین بلکه من رو از این دغدغه ی وحشتناک برهانید:دی 



نظرات 22 + ارسال نظر

سلام مگی جان.نظرات من اینها هستند.از این دستبندها که سنگ ماه تولد داره و مهره های خوشگلند وسطش یک تیکه کوچولو طلا هست.قیمتش هم زیر دویست تومنه...و یا یکی از وسایل لازم شیرینی پزی که نداره و خیلی بهش کمک میکنه.به نظرم چیزی باشه که خیلی خاص و یادگاری بمونه بهتره.مثل یه پلاک که اسمش باشه هم خوبه البته با کمک همه اعضای خانواده

:****

عارفه 1395/07/15 ساعت 13:56

اگر بنرماه اش و می دونی که چه موقع تایم خالی داره بلیط کیشی جایی براش بگیر با هتل البته من برای مامانم اروز مادر این کارو کردم و با دختر خاله و دختر دایی هامون هماهنگ بودیم اون ها هم همین کارو کردن کلا مامانا رفتن با هم

نه ابدا برنامه ی مشخصی نداره متاسفانه و این سورپرایز رو نمیتونم عملی کنم. توی ذوقم می خوره بی شک
چه حرکت خوب و هیجان انگیزی *_*

جولیک 1395/07/15 ساعت 10:25 http://platelets.blog.ir

لباس بخر هیچ دختری هرگز نمیتونه ادعا کنه به قدرکافی لباس داره:دی

:)) آخه سایزش یه کم خاصه!!! منم بی اعتماد به نفس
ولی یکی انتخاب کردم که ایشالا به نمایش میذارم:دی

هانی 1395/07/15 ساعت 08:18 http://hanihastam.blog.ir/

ببین چقد خدا دوست داره که انقد آبانی ریخته دورت!!

خیییییلی اصلا!
نمیرید برای خودتون... خیلی بی شعورم ولی به شماهایی که کادو نمیدم آبانی باشید و نباشید چه فرقی داره
اصن هزاااااار تا آبانی هم باشه حتی:دی خیلی ظلمه که 4 آبان باید دو تاااا کادو بدم!

پاییزان 1395/07/15 ساعت 00:32

میتونی یه بسته هدیه بخری. اینجوری که یه رنگ دلخواهش رو انتخاب کنی و یه عالمه چیز میز از همون رنگ براش بخری. مثل شمع ماگ شال جوراب دفترچه و کلی جینگول پینگول دیگه

پاییزان عزیزم تو اینجایی؟ بکشمت؟ دلم تنگ شد برات
ممنون که با اومدن پاییز اومدی
خیلی بامزه ست همچین چیزی هم وووی

می سا 1395/07/14 ساعت 23:52

سلام مگی جونم
با این که گفتی کتاب زیاد گرفته و مثل اینکه جزو علاقه مندی های اولش نیست ولی از سیر تا پیاز آشپزی نجف دریابندری رو داره؟ کتاب خیلی خوبیه ، البته اگه به آشپزی هم مثل شیرینی پزی علاقه داشته باشه

سلام عزیزم
جز علایقش هست مهربانم، ولی وقتی زیاد کتاب هدیه می گیره دچار استرس میشه که چقدر نخونده زیاد داره...
خوشبختانه یا متاسفانه آدم سر شلوغیه و کارش سنگینه، اخیرا هفته ای دو روز هم خارج از شهره که باعث میشه اصلا کتاب نخرم براش:)
ولی حتما یادم میمونه این کتاب رو بگیرم روزی واسش
و اینکه آشپزیشم خوبه، ولی کمتر از شیرینی پزی بهش علاقه داره؛) مچکر از پیشنهاد هیجان انگیزناکت

فاطمه 1395/07/14 ساعت 21:07

ممنونم از راهنماییت.دوستت دارم

گربونت عزیز دلم:*

دینا 1395/07/14 ساعت 20:44 http://Wwwisharan.blog.ir

ماساژور.
میشه یه نفر برا من بخره؟
یا پاوربانک یا هارد اکسترنال یا یه پازل ۱۰۰۰ تیکه یا مگ مغناطیسی یا ماگ طرح دار.
پیشنهاد می کنم برو دیجی کالا رو ببین. ایده های خوبی میده

از این ماساژورا دوس داری؟ ما بستیمش گذاشتیم بالای کمد الان گفتی یادم انداختی... خریدیم ذوق داشتیم بعد یک ماه دلمونو زد:))همچین خانواده ی جوگیر و مسخره ای هستیم ما

بلی رفتم توش و خیلی چرخیدم. گزینه هام خیییلی زیاد شدن دیگه:))

نیکادل 1395/07/14 ساعت 20:37

ازین زنجیرایى که به ساعت میبندن

چه خوبه اینما *_*

آویشن 1395/07/14 ساعت 18:01 http://dittany.blogsky.com

من با دلارام هم نظرم.به نظرم یه وسیله شیرینی پزی براشون بخر که استفاده هم می کنن.

مچکرم آویش

مروئه 1395/07/14 ساعت 17:02

به نظرم یه لباس گرم برای پاییز یه رنگ خوشگل داشته باشه یه چیزی که براش جدید باشه و بتونه این چند وقت استفاده بکنه
یا پول هم میتونه باشه تا یا بیس بشه براش برای خرید چیزی یا چیزی که دوس داره بخری
من همیشه پولهایی که کادو میگیرم جمع میکنم و یه چیزی کمی هم خودم میزارم روش و طلا میخرم(چقد من مثل خانمهای جاافتاده اهل طلا شدم)
پینوشت:کادوهای تولد امسال رو که هشتصد تومن بود یه انگشتر گرفتم
پینوشت2:من چون بسیار در خرید مدل طلاهام دقت میکنم تقریبا میتونم بگم که همینجوری چیزی نمیخرم و مدلشون تک و حتی دیدم آقایونی که میگن طلاهات خیلی شیک هستن

لباس گرم هم پیشنهاد خوبیه از طرف هانی می خرم براش:دی
عکس طلاهاتو بذار ببینیم:دی
من جواهر دوس دارم(خوش اشتها!!!)

اذر 1395/07/14 ساعت 15:10 http://azar1394.blogfa.com

لباس زمستونی خوشگل

خیلی هم عالی... پیگیرشم:دی

گردنبندی
گوشواره ای...
عینک آفتابی...
عطر

دو مورد آخر محبوبهایش هستند.

میخواستم پیشنهاد مسافرت بدم که دیدم تک مدی اینو قبلا مطرح کرده..
خب یه جفت بوت یا یه پالتوی وش دوخت یا حتی یه کلاه و شال گردن خوشگل.. همشون میتونه یه خانوم زیبا رو خوشحال کنه

به به
پالتو خیلی خوبه دوس دارم، منتها هنوز تو بازار پالتو نیومده در رشت

هانی 1395/07/14 ساعت 14:37 http://hanihastam.blog.ir/

برای یک عدد خواهر همه چیزدار آبانی این دیگه خیلی سخت شد!
ایده ای ندارم؛ اومدم همینو بگم. :پی

:)))))) برای یک عدد برادر آبانی چطور؟

فاطمه 1395/07/14 ساعت 14:12

سلام حالا شما بگید واسه جشن تکلیف دخترم چی بخرم.
به این میگن سوء استفاده از وبلاگ مردم

عزیزممم :)))))))
استفاده ست نه سواستفاده... اگر می خواین مرتبط با این اتفاق نیک باشه، قرآن رنگی رنگی بخرید براش
عالیه:) و کنارشم یه چیزی که خودش خیلی دوس داره مثل عروسک، مدادرنگی و یا هرچی

فرشته 1395/07/14 ساعت 14:08

از این ظــروف گل گلیا مد شده بخــرین...
نیــم ست نقــره^__^

از این گل گلیا هم خوبه:دی

بهسا 1395/07/14 ساعت 14:02

واقعا سخته برای کسی که همه چی داره یا همه چی براش خریدی کادو بخری.
به زمستون نزدیک میشیم چیزای زمستونه هم بد نیست مثه بافت یا شال و کلاه یا یه کت خوشکل. وای اون ایده بلیط سفر عالیه...حرف نداره!
کارت هدیه هم خوبه که هودش هرچی بخواد بخره..تبلت هم گزینه خوبیه اما خب هزینه ش اگر خوبشو بخوای یکم بالاست. چیزای تزیینی خاص هم خوبه، گلدون چطوره؟
یه عکس خوبشو هم بدی پرتره شو بکشن عالیه.یه چیزی هم خودت کنارش بنویسی همیشه یادگاری میمونه. ست عطرو آرایشی هم خوبه... یا یه شال خاص و زیبا

ست آرایشی خیلی خوبه
تبلت شخصی نداره ولی چون تو خونه هست از همون استفاده می کنه و نیازش مرتفع میشه:دی
اگه بخوام ست گوشیش بخرم که خیلی دیگه گرون میشه:)))
گلدووووون=)))

Miss.khorshid 1395/07/14 ساعت 13:52

سلام.
هندزفری بلوتوث مارک جبرا . به نظرم یه موقعهایی لازمه. نمیگم فقط موقع رانندگی چون ممکنه گوشیتون بیفته روی سیستم صوتی ه ماشین.
ولی در هر صورت وسیله ی کاربردیه. مثلا موقع شیرینی پختن

سلام
بلییی اینم گزینه ی خوبیه!
مچکککرم

delaram 1395/07/14 ساعت 13:39

Vafel saz dare? Man khaharam shirini pazi mikone, vafelsaz dos dare dashte bashe

هاها من انتخابم وافل ساز بود اتفاقا:دی

delaram 1395/07/14 ساعت 13:22

Chi dos dare?

لوازم آشپزی و شیرینی پزی دوس داره، ساعت دوس داره، کیف و ادکلن
متاسفانه کیف هم تازه خریده و کتاب خیلی زیاد هدیه گرفته اخیرا از دوستا و همکاراش و من، پس اینم رد میشه
خیلی سخت شده انتخاب

تک مدی 1395/07/14 ساعت 13:13 http://unimodal.blog.ir

مگی مگی مگی
بلیط رفت برگشت و اقامت دو سه روزه توی جایی که دوسش داره
اگرم هزینه ش اذیت کننده نمیشه، این بلیط و اقامتو برای خودش و یه نفر که دوست داشته باشه همراهش باشه بهش بدین

هزینه ش خیلی اذیت کننده میشه برای من تنهایی مگه اینکه همسایه ها یاری کنن:دی
بعد من یه بار این حرکت رو می خواستم بزنم تک مدی:( به مقصد یزززد که بره دوستشم ببینه
ولی اصلا مرخصی نداره و به شدت به اندک روزهای مرخصیش احتیاج داره:( هعی...
مثلا برای من این بی نظیرترین هدیه میتونه باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.