مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خانومها با شمام

 

 اگر روزی احساس کنید به آقایی علاقه دارید، آیا بهش میگید؟

اگر بگید ممکنه برای همیشه از دستش بدید، و اگر نگید هم همینطور...

دوست دارم همگی جواب بدین این سوال رو:) می خوام بدونم تفکر سنتی چقدر تو جامعه ی ما وجود داره، بعدتر نظر خودم رو هم اینجا اعلام می کنم. 

نظرات 54 + ارسال نظر
علی راد 1395/07/23 ساعت 15:59

اره شما یه جا تو همین پست.. معمولا اون پست هایی که میخونم پاسخ هاتون هم میخونم.. اردنگی الدنگ پفیوس و امثالهم خیلی دوس دارممممم

:))))))الدنگ

علی راد 1395/07/22 ساعت 22:36

اردنگی از جمله وازگانی که بسیار استفاده میکنم. کلی خندیدم..
من قبلنا به چند نفر علاقه مند شدم ولی نگفتم. جدی گفتم. خیلی شجاعت میخواد اگه دختری..

اردنگی :دی؟
نفهمیدم که، من نوشتم اردنگی:))؟
خیلی شجاعت می خواد در کل و از اون بیشتر وفاداری می خواد، فقط گفتن نیست که! پاش موندن مهم تره

آویشن 1395/07/19 ساعت 01:54 http://dittany.blogsky.com

تا الان 3 نفر مخالف نظرم بودن.جالبه دارم کم کم به خودم امیدوار میشم

*زهرا* 1395/07/15 ساعت 00:39

اوهوم :)))))) فحشش بدیم بلکه دلم خنک شه :)))) تازه مثلا قراره دکتر مملکتمون بشه...ایشششششش... بی شخصیت ! :| :دی

=))))))
من اخیرا به اسم پزشک و دکتر حساسیت پیدا کردم:دی
دیگه فک نمی کردم اوشونم پزکش بوده باشن:))

اره باهات موافقم، بعضیا خیلی آسیب میبینن ، منم احتمالا تا یه مدت همش احساس حماقت میکردم که آخه دختر نونت نبود ابت نبود، این دوست داشتنت چی بود دیگه :)))

:)))
ولی مطمین باش در زمان خودش بهترین کار رو کردی

*زهرا* 1395/07/13 ساعت 12:45

چون برام مهم نبود ک بدونه من دوسش دارم...فقط مهم این بود ک بدونه یه بدبختی دوسش داره! اما با حرفی ک زد کلا طرز فکرم نسبت بهش عوض شد.... و فهمیدم اشتباهی دوسش داشتم! از ادمی مثل اون انتظار اونجور واکنشی رو نداشتم...میتونست کمی مودبانه تر جواب بده! :| بنظرم منم باید از اون دسته افراد بشم...ک اگه طرف از من خوشش نیاد منم الکی الکی خوشم نیاد...!چون یه جورایی همچین وقتایی ادم خودشو خسته میکنه فقط !

چه بد و بی شخصیت بود:دی
بیا فحشش بدیم زهرا:)))))))))))

پدربزرگ 1395/07/13 ساعت 00:42

خوشحال میشم اگه امکانش برات باشه تعریف کنی، شنیدن تجربه های دیگران خیلی خیلی مفیده

:***

منم گفتم، نه مستقیم مستقیم ، ولی حالیش کردم یواش یواش خودمو جا کردم تو روزمره هاش ، ولی بعدش یواش یواش ، یه جوری شد که همه چی بهم خورد ( بعد از ۳ سال ها ، ربطی به اون گفتنم نداشت ، اینو مطئنم )
احتمالا اگه نه میشنیدم ، بیخیالش میشدم، ولی مطمئن بودم که من تلاشمو کردم حداقل :)

عزیزم چقدر قشنگ و صادقانه گفتی مریم:))
خیلی خوبه که آدم بدونه تلاشش رو کرده تو همه ی زمینه ها، ولی تو این زمینه همه عین هم نیستن. ممکنه یکی خیلی آسیب ببینه از نه شنیدن خصوصا اگه بی اعتماد به نفس و تنها باشه مثلا

فرشته 1395/07/12 ساعت 19:34

خب من یکیــو دوست داشتم ولــی نگفتم.
خب بعضی از پســرا بعد میزنن تو ســرت که اره تو منو خواستی،تو از من خواستگاری کــردی:)
بعضیا نه شعــورشون میکشه و اون محبت و علاقه ای که اون خانوم بهشــون ابراز میکنه چندین برابرشــو به همســرشون نشون میدن:) و اصن براشــون مهم نیس که کدوم اول ابراز علاقه کــرده^_^

همه اینطور نیستن ولی از نظر من هم عرف جامعه ی ما پذیرش این حرکت رو نداره

راستش مستقیم هیچوقت نمیگم ولی غیر مستقیم ممکنه بهش بفهمونم که اگه احساس کنم داره ندید میگیره و پاسخ مناسب نگیرم دیگه غیر مستقیم هم کاری نمیکنم

هوم اینم عاقلانه ست به نظرم! ؛)

پدربزرگ 1395/07/12 ساعت 17:07

من گفتم، 24 سالم بود که گفتم، از انسانیتش مطمئن بودم و از خجالتی بودنش و می دونستم که اگه نگم اونم هرگز جرأت گفتن پیدا نمی کنه، گفتم و جواب شنیدم که "من فکر نمی کردم اصلا منو حساب کنی، برای همین حرفی نزدم" و اینجوری شد که ما بعد از سالها برنامه ریزی ، زحمت و تلاش فراوان و تحمل دوری بسیار بعد از 6 سال دوستی در سال 90 عقد کردیم، در مدت دوستی مون خیلی ها بهم گفتن که زودتر عقد کنید، پسره میره و ... ولی من می شناختمش و می دونستم پسری که حتی یک بار، حتی در جریان بدترین دعواها و بحثها هرگز به من یادآوری نکرده که خودم در رابطه پیشقدم شدم و هرگز این موضوع رو به شخص سومی نگفته انسان شرافتمندیه که هیچ کار غیراخلاقی ازش برنمیاد. من خوشحالم که اعتماد به نفس و البته آدم شناسی خوبی داشتم. خوشحالم که گفتم و از شانسی که زندگی بهم داده بود استفاده کردم.
پ.ن: اگه جوابش منفی بود چی میشد؟ خب، من 24 ساله جرأت نه شنیدن و ادامه دادن رو داشتم، بی شک

چقدر خوب و قشنگ
خوشحالم که انتخاب درستی داشتی عزیزم
دلم می خواست شرایط اون دو فرد رو بهت بگم فک می کنم خیلی درک کنی شرایط رو:)

*زهرا* 1395/07/12 ساعت 16:36

بهش گفتم.... اما بصورت ناشناس!
بعد ک بهش گفتمو واکنشش رو دیدم کاملا پشیمون شدم از دوست داشتنش!!! :)))) البته شاید خودمم بودم و کسی ب صورت ناشناس بهم میگفت دوستم داره همچون واکنشی نشون میدادم...اما دلم نمیخواد در واقعیت بدونه ک من همچین حسی بهش دارم... و جدیدا اعتقاد پیداکردم ک نباید ب هیچ وجه یه دختر به یه پسر ابراز عشق کنه... دلیلش هم اینه ک هرچقدر هم پسران ما ادای روشنفکر ها رو دربیان بازم مثل مردای قدیمی واکنش نشون نمیدن....!و درکل طبق مطالعاتم( :دی ) متوجه شدم ک مرد دوست داره شکارچی باشه .. نه شکار . . . و اون دوست داره کسی رو ک خودش دوست داره ب دست بیاره! نه ک شکار یه شکارچی بشه...

چرا ناشناس؟
من اگر روزی چونان حسی داشته باشم خوب طرفم رو محک می زنم که شعورش در چه حدودیه
و بعد اگر از خودم مطمین باشم بهش میگم حسم رو، و اینکه من از اون دست آدمها هستم که تا کسی ازم خوشش نیاد ازش خوشم نمیاد. این کمی کارو آسون تر می کنه؛)
غلط کرده فک کنه شکاره:)))) همچو فکری کنه با اردنگی میذارم بره خونه مامانش

طـ ـودی 1395/07/12 ساعت 16:22

من اگه بدونم هیچ جوره موندنی و شدنی نیست نه تنها به اون نمیگم خودم رو هم سعی میکنم درست کنم که علاقه ام کم بشه؛ ولی اگه بدونم احتمالش هست که بشه و به جایی برسه و الکی نباشه یه جوری که مستقیم نگفته باشم بهش میفهمونم
البته اینکه مستقیم نمیگم بخاطر جامعه و اینا نیست دیگه میدونی که!، شخصیتن اینطوریم

خیلی زیاد شبیه به هم رفتار می کنیم.
بله می دونم، واقعا هم عرف جامعه مهمه دیگه متاسفانه

شقایق 1395/07/12 ساعت 14:21

من همیشه گفتم و همشم نتیجه ش بد بود.
دوبار رد شد.
یبارم که بهم علاقه داشت تهش با دوستم دوست شد و باعث شد من دو تا از دوستامو از دست بدم.:)))

=))))))) منو ببخش
از غصه خنده م گرفت. پس دیگه توبه کن و نگو، خب:دی؟

آیدا 1395/07/12 ساعت 13:14

من به هیچ وجه بهش نمیگم.

:دی

راضیه 1395/07/12 ساعت 06:38

تو همین شرایط دارم بسر میبرم.سالهاست هااااا !!

نگفتم.نمیگم و نخواهمم گفت حتی اگر از دستش بگم !!!

من بی اوم خواهم مرد اما شاید بتونم توی اجتماع خودم مشغول کنم اما اگر نه بشنوم غرورم میشکنه و شخصیتم جلوی خودم میره زیر رادیکال
شکست من در مقابل خودمن یعنی مرگ روحی و جسمی من برای خود من!!!!
ریسک پذیرم ذاتا اما این یکی رو نه !!!
اصلا نه

پاک سالهاااا؟
خب اینکه با قاطعیت میگید نمیگم اتفاق خوبیه، چون حداقل یعنی موضعت در این مورد مشخصه حتی اگر علاقه ت پابرجا باشه

BoBo 1395/07/12 ساعت 00:16

من اگه خانم بودم!! و اگه کسیو دووس داشتم، می‌گفتم بهش.

خب حالا که آقایی فرزندم بوبو
لطف کنید بگید اگر خانمی اینو بهتون بگه چه حسی خواهید داشت و آیا نظرتون نسبت بهش منفی میشه یا خیر؟

چرا زشت؟
خب نظر آقایون هم در این مورد بپرسین.اکثرا همین حرف بهتون میزنن.

خب از نظر من زشت بود دیگه:دی

رگها 1395/07/11 ساعت 23:38

عمرا بگم ! :دی

درووود:دی
از خودمونی خواهر:)))))))

سمیرا 1395/07/11 ساعت 23:16

تقریبا میشه بگم که گفتم ولی واکنشی ندیدم حداقل فعلا، احتمالا جواب منفی بوده چون فکر میکنم آقایون اگه دختریو بخوان از زیر سنگم شده درش میارن

اوم... ممکنه درست باشه حرفتون
موافقم، آقایون اگر چیزی رو بخوان عموما به دست میارنش مثل ما خانوما

عارفه 1395/07/11 ساعت 22:48

من هیچ وقت نمی گم
یعنی حتی اگه اون هم بهم بگه منم دوستت دارم احساس می کنم تا اخر عمرم حس بدی دارم ا
دلم می خواهد اگر کسی رو دوست دارم اون ادم از تفاوتی که باهاش رفتار می کنم روحم رو واکاوی کنه و متوجه شود

خیلی همه چیز به روحیات ما بستگی داره، من هم نمیگم به این دلیل که اگر همچو حسی باشه و بگم، خودم تا ابد یادم می مونه
ولی اگر کسی این شهامت رو داشته باشه واقعا تحسینش می کنم

سلام مگهانِ جان ها
خوبی!!!
این کامنت مربوط میشه به پست بالا کتابِ‌پرتقال خونی

من اسم موگی رو روی یکی از بسته بندی های نوشیدنی های پرتقالی دیدم که خواهرزاده م از اسلام آباد گرفته بود و از اونجا که عاشق بسته بندی های خاصم بطری رو برام اورده بود . یه بطری نوشیدنیِ پرتقالی شیک و فانتزی .
دلم رفتْ


خلاصه مگهان موجودِ خالصیه . خیلی خالصْ


سلامت باشی

سلام عزیزم
وای وای موگو موگووووووو :دی
همه طعماش خوبه پرتقالیش آممم یامی ترینه

خ خ (خواننده ی خاموش) 1395/07/11 ساعت 21:18

سنم که یه چیزی بین اون دو تا سنی که مثال زدید
به نظر من سن بیشتر روی ریسک پذیری تاثیر میذاره
وقتی سن پایین تر باشه خیلی چیزها برای شروع مهم نیست
واکنش بیشتر به شخصیت برمیگرده تا سن
این پست راجع به ابراز علاقه بود و
نتیجه ش در آینده خب بستگی به ابراز علاقه اولیه نداره و هزاران اتفاق میفته
همه چیز رو نمیشه با علاقه درست کرد
در یک کلمه بخوام بگم نشد متاسفانه

موافقم باهاتون تا حدودی
متاسفانه همه چیز علاقه نیست.

خدی جوووون 1395/07/11 ساعت 21:06

سلام
من سعی میکنم غیر مستقیم ب طرفم بفهمونم، اگر هم نشد مستقیم میگم
اصلا اهل تعارف و تو دلم نگه داشتن تیستم

سلام تو چقد دوس داشتنی هستی در نظر بنده خدی؛) نمی دونی که...
اسمتم بسیار دل نشینه برام، اینو پیشتر بهت گفتم

سلام مگی جان.فکر نکنم بهش بگم

سلام عزیزم
ممنونم که جواب دادی:*

اگر آقایون میتونن حسشونو بگن تایید کنید
چند مورد بود و حس های متفاوتی القا شد
میتونم بگم موقعیت خیلی مهمه وقتی حال روحی خیلی بدی داشتم دو مورد ابراز شد و حسی که داشتم اصلا خوب نبود
ولی یک مورد بود که شوک عجیبی بهم وارد شد انتظارش رو نداشتم و خب نمیدونستم که چی باید بگم سعی کردم اوضاع رو آروم کنم با اینکه خودم شوک شده بودم.
خب میتونم بگم اصلا حس بدی نبود و هر چقدر هم بیشتر فکر کردم نظر خودم هم مثبت تر میشد، در کل جواب های عجولانه و فکر نشده تو این لحظات به نظرم اصلا خوب نیست
یه پست هم بذارید نظر خانوم ها رو بدونیم و خودتون البته

چرا نتونن؟ خیلی هم عالیه که آقایون نظرشون رو بگن و از همه مهم تر کاش سنتون رو هم می گفتید.
به نظرم سن خیلی دخیل هست تو واکنشمون
مثلا یه آقای 35ساله ممکنه واکنش خیلی خوبی نداشته باشه چون یه مرد از نسل قبل(!) به حساب میاد ولی یه آقای 23 4ساله ممکنه این ابراز احساسات رو بد ندونه
بعد نتیجه ی این حس مثبتتون چی شد؟

Hoda 1395/07/11 ساعت 19:28

من نمیگم ولی انقدر تابلو هستم که ازرفتارام تشخیص میده :)

اینم یه حسنه، من عموما حس خوبم داشته باشم منفی نشون میدم:دی

نل 1395/07/11 ساعت 18:22

نمیگم
چون هنوز نمیدونم دوست داشتن چه شکلیه و ایا واقعا اون شخص دوست دارم یا نه.
من تجربه محبت و به گمونم عشق و دوست داشتن چشیدم.اما نمیدونم ایا واقعا اون حس دوست داشتن بود؟نمیدونم واقعا اون لحظات دوست داشتن و عشق بود؟
برای همین نمیگم.ن برای اینکه از دستش بدم یا بگم خوب نیس خانم بگه..
شاید بهش بگم حس خوبی بهم میدی و از با تو بودن یا کنارت بودن حس خوبی میگیرم ک البته اسمشو عشق نمیزارم.چون این حسو این روزا کنار خیلیها تجربه اش میکنم.کنار خیلی انسانهای بزرگ که واقعا قابل تقدیرن.حتی اسمشون لبخند میاره روی لبم.
اما نمیدونم دوست داشتن چ طوریه....

خیلی کار درستی می کنی...
من هم نمی دونم و اتفاقا همیشه فک می کنم باید خیلی مطمین بود و بعد گفت.
من برام پیش نیومده از یه سنی که حسم خیلی خوش باشه به کسی که قصد کنم بهش بگم نل عزیز

نفس 1395/07/11 ساعت 17:24 http://takenote.persianblog.ir/

به نظر من اگه گفته بشه بهتره. من یکبار بعد از سال ها سکوت و صبر و ترس حسم رو گفتم. با وجود اینکه نتیجه اش با انتظارم تفاوت داشت( که احتمالا به خاطر همون سکوت به شدت طولانی بوده !!!) ولی خیلی کمکم کرد تا به قول دوستان move on کنم و تکلیفم رو با خودم بدونم.

ولی خب ناگفته نمونه که آدم ها با هم خیلی متفاوت ان

چقدر جالب
خوشحالم که گفتی و روی دلت نموند نفس عزیزم
خیلی خیلی متفاوتن آدمها، درسته

منم اگر پسر بودم عمرا طرف یه دیوونه مثل خودم نمیومدم :))

=)))

سپی 1395/07/11 ساعت 16:57

اقایون عموما دوست دارن خودشون پیشقدم باشن و طرفدار اینجور اشنایی نیستن،بخش زیادیشم به فطرت زن و مرده و بخشیش عرفه،همون زن نازه و مرد نیاز
چه اینکه در همه جای جهان اقایون پیشقدمن
ولی یکیو میشناختم برای داداشش اومده بودن خواستگاری،با پدر و مادر بصورت رسمی!داداشه هم جواب رد داد میخاست درس بخونه
نه،داداشه گفت این دختر بدرد زندگی نمیخوره
امان از این پسرا

هوم، البته پیشقدم شدن که ابدا در عرف ما پذیرفته نیست.
اوم، میدونی یه سری مسایل هست که باید سنجیده شه، مثلا تو شرایطی که دختر شرایط مالی و تحصیلی بالاتری از یه آقا داره، می تونه این پیشنهاد رو به آقا بده...(اگر حس کنه اون آقا نمیتونه این جسارت رو داشته باشه) من اگر در چنین شرایطی بودم احتمالا خودم می گفتم.

معمولا اگه دختری بار اول بهشون ابراز علاقه کنه.آقایون جا میزنن.خودم که اونجوری ام.

چقدر جالب!!!
و چه زشت

آویشن 1395/07/11 ساعت 15:55 http://dittqny.blogsky.com

خودت بهتر میدونی تا حالا عاشق نشدم.ولی اگه روزی از کسی خوشم بیاد حتما خودم پیش قدم میشم و بهش میگم و منتظر نمی مونم اول اون بگه.برام مهم نیس راجبم چه فکری میشه ولی اگه واقعا به کسی علاقه داشته باشم ترجیح میدم این علاقه رو هم با رفتارم هم با حرفام اثبات کنم حتی اگه نتیجه نده حداقل بعدش پشیمون نمیشم که وای چرا نگفتم.

خیلی پر دل و جراتی و اینوخیلی خوبه که روحیه ی چیزی برای از دست دادن نیست رو داری

بهاره 1395/07/11 ساعت 14:36

سلام
داشتم و نگفتم

تک مدی 1395/07/11 ساعت 13:54 http://unimodal.blog.ir

چه سوال خوبی مگی:)
...
من معتقدم هیچ قانون یا عرفی قاعدتا نباید وجود داشته و نبایدم بر اساس یه قانون کلی حکم داد
مگی هرکس خودش و روحیات خودشو بهتر میشناسه
چکیده ماجرا نگفتن و نگران نگفتن و نفهمیدن ه ست
اگه روحیه ادم جوریه که درد از دست دادن رو بهتر از حس پس زده شدن (اگر بگه و طرف مخالف حس باشه و به قول خودت بازم از دستش بده) میتونه تحمل کنه، بهتره هیچوقت نگه
و هستن کساییکه اسیب نمیخورن وقتی حسشون رو میگن ولی اون چیزی که انتظار دارن رو نمیشنون...این ادما حتما باید بگن، چون حس پشیمونی چرا نگفتم در طولانی مدت بیشتر از حس رد شدن اذیتشون میکنه
خودم راستش...
فکر میکنم حالت اول باشم

دقیقا با همین مضمون قرار بود باشه که چون تو گفتی دیگه من نمیگم:دی
بستگی به روحیات اون شخص داره و منم واقعا اگر کسی رو حتی زیاد دوست داشته باشم شهامت گفتن ندارم، اگر استقبال کنه از خجالت میمیرم تا مدتها:))
اگر بگه نه به هردلیلی(حتی واقعا شاید فکر کنه شرایط خوشبخت کردنم رو از نظر مالی نداره مثلا) بازم من دق می کنم که چرا بهم نه گفته:-"

من نمیگم... مگر این که ببینم در ظاهر و رفتارش بهم علاقه داره اونم و غیر مستقیم بفهمونم بهش...

:) خیلی وقتا ممکنه علاقه داشته باشه طرفت، ولی به یک دلیل خیلی خاص بیانش نکنه

+ من اگر پسر بودم به شخصی مثل خودم ابراز احساسات نمی کردم:دی هیچ وخ
+ فهموندن غیر مستقیم رو بسیار قبول داشتم تا یک سری حرفها پیش اومد و فهمیدم همه چیز رو نمیشه فهموند به گفته ی یک دوست گرامی

پرستش 1395/07/11 ساعت 13:25

هیچ وقت حاضر نمیشم بگم هیییییچ وقت ، حتی که به ضررم تموم میشه‍...(:

:) در سنین شما ابدا نباید گفت.
این سوال در واقع مال آدمهایی بود که سن بالاتری از شخص خودم دارن مثلا:) ؛)

هدی 1395/07/11 ساعت 13:24

سلام
نه عمرن نمیگفتم

سلام عزیز دلم:*

نه مستقیم بهش نمیگم؛ولی یه کوچولو شاید رفتارم مهربون تر باشه همین؛دی

منم در حد همون یه کوچولو توانایی دارم:)))

اذر 1395/07/11 ساعت 12:13 http://azar1394.blogfa.com

نمیدونم
خیلی سخته.شاید از کسی بخوام که ببینه نظر اون در موردمن چیه

هوم اینم راه بدی نیست:)

آقایون نمیتونن جواب بدن؟

آقایون می تونن بگن اگر خانمی بهشون بگه چه حسی خواهند داشت مثلا :)

مهر 1395/07/11 ساعت 11:35

شده و نگفتم و از دست دادم کلی عذاب کشیدم.
نمی دونم بگی و خواسته نشی سختره یا اینطور...

آفرین
دقیقا باید ببینی چی برات سخت تره مهر عزیزم:)

x 1395/07/11 ساعت 11:22 http://malakiti.blogsky.com

من هیچ وقت به هیچ طریقی این علاقه رو منتقل نمی کنم

مچکرم

مینو 1395/07/11 ساعت 11:22

بله به نظر من باید گفت گفتنش و نشدنش از هرگز نگفتن بهتره .

از نظر بنده ی حقیر نیز باید گفت، گرچه خودم اگر تو چونان شرایطی قرار بگیرم جربزه ی بیانش رو ندارم

Miss.khorshid 1395/07/11 ساعت 11:10

سلام مگ عزیز
با رفتار و کردار میشه نشون داد و آقایون هم اکثرا سریع متوجه میشن که رفتار طرف مقابلشون نسبت به بقیه متفاوته

سلام عزیزم
بله ولی تو خیلی شرایط هم ممکنه نشه احساس رو انتقال داد با اندک رفتار خوب..

فاطمه 1395/07/11 ساعت 11:04

تا حالا علاقه مند نشدم اما نمیدونم به نظرم نمیگم... براش دلایل زیاد دارم و با توجه به شنیده ها و خونده هام و با توجه به سیستم فکری مردان، این ابراز باید از طرف اون باشه و طرف مقابل شاید بتونه با رفتارش چیزی رو نشون بده که اگه حس دو طرفه باشه مرد پیام رو می گیره...

موافقم که اگه دو طرفه باشه پیام رو می گیره

مریم 1395/07/11 ساعت 10:28

سلام دختر خوب
من باشم، میگم
اگر نگم، حسرت نگفتن تا آخر عمر باهام می مونه

خیلی شجاعی و از نظر من برنده!

مریم 1395/07/11 ساعت 10:27

سلام دختر خوب
من باشم، میگم
اگر نگم، حسرت نگفتن تا آخر عمر باهام می مونه

جالبه:)
راستی سلام:دی

مروئه 1395/07/11 ساعت 09:36

سلام مگی جونم
تو دانشگاه یکی از استادامون به قدری به صورت واضح و آشکار سر کلاس از من خوشش میامد که زمین و زمان فهمیده بودن بعد من بهش گفتم البته گفتم که همه فهمیدن با این حرکات برجسته شما سر کلاس ، سنکوپ کرده بود از من ترسیده بود فکر کرد من زامبیم میخوام بخورمش.جالب اینکه ترم بعدش هم کلاس داشتم حتی سر امتحان سوالم داشتم نمیامد جواب بده دیگه سر کلاس که میمرد و زنده میشد.
ولی در مجموع آقایون از این جسارت زیادی خوششون نمیاد و ترجیحشون اینکه خودشون به یک خانم این موضوع رو اعلام بکنن تا این موضوع از طرف یک خانم بهشون اعلام بشه در هر دو صورت حتی اگر اون آقا به شما هم علاقه مند باشه نمیدونم بر چه اساسی ولی جا میزنه و یک نه گنده به شما میگه و میره بر حسب تجربه میگم اینو.
ولی من باز هم میگم حداقلش اینکه تو دلم نمیمونه .

چقدر جالب...:دی
به نظرم خیلی نمیشه حس آقایون رو فهمید واقعا
ممکنه همینجوری ازت خوششون بیاد مثلا ولی نه به قصد خاصی:))) خود منم اینجوریم
ممکنه از کسی خوشم بیاد ولی بازم نه به قصد خاصی

من فکر میکنم با رفتار بهش نشون بدی بهتر باشه.. واسه زبونی گفتن بذار اون پیشقدم بشه..

عزیزم من نگفتم قصد انجام چونان کاری رو دارما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد