مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یاس دور...

وبلاگ یکی دو تا از بچه ها رو که می خونم احساس می کنم مال خودمن، احساس می کنم این دو سه نفر انحصارن برای من می نویسن و انحصارا منم که باید کامنت بذارم و وقتی به طور اتفاقی ماه به ماه یک کامنت غیر می بینم دلم می شکنه!!! و احساس می کنم وارد فرمانروایی من شدن و این چقدر بی شعورانه ست که من بلاگرهای محبوبم رو فقط و تنها برای خود خودم می خوام.

نظرات 5 + ارسال نظر
BoBo 1395/06/31 ساعت 00:45

:))
پس این بیماری همه‌گیره :دی
منم وقتی می‌بینم یه وبلاگ تعداد نظرهاش زیاده اصن دست و دلم نمیره که کامنت بذارم :دی

من به این بیماری مبتلا نیستم زیاد... کمی هستم.
ولی ولی ولی، جاهایی که میرم و بچه ها نیستن و فقط خودم کامنت میدم و می خونم خیلی لذت بخشه، اصلا نمی تونم بگم چقدر ها :دی

ارغوان 1395/06/30 ساعت 17:17

این یاس دور....
خییییلی دوره!
چقدر احساس خوبیه یکی درباره ت بنویسه!
درست فهمیدم؟

خیلی درست فهمیدی عزیز دلم، من چقدر شما رو دوست دارم آخه... چقدر

LLLooVVVeee 1395/06/30 ساعت 15:16 http://lovee24.us.to

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم!
از ته دل عیدتون مبارک
باعث افتخاره به منم سر بزنید
986518

عیدتون مبارک تبلیغات گرامی :)

کیا هستن محبوبات حسودم خودتیییی

:دی
وبلاگهایی که فقط خودم دوستاشونم و ارتباطمونم خیلی خصوصیه معمولا
حسودی کن چون وبلاگت خیلی شلوغه:دی

اینجوریشو دیگه ندیده بودم:|

الان دیدین دیگه:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد