مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اندر احوالات پارک روی!

یه دختر جوونی با یه آقایی که هر دو از یه برند لباس ورزشی پوشیده بودن، داشتن از کنارمون رد می شدن. دیده بودم که یک دور کامل دور پارک رو دویدن، دخترک هنوز انرژی داشت و با انرژی و حالت جیغ جیغ و سرخوشی و خنده از همسرش می خواست که باز بدوه و همراهیش کنه... آقا خسته و نالون و اندکی عصا قورت داده می گفت تو بدو من می خوام استراحت کنم،خسسسه شدم واقعا کافیه بیا بریم خونه زودتر:)))

همراهم یهو برگشت نگاهم کرد و خیلی آروم گفت مگی! این آینده ی توعه و از کنارشون رد شدیم و بلند بلند خندیدیم... هیچ وقت نفهمیدم چرا اما همه احساس می کنن من پرانرژی یه شوهر خسته نصیبم میشه(!) و تجربه ثابت کرده همینطوری خواهد شد.

من دلم می خواد الان برم گردش و هیچ کس پایه نیست که بریم گردش و بعدشم باید بریم خونه ی عمه اسباب کشی داریم و تا صبح بیداریم و برای پس فردا سفارش کوکی داریم و برای پنج شنبه هم الحمدلله کارمون خیلی زیاده(!) ولی من مدام به این فکر می کنم که چی کار کنم تو اندک وقتی که دارم برای استراحت... 



نظرات 4 + ارسال نظر
ارغوان 1395/06/29 ساعت 22:07

الهی پر انرژی و سلامت و شاد باشی همیشه.

مچکککرم

Meredith 1395/06/29 ساعت 21:12

میگن آدم جذب کسانی میشه که اخلاقشون متفاوته! مثلا شوهر تو خسته! شوهر من زرنگ خخخ چون خودم خیلی خسته م :)))
سلام مگی بانو.احوال شما

سلام عزیز دلم
شکر
بله گویا واسه همین همه منو با یک موجود خسسسه تصور می کنن:))

محمد حسین 1395/06/29 ساعت 20:50

سلام علیکم
عید غدیر مبارک
مردی که کم بیاره مرد نیست
این اقا باید بزورم شده همراهی کنه

سلام
طفلک مجبوره احتمالا:دی

delaram 1395/06/29 ساعت 18:13

Doa kon bardar shodi esterahat motlagh nashi
Man rozi 3-4saat mikhabidam hamishe dar hale faaliat bodam Alan bozorgtarin azab baram khabidane
:-D:-D:-D
kafie faaliatam ziad beshe, kami rah beram, az dard b ghalat kardan mioftam

واااااای دلارام جان
بذار من مرحله های پیشینش رو پیش ببرم حالاااا :)))
خییییییلی مونده تا اون مراحل ته دلمو خالی نکن(من میمییییییرم تو خونه بمونم!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد