مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی آرزوی هیچ کسی نیستی...

ای کاش راهی برای فرار از رخوت و کسالت بود.



+ جایی نوشته بود زنها رو 2 سال نشنیدن دوستت دارم نابود می کنه. فکر کردم چقدر راست میگه، به یه جایی می رسی و فکر می کنی هیچ کس دوستت نداره، به همین جایی که من امروز رسیدم.

+ منظورم دوستان و خانواده نیست.



نظرات 9 + ارسال نظر

سلام مگی;
بعد از مدتی اومدم به وبلاگت سر زدم ولی با پستهایی مواجه شدم که خواسته هیچ کسی نیست ولی چه میشه کرد که چرخ زمانه باید بچرخه و ما انسانها که مهمان این دنیا هستی باید بریم ، حال یکی زودتر و یکی دیرتر و هرکسی به نحوه ای و این چیزی نیست که کسی دوسش داشته باشه و خواستارش باشه.
خنده داره و جای تأمل که الان من در مراسم عروسی هستم و به یاد شما افتادم و متوجه موضوع شدم و شما در سوگ ، این خصلت روزگارا.
از صمیم قلب به شما و خانوادتون تصلیت میگم و صبر براتون آرزو دارم و امیدوارم شاهد خوشیهاتون باشیم

سلام آقا
انشالله همیشه شاد باشید و پاتون به جاهای خوب باز بشه. متاسفم که پست هام غمگین بود و شادیتون رو کمرنگ کرد، زندگی همینقدر تلخه و همینقدر شیرین

سپیده 1395/06/25 ساعت 23:27

مرا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان ، با شوهرم بودما دوست دارم شنیدن نمیخوام که نمیگه بخوره به فرق سرش ما رو ببچاره و الاخون والاخون نکنه از زندگی چی میخواستم چی شد واقعا فعلا که در حال مردگی هستیم تا دوباره خدا از نفسش به ما بدمه و ما رو زنده کنه آمین

ای بابا، امیدوارم خیلی زود با خبرهای خوش برگردی سپیده ی ناشناس عزیز
خدا حفظت کنه

پرستش 1395/06/25 ساعت 20:57

❤مگه‍ان❤
موفق و استوار باشی عزیزم(:

:) امید که بتونم باشم

میدونم منظورت دوست داشتن ما نبودا ولی گفتم که بگم مگی دوستت دارم

هی وای من به قربان شما مریم خارجکی رین باویی:))

پرچنهـ 1395/06/25 ساعت 19:06 http://porchene.blogfa.com

سلام :)
بستگی به شدتُ ضعف درجه کلفتی پوستِ دل خانوما داره :| ما که نابود نشدیم ... هِچ خیالیم نیس حتی :/

فدای سرتم باشه اولا ... بعدنشم اتفاقی زندگی غیر منتظره تر از حدسُ گمان ماس ... ان شاالله که جای دوست داشتن ، عشق واقعی از کسی که لایقته به دلت سرازیر شه هواااااااااار هوااااااااااااار

+ توو حرمِ علی جااااااااااااانُ وقتای خاصِ دعا ناخودآگاه یاد مگی میفتمُ منم که آدمِ " به ما چه خدا خودتون گفتین دعا از ما استجابت از شما " :| یه جایی مستجاب میشه که ... میشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ان شاالله

وایش پرچنه من عادت کردم به کامنتای بلند خصوصی و گاها عمومیت...
چقدر با محبتی تو دختر، کاش من شبیه شما بودم اقلا اندکی :)

پرستش 1395/06/25 ساعت 18:25

فقط میتونم بگم چشم(:

چشمت بی بلا دختر خوب

پس خوش به حال مرد آینده ی این وبلاگ چون اکثرا دوست داشتن های اقایون مثل اینکه رفتاری هستش تا کلامی :)

اونی که باید باشه ولی نیست رو چرا نمیشه حلق اویز کرد؟

بله خوشبحالش چون واقعا منو کسی دوست نداره:)

بمیرم برای اون فرد گمگشته می خوای حلق آویزش کنی؟ :| من جونم براش در میره ها

پرستش 1395/06/25 ساعت 17:43

بخدا دوستت دارم ، حالا بهت ثابتشم میکنم حالا ببین(:

ببین هنوز ازم ناراحتی (:

مگییی من تونو دوس دارم کاریشم نمیشه کرد ، بخدا هرچی میکنم بهت فکر نکنم نمیشه خب بابا عشق آمد در خونتو میزنه تو پسش میزنی
مگیییییی با یه ماچ آبدار آشتی میکنیییی مطمئنم الان میگی من قهر نیستم چرا هستی (:
مگی زشته بزرگتری گفتنا ، زشته با کوچیکتر از خودت که اشتباه کرده قهری ، فک کن من هانی تونم که بلعکس هانی پسر من دختر ولی تو فکر کن هانی ام اشتباهمو ببخش (:
مگییی جون من نه نگووو اگه آشتی کردی میای وبم یه ماچ آبدار میدی میری(:

من ابدا ابدا قهر نیستم، فقط واقعا اهل صمیمیت تو روابطم نیستم:(
و خیلی از این بابت شرمنده م...
من نمی خوام شما بهم ثابت کنی، فقط تو همه ی مراحل زندگیت این حرفمو یادت باشه، هیچ وقت نه برای کسی بمیر خیلی و نه بزن لهش کن طرفو...
همیشه یک حالت نرمال رو پیش ببر عزیزم :) چون شخصا وقتی ادعای دوست داشتن ندارم کسی ازم انتظاری نداره، ولی وقتی کسی ابراز علاقه می کنه بهم ازش انتظار برخورد بد ندارم...

+ من اهل ماچ و بوسه نیستم نه حقیقی و نه مجازی... خیلی خیلی به ندرت اطرافیانم رو می بوسم و اونا هم همینطور

پرستش 1395/06/25 ساعت 16:20

مگییییی من دوستت دارم (:

:) ممنون، من دوست داشتنی نیستم و اینکه منظورم خانواده و دوستا و آشناها هم نبوده...

+ ضمن اینکه معتقدم دوست داشتن در عمل باید دیده شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد