مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اونجا که نفس می‌گیری، تمرکز می‌کنی و وزنه‌ی سنگینو بلند می‌کنی... من درست اونجای زندگیمم

هیچ‌وقت ماه مرداد رو دوست نداشتم، هیچ‌وقت... چطور روم میشه بگم دوسش ندارم وقتی این همه باعث بزرگ‌شدنم شده؟ وقتی هزار بار با اومدنش افتادم و بلند شدم؟ 

مرداد برای من یه نقطه‌ی شروع بوده، باید یادم بمونه... خدایا لطفا مرداد امسال رو برام خوب مقدر کن، منم سعی می‌کنم خوب‌تر بسازمش، قول میدم. 



+ هنوز باشگاه میرم، با اینکه فکر می‌کنم هیکلم تغییری نکرده اما دایی معتقده خیلی بهتر شدم. 

+ برای این ماه هدف گزاریم درآمد بیشتر و کار بیشتره، اگر بشه البته ان‌شالله

+ امروز بهش گفتم دلم موش کوچولو می‌خواد و گفت سر حرفش هست و فقط گربه دوس داره ولی اگه من هر حیوونی بخوام حاضره برام بخره


نظرات 4 + ارسال نظر
بریدا 1398/05/03 ساعت 13:45

همستر

از دور دوسش دارم

دلناز 1398/05/02 ساعت 11:22

عنوان پست منو یاد رضازاده انداخت جا داره الان یه یا اباالفضل بگی و وزنه رو ببری بالای سرت
جدی موش دوس داری
مگی من تو اونجایی که یادمه برا پست قبلی کامنت گذاشتم

بمون دوباره ببینم کامنتا رو شاید جا مونده
رضازاده:)))))))))


+ من تقریبا از تمام حیوانات میترسم از بچگی تا حالا، خوکچه هندی و همسترو برای تماشا دوس دارم فقط

هانی 1398/05/01 ساعت 14:15

مرداد آرام و عاشقانه‌ای را برای شما آرزومندیم

ممنون آقای هانی خان گرامی

گیلاس 1398/05/01 ساعت 07:58

موش آخه واقعا؟

ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد