مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خواب دیدی خیر باشه!

امروز خواب دیدم پست چی درمونو می زنه، رفتم درو وا کردم و هونصد تا بسته ی زرد داد دستم گفت اینا سوغاتین!!! دقت کنید، تو خواب پست چی بهم گفت اینا سوغاتین...

منم پرسیدم از کی؟

پست چی تو خواب جواب داد از بسپیودیلتینوپقات!!! 

پرسیدم کییی؟! و دوباره تکرار کرد و من از خواب پریدم. 


خلاصه هر کدومتون برام چیزی فرستادین و اسمتون احیانا همین اسم فوقه بهم اطلاع بده که من خیلی منتظر بسته تونم!!! به مامان سپرم اگه از جناب بسپیودیلتینوپقات(!) بسته ای داشتم تحویل بگیرید حتما :)))


+ امروز خوابم تعبیر شد، چادری که از کربلا آورده بودن برام و بهم دادن

نظرات 4 + ارسال نظر

حالا این اسمش چه طور تلفظ میشه؟

تلفظ نمیشه ا بس سخخخته

نفس 1395/06/23 ساعت 00:24 http://takenote.persianblog.ir/

واای عزیزم چقدر جالب، چه اسم سخت و پیچیده ای هم دارن ایشون

اسمش الکیه ها خواهر؛) یه چیز همینقدر عجیب بود ولی:دی :))

Negar 1395/06/22 ساعت 16:01

خوش به حال شما
که خواب معنی دارمیبینی
من که بیشترخوابام دویدن ونرسیدنه
جیغ زدن درحالی که هیچکی نمیشنوه
و....
تواین مایه هاس

ای بابا، جدی؟
این سبک خوابهای شما رو که همه می بینن، ولی خواب معنی دار هم زیاد می بینم خیلی وقتا تعبیرم نمیشه اصلا:دی

تازه می‌خواستم تعبیرش کنم ک ی عاشق ایتالیایی پیدا کردی،حیف شد((((:

والا من کلا اخیرا هیچ گونه ارتباطی با دنیای مجازی بر قرار نکردم، این مرتیکه ایتالیایی از کجا اومده؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد