مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مسخره باز

امروز وسط کارش ۲ ساعتی وقت آزاد داشت و گفت اگر موافقم زود حاضر شم و خودمو به سینما برسونم، یه دوش عجله‌ای گرفتم و بدو بدو رفتم سینما... 

تصمیم داشتیم مسخره‌باز رو ببینیم و ۲۰ ثانیه زودتر از اون رسیدم، تا بلیت خریدم رسید. انقد ساعت بدی بود کلا ۷ ۸ نفر بودیم تو سالن:دی


+ در کمال تعجب بنده‌ی حقیر مسخره‌باز رو دوس نداشتم، نمیگم بد بود ولی واقعا اونقدری که ازش تعریف شنیده بودیم با دیدنش شوکه شدیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
پرستش 1398/08/04 ساعت 09:40

چرا همه همینو میگن اخه !
مگی چرا مثل قبل کتابایی که میخونی معرفی نمیکنی

چون اکثرا کتابایی که جدیدا میخونم یه جورایی آموزشی هستن و از اون طرف رمان هم میخونم که کلی پیجای خوب هستن که معرفی می‌کنن
حس می‌کنم اعلام اینکه چه کتابی می‌خونم شاید بیهوده باشه

سهیلا 1398/08/04 ساعت 08:03 http://Nanehadi.blogsky.com

واقعا وحشتناک بود.یعنی اگر میتونستم فریاد زنان از سینما فرار میکردم.یادم باشه هر وقت خیلی از یه فیلم تعریف کردن نرم ببینم.معمولا فیلمای خوب آروم و بی سر و صدا هستن.

چقدر جالب،یادمه شما یه فیلم معرفی کرده بودی به اسم ناهید حیف شده بود که ندیدم اونو... دوباره یادم افتاد.

فیلم فانتزی بود من فک کرده بودم در کل یه کمی هم انتظارم زیاد بود، اما الان انگار خیلیا دوسش نداشتن

مهر 1398/08/03 ساعت 20:59

واقعا مسخره بود

آویشن 1398/08/03 ساعت 13:28 http://dittany.blogsky.com

منم شنیدم اونجوری که تعریف میکنن ازش نیست تازه یکی از دوستان فیس بوکی نوشته بود که کپی سطح پایینی از یه فیلم هالیوودی هست و اگه فیلم غیر ایرانی بین باشی خیلی زود می خوره تو ذوق آدم

چه جالبمن فقط تعریف شنیده بودم اونم زیاد

۱۹۰۰ 1398/08/02 ساعت 17:10

یکی از دوستای حرفه ایمم دیده بود گفته بود عملا سلکشن صحنه های فیلم های کلاسیک و غیرکلاسیک معروف بود دیگه یجور گف منم رغبتمو از دست دادم. :|

راستی؟
ولی‌ اونجوریم نیست که بری بدت بیاد احتمالا
میخوای برو بیا خبر بده چطور بوده

منم وقتی اولین بار انابل رودیدم واسم یکم مسخره بودچون خیلییییی تعریفش روشنیده بودمومیتونستم حدس بزنم الان قراره چ اتفاقی بیفته

هوم، الان که‌ فکر می‌کنم میگم احتمالا من انتظارم زیادی بوده واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد